Popravilo puše mehanizma za brisalce

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.841
3.362
113
40
Lj
Kako da so ti mehanizmi tako zanič narejeni? To ne more biti naključje, najbrž je dizajnirano da takole zablokira po nekem času. Isto se mi je naredilo na Polotu, menjava z originalni mdelom ki je bil dobrih 100€. In isto se mi dogaja tudi na Kia, čeprav še ni blokiralo ampak vsake toliko časa brisalci začnejo počasi delati, tako bo najbrž spet mehanizem šel po zlu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
stvar je preprosta. Kaj se zgodi z železom ob stiku z vodo? Rjavi.
Kaj se zgodi z osjo ko zarjavi? Poveča se ji obseg in zadeva pikne.

Saj če bi se recimo na 2 leti jemalo narazn in na novo namazalo je večno. Tak se pa mast zasuši, pride voda zraven in naredi pizdarijo.
Kak se opazi malo počasnejše delovanje brisalcev vzameš (brez problema) narazn, spucaš in namažeš in ne prime.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.821
113
pri taščici
Ce bi proizvajalci imeli drugacne namene, bi to (mogoče na zeljo stranke) vkljucili v servisne preglede! Vsaj takrat ko recimo menjajo kabinske fitre. Ce so le ti skriti pod brisalci in v vsakem primeru pridejo do mehanizma.
Ker to ni problem od vceraj, ampak....
 
  • Haha
Reactions: Hondi

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.841
3.362
113
40
Lj
Ja tudi meni se zdi da je to ena stvar, ki bi šla lahko v redni servis. Problem je ker ponavadi ko mehanizem zablokira potem crkne še motorček brisalcev. Tako da popravilo potem ni več poceni.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
Ce bi proizvajalci imeli drugacne namene, bi to (mogoče na zeljo stranke) vkljucili v servisne preglede!
Ja valda. kdo bo to plačeval zraven. Plus, da ne rikne to na 2 leti starem avtu v garanciji. Tisti, ki pa vozijo stare pa ne bo reko na dve leti alo majster daj poglej še mehanizem brisalcev, ga cukni narazn in na novo namaži. Ni panike za teh 100€ kolk me boš opalo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.821
113
pri taščici
Ne vem koliko je dela pri drugih avtih, ampak Za nekega fuserja dvomim da je vec kot pol ure do ene ure dela da mehanizem vzame ven razdre, namaze in nazaj postavi.
Lahko bi tudi proizvajalec mislim na to in namestil nipel ali kaksno drugo primerno mesto kjer bi samo napipsal problematicno osovino in bi zadeva bila za leto ali dve rešena.
Ista zadeva naj bi bila s cevmi za klime.
Cevi stanejo po 500 evrov, spustijo pa na mestih kjer so pritrjene na nosilce. Se ne da to drugace resit?
In potem se še "norca" delajo in menjajo vse drugo samo cevi ne. Imam racune prejsnjega lastnika. V servisiranje klime je zmetal na poblascenem servisu okoli 2 jurja v nekaj letih. Potem mu je film pocil in avto prodal.
Jaz sem moral spet dati nekih 500 evrov kozolcarju, ampak imam sedaj ze 4 leta mir....on pa vsako leto nekaj menjal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.821
113
pri taščici
Ja valda. kdo bo to plačeval zraven. Plus, da ne rikne to na 2 leti starem avtu v garanciji. Tisti, ki pa vozijo stare pa ne bo reko na dve leti alo majster daj poglej še mehanizem brisalcev, ga cukni narazn in na novo namaži. Ni panike za teh 100€ kolk me boš opalo.
Vrata na kombiju so zaribala po 2 letih in pol oziroma nekih 60kkm.
Garancija je minila, jamstvo ne krije, novi panti so 4 mestna cifra. Pantov ob servisih ne mazejo ker to ni predvideno in ker so se ljudje pritoževali da so (vidni) panti potem mastni (izgovor)
Ford
In ta sistem ima ford ze desetletje. Tudi rjavijo lepo.
Ce so bili rjavi so nekoc to se spravili cez garancijo /jamstvo, baje zdaj tudi to ne vec.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
Ne vem koliko je dela pri drugih avtih, ampak Za nekega fuserja dvomim da je vec kot pol ure do ene ure dela da mehanizem vzame ven razdre, namaze in nazaj postavi.
Ne vozijo se več jugoti. Maš pri enih avtih malo več dela da prideš zraven. Pri enih si pa res v uri fertik ja.
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
824
495
63
Kako da so ti mehanizmi tako zanič narejeni? To ne more biti naključje, najbrž je dizajnirano da takole zablokira po nekem času. Isto se mi je naredilo na Polotu, menjava z originalni mdelom ki je bil dobrih 100€. In isto se mi dogaja tudi na Kia, čeprav še ni blokiralo ampak vsake toliko časa brisalci začnejo počasi delati, tako bo najbrž spet mehanizem šel po zlu.

V tem mojem primeru je bila stvar sestavljena tako, da je imela dve puši na osi. Ena zgoraj in ena spodaj, vmes pa prazen prostor. In točno ta del na sredini je oksidiral in povzročil blokado. Če bi bila puša po celi dolžini osi, do problema verjetno sploh ne bi prišlo.


Eno vmesno vprašanje: Ali obstaja kakšen "tekoči kit" za kovine, ki je zelo trd in se dobro zlepi z jeklom, ko se strdi? Rešujem naslednji problem in nek tak kit/lepilo bi mi rešil težavo :rolleyes:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.388
1.354
113
Lepo bi bilo, če bi bili ti mehanizmi že v štartu iz pleha, ki v tistih 30 letih ne bi zarjavel. Koštalo bi kakšnih 10% več kot sicer, ampak takole se proizvajalcu bolj splača...

Še huje je, ko vidiš starejšo generacijo istega modela avta, ki takšnih težav nima, nova jih pa ima. Barabe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
Eno vmesno vprašanje: Ali obstaja kakšen "tekoči kit" za kovine, ki je zelo trd in se dobro zlepi z jeklom, ko se strdi? Rešujem naslednji problem in nek tak kit/lepilo bi mi rešil težavo :rolleyes:
Fajn je če napišeš kaj he ta težava. Lahko je to epoxy lepilo, lahko je to kaj za zalotat, lahko za švasat
 
  • Všeč mi je
Reactions: Oakey

Oakey

Majstr
3. feb 2016
824
495
63
Fajn je če napišeš kaj he ta težava. Lahko je to epoxy lepilo, lahko je to kaj za zalotat, lahko za švasat

Prvi problem je bila os, ki se ni vrtela - to sem zdaj rešil.

Drugi problem pa je tale utor v roki brisalca, ki ni več take oblike kot je os, ampak je nekaj "lufta". In ta luft bi "pokrpal". Ker to ni os, ki bi poganjala roko, se bo to krpanje verjetno obneslo, ker na njej ne bo hudih obremenitev. Ta os skrbi samo za to, da se brisalec vrti po tej osi, vse skupaj pa to poganja druga os in največje obremenitve so tam. Švasal pa ne bi. Še...

img_0432-jpeg.47809


Ideja je, da bi os oblekel v alu folijo, roko nataknil na os in potem zalil luknje oz. tam kjer je manjkajoča kovina. Ko bi se posušila, bi alu folijo samo še postrgal stran.