Popravilo puše mehanizma za brisalce

Oakey

Majstr
3. feb 2016
886
505
93
Sprednji brisalci mi čudno delujejo in sem razdrl vse do mehanizma, kjer pa sem ugotovil, da se ena izmed osi ne vrti oz. je očitno puša popolnoma zablokirala.

To je ta puša na skrajno levem delu slike.

Zanima me ali v Sloveniji kdo popravlja/obnavlja take stvari? Za nekoga, ki ima pravo orodje verjetno ne bi bil problem to razstaviti, bolj je problem (vsaj zame), če se da to zadevo tudi popraviti?
 

Priponke

  • IMG_0354.JPEG
    IMG_0354.JPEG
    290,3 KB · Ogledi: 299
  • IMG_0353.JPEG
    IMG_0353.JPEG
    1,7 MB · Ogledi: 267

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Verjetno bi lahko to s primernim "namakanjem/špricanjem" ter dvema maticama počasi razrahljal.
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
886
505
93
Kakšno namakanje pa je to, v kakšni tekočini?

Z wd40 sem že poskušal, ampak tisto je bilo špricanje
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
za hec poklici uradni servis, morda nov kos sploh ni drag... morda prisparas nekaj matranja...
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
339
11
18
To se je meni pred pol leta enako naredilo. So se brisalci med delovanjem sred šipe ustavljali. Je puša zablokirala. Da se popravit. Maš na YT posnetke obnov. Namočiš v WD ali podobno, da popusti, razstaviš, pa znamažeš. Ni zajebano. Jaz sem pa sicer menjal nosilce, ker so bili tudi poškodovani. Se mi zdi, da je bilo okoli 30-40€ brez motorja v trgovini z avtodeli. Bi šlo ceneje, če bi s tujine naročil, ampak se mi je mudilo.

Nosilci

To so nosilci za Golf 5, katere sem menjal. Če maš čas, boš dal v tujini enkrat manj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.975
6.866
113
pri taščici
Zadeva se razkoplje z indukcijskem grelnikom. Vsaj pri meni je bilo tako. Pred tem sem odlomil nosilec, katerega je bilo treba potem variti. Probal smo tudi z brenarjem pogret, pa ni šlo. Se indukcija nam je dala "misliti".
Cena novega (original) mehanizma je bila pred cca 8 leti za Merivo nekih 300+ €
Od wd imas namenski sprej za "odrustat". Najbrz tudi od drugih proizvajalcev.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Sprednji brisalci mi čudno delujejo in sem razdrl vse do mehanizma, kjer pa sem ugotovil, da se ena izmed osi ne vrti oz. je očitno puša popolnoma zablokirala.

To je ta puša na skrajno levem delu slike.

Zanima me ali v Sloveniji kdo popravlja/obnavlja take stvari? Za nekoga, ki ima pravo orodje verjetno ne bi bil problem to razstaviti, bolj je problem (vsaj zame), če se da to zadevo tudi popraviti?

mehanizem ven, potopit puso v mesanico nafte in mislim da zavornega olja in pustit nekaj casa. je na youtube kar nekaj takih razdiranj in receptov za mesanice ...

potem pa na preso, ce je dostop od spodnje strani. ponavadi je ...
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
886
505
93
Tak rabljen mehanizem v mojem primeru pride 200eur, za novega raje sploh ne sprašujem.

ok bom še enkrat razmontiral in preveril na youtube kako bi to odrustal. Samo ne bi rad česa polomil in poslabšal stvari, ker brisalci sicer delujejo, samo malo tolčejo, ker ta puša ne opravlja svoje funkcije.
Je pa to zarustano verjetno že dalj časa, od časa prejšnjega lastnika.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Vdariš s plastičnim kladivom narazn. Pobrusiš, namažeš in sstaviš. Če najdeš še oring ki na vrhu zadihta boš malo podaljšal življ dobo.
Ko spet začnejo delat počasi ponoviš vajo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.975
6.866
113
pri taščici
Vdariš s plastičnim kladivom narazn. Pobrusiš, namažeš in sstaviš. Če najdeš še oring ki na vrhu zadihta boš malo podaljšal življ dobo.
Ko spet začnejo delat počasi ponoviš vajo.
Na podoben nacin sem jaz odlomil nosilc. Probal tudi z abcigerjem. Ni slo.
Zivljenska doba saniranega je ze skoraj
daljsa od novega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Pobrusiš, namažeš in sstaviš.
Pobrusiš + spoliraš. Kar sem videl teh puš/osi je bila na vseh prisotna "motnost" ki je posledica mikrodrgnjenja kovine ob kovino. S časom tako nastane površina ki je bolj podobna šmirgelpapirju kot pa gladki kovini in to je osnova da stvar nenadoma zariba. Ko daš stvar nazaj se mora površina svetit in mora delat kot namazana brez masti (lufta pa tudi ne sme bit), šele potem namažeš.

Za narazen vzet imaš spreje za odvijačenje, fino pošpicaš in pustiš pol urce ali urco in potem s kladivom narazen. Če je pa čisto zaštekalo pa mogoče je opcija segrevanja čeprav na takem delu lahko bolj škodi kot koristi (se kaj zvije po dolžini pa lahko vržeš stran). Pa tu ne pozabit odstranit varovalko (sagerjev obroček) preden se s silo lotite lomit za brezveze! ;)

Pa potem za namazat NE uporabljat masti ali pa sprejev na naftni osnovi, bo uničilo o-ringe. Uničen o-ring je pa osnovni povod da se začnejo problemi.

Najbolj pametno je prej spremljat brisalce in ko se začnejo kazat simptomi takoj podret in spucat/namazat. Simptomi pa so ponavadi taki da se brisalec ne vrne na nulto pozicijo (par cm stran), čudni zvok ko ga vključiš, oz. počasnejše delovanje ob prvem zamahu. Redno špricnit malenkost spreja za lubrikacijo na os tudi ne škodi, predvsem za lubricirat o-ring -> preveč spreja pa bo škodovalo ker bo izpralo mast nižje spodaj na puši.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Pobrusiš + spoliraš. Kar sem videl teh puš/osi je bila na vseh prisotna "motnost" ki je posledica mikrodrgnjenja kovine ob kovino. S časom tako nastane površina ki je bolj podobna šmirgelpapirju kot pa gladki kovini in to je osnova da stvar nenadoma zariba.
Ne osnova je, da voda pride zraven in zarjavi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Če bi od spodaj ven tolkel in je varovalka zgoraj bi že zdavnaj lahko sama ven skočila. ;)

Ali pa se povsem motim, kakšna je funkcija varovalke.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.242
5.641
113
Nafta (al pa kurilc) dela čudeže....potopi za kak dan v nafto on bo samo narazen padlo ko boš drug dan udaril...
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Ja to mi je jasno, po kateri strani tolčeš glede na sliko?
Kjer pride brisalec pritrjen. Saj se vidi na sliki je ena varovalka. Dol jo cukneš in bi moglo it. Če se še vsaj malo premika mehanizem ne bo problema. Če je totalno pikno, po možnosti še 6 mesecev nazaj bo pa kar veselica :D

Lahko pa da se motim. Težko je komentirat po sliki. Ampak večina gre na zgoraj opisan način narazn.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Sprednji brisalci mi čudno delujejo in sem razdrl vse do mehanizma, kjer pa sem ugotovil, da se ena izmed osi ne vrti oz. je očitno puša popolnoma zablokirala.

To je ta puša na skrajno levem delu slike.

Zanima me ali v Sloveniji kdo popravlja/obnavlja take stvari? Za nekoga, ki ima pravo orodje verjetno ne bi bil problem to razstaviti, bolj je problem (vsaj zame), če se da to zadevo tudi popraviti?

Tole je Mercedes A (W169) ali B (W245). Sem delal lani ... varovalka ven, nekaj poljubne kemije proti rji, najbolj pa ti bo pomagal industrijski fen (indukcija definitivno ne, ker je aluminij). Tolči z občutkom, ker lahko hitro deformiraš ali počiš kaj (s toploto si varen, pusti teoretiziranje Utiševalca).