Pomurska avtocesta - že pred izgradnjo neustrezna

mp_63

Pripravnik
30. jul 2007
480
0
16
Z duhom povsod...
Cestno-graditeljski lobij je v Sloveniji zelo močan. In že dlje (predolgo) ga obvladuje določena politična stranka. Opere se tu ZELO veliko denarja. Namreč vsak avtocestni odsek, ki se začne graditi, se do konca svoje izgradnje, katera se itak po pravilu prestavi za kako leto, seveda tudi podraži za kakih 50% od svoje začetne predvidene cene
stupid-1.gif

Sevada je pa problem, ker nihče od odgovornih nikoli ne odgovarja za svoja napačna dejanja. In dokler bo tako, se ne bo spremenilo kaj dosti
bonk.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Edvard pravi:
Verjetno oni strokovnjak, ki govori o popravilu čez 10 let ni po župi priplaval. Nimam razloga da bi mu sicer 100% zaupal,

JA madona kako lahko zaupaš človeku ki je trenutno št. tovornjakov leta 2005 ocenil na polovico od dejanskega števila?????? Pa moron ne zna niti šteti!!!!
uf-1.gif
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Mislim, da se za tole lahko zahvalimo predvsem slovenskim prometnim "strokovnjakom" na Darsu. Je pa verjetno boljše, da cesto najprej dokončajo in potem čez nekaj let širijo po novi pogodbi, kot pa da bi jo zdaj z raznimi aneksi (v stilu šentviškega predora). Tudi hitra cesta bo za nas provincialce blažev žegen v primerjavi s sedanjim stanjem. Do Lenarta niti ne bo cestnine
cheer.gif
.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
JA madona kako lahko zaupaš človeku ki je trenutno št. tovornjakov leta 2005 ocenil na polovico od dejanskega števila?????? Pa moron ne zna niti šteti!!!!
uf-1.gif

A zdaj je pa on kriv? Kaj res misliš, da je število tovornjakov on izračunal?
bonk.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Mislim, da se za tole lahko zahvalimo predvsem slovenskim prometnim "strokovnjakom" na Darsu. Je pa verjetno boljše, da cesto najprej dokončajo in potem čez nekaj let širijo po novi pogodbi, kot pa da bi jo zdaj z raznimi aneksi (v stilu šentviškega predora). Tudi hitra cesta bo za nas provincialce blažev žegen v primerjavi s sedanjim stanjem. Do Lenarta niti ne bo cestnine
cheer.gif
.

torej v Lenartu bo ? :S

Upam da bodo vsaj staro cesto popravili, ob končanju bi jo lahko kompletno zaprli in popravli.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
JA madona kako lahko zaupaš človeku ki je trenutno št. tovornjakov leta 2005 ocenil na polovico od dejanskega števila?????? Pa moron ne zna niti šteti!!!!
uf-1.gif

A zdaj je pa on kriv? Kaj res misliš, da je število tovornjakov on izračunal?
bonk.gif

Verjetno kdo drug, vendar bi kot vodja lahko imel vsaj približno predstavo o realnosti.. Tudi če je tukaj executive moron kriv, je on potem supervising moron in nič manj kriv...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kakšen vodja?
confused-1.gif


Tip je iz Lineala, oni so projektirali (vsaj večji del) te ceste. Da pa nima odstavnih pasov, pa niso oni krivi. Bolj kak prometni inštitut. Ampak lenim novinarjem se ne da pogruntat, kdo je zato odgovoren (čeprav verjetno ne stane več kot en telefonski klic na Dars ali pa DDC). Je bolje pljuvati kar vse po vrsti, kajne?
rolleyes-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Odvisno od kategorizacije.
Cesta po Vipavski dolini je ravno taka (brez odstavnega pasu). Od Vipave do Sela je kategorizirana kot hitra cesta (omejitev 100, ni cestnine), naprej pa kot avtocesta (omejitev 130, priporočeno 100, + cestnina)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
No, po navodilih nekoga so že naredili študijo in ta ali nekdo drug, je leta 2005 predvidel, da bo promet kamionov znašal 1.800 in nekaj na dan in od tu naprej se vleče to črevo sedaj.

Stanje danes(in že slabi dve leti nazaj) je pa cca 5.400 na dan.

Križat bi bilo potrebno taga, ki je to projekcijo naredil!

Lp
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Ja, vse po vrsti, ker si bojo zdaj eni drugim podajali žogico kdo je zajebu (a se mu ni zbudila tista možganska celica, da bi opozoril na napako, če je vedel), pa je vsakemu laiku tudi če ni iz MS oz. tistega območja jasno da je cca 1800 tovornjakov sumljivo majhna številka za leto 2005!
Dokler ne bo vse skupaj pometeno pod preprogo oz. slojem asfalta. Ne moreš bit v stroki pa ne opazit take glupe napake. Sem pa že nekje omenil, da če so pri DARS to odobrili, se sigurno lahko obesi na nekoga, saj se je ta moral podpisati (če je sploh pismen glede na zajebano).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pol pa kar vse ljudi v več ministrstvih zamenjat. Pa občine na tem območju naj tudi vse župane in svetnike zamenjajo. Saj so dobro vedeli, zakaj se gre.



Da ne bi kdo mislil, da je samo Dars kriv.
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Pol pa kar vse ljudi v več ministrstvih zamenjat. Pa občine na tem območju naj tudi vse župane in svetnike zamenjajo. Saj so dobro vedeli, zakaj se gre.

Da ne bi kdo mislil, da je samo Dars kriv.
grims-1.gif

Janša je kriv! Jajca na tnalo pa off!

cheer.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, jaz sem resno mislil. Tako po ministrstvih kot po občinah so vedeli, kaj se sprejema in kaj se bo gradilo. Da je ta avtocesta mišljena kot 2+2 brez odstavnih pasov, pa je splošno znan podatek že precej dlje časa kot od 2005.

Ampak novinarji, kot običajno, spet odkrivajo toplo vodo.
bonk.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
To, da so se tak krepko zmotli v številu tovornjakov se ne čudim - leta 2005 je bilo pol leta, max leto po vstopu v EU, pred tem se je število tovornjakov spreminjalo za približno fiksen odstotek na leto, po vstopu v EU pa so se te številke povečale tudi za 500% na določenih cestah in tega niso mogli predvideti.



Lahko bi pa naval omejili, to se pa strinjam, ampak očitno so zračunali, da je bolje pobrat toliko več cestnin na AC in da ceste zaradi tega razpadajo (ljudje pa bodo že zdržali, kaj pa naj drugega
rolleyes-1.gif
).
 
Nazadnje urejeno:

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Ja sicer pa mi je kolega (ki dela na cpm) razlagal v čem je problem. Ko so navozili šoder, bi se ta mogo posedat 8 mescov, DARS pa je zahteval, da mora bit čez 2 mesca asvaltirano. Zato je tudi nastala jama pred mostom (če gdo pozna cesto).
Se ni problem denar in sanacije za darsom itak stoji država (bomo že mi plačali).
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Ja sicer pa mi je kolega (ki dela na cpm) razlagal v čem je problem. Ko so navozili šoder, bi se ta mogo posedat 8 mescov, DARS pa je zahteval, da mora bit čez 2 mesca asvaltirano. Zato je tudi nastala jama pred mostom (če gdo pozna cesto).
Se ni problem denar in sanacije za darsom itak stoji država (bomo že mi plačali).

Pred mostom se je posedlo za to ker so vozili šoder na ilovico, ki so jo premalo izkopali.
Po tem posedanju, so za ostali del "avtoceste" predvideli globji izkop in navoz šodra. Pa upam da ne okroglega šodra.

Lp
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Ja, vse po vrsti, ker si bojo zdaj eni drugim podajali žogico kdo je zajebu (a se mu ni zbudila tista možganska celica, da bi opozoril na napako, če je vedel), pa je vsakemu laiku tudi če ni iz MS oz. tistega območja jasno da je cca 1800 tovornjakov sumljivo majhna številka za leto 2005!
Dokler ne bo vse skupaj pometeno pod preprogo oz. slojem asfalta. Ne moreš bit v stroki pa ne opazit take glupe napake. Sem pa že nekje omenil, da če so pri DARS to odobrili, se sigurno lahko obesi na nekoga, saj se je ta moral podpisati (če je sploh pismen glede na zajebano).

ne govori o stvareh, o katerih nimaš pojma. na žalost v sloveniji avtocest ne projektira stroka, ampak politika. tipičen primer je trasa hitre ceste čez Rebrnice (od Razdrtega do Podnanosa). navkljub nasprotovanju stroke, vključno s profesorji gradbeniih univerz v LJ in MB, je bila izbrana najslabša, severna trasa na plazovitem južnem pobočju Nanosa. posledica tega je, da bo treba cesto že sanirati, saj se ponekod na zgornjem odseku trase že pojavljajo razpoke, prečno na os ceste, čeprav cesta sploh še ni odprta za promet.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik mp_63 pravi:
Cestno-graditeljski lobij je v Sloveniji zelo močan. In že dlje (predolgo) ga obvladuje določena politična stranka. Opere se tu ZELO veliko denarja. Namreč vsak avtocestni odsek, ki se začne graditi, se do konca svoje izgradnje, katera se itak po pravilu prestavi za kako leto, seveda tudi podraži za kakih 50% od svoje začetne predvidene cene
stupid-1.gif

Sevada je pa problem, ker nihče od odgovornih nikoli ne odgovarja za svoja napačna dejanja. In dokler bo tako, se ne bo spremenilo kaj dosti
bonk.gif
jaz bi rekel, da je ravno obratno, gradbeniški lobi nasploh je v sloveniji tako močan, da obvladuje politične stranke.
sicer pa se trenutno trend nekolko obrača, vsaj v predorogranji. po fiasku s šentvidom so projektanti dobili navodila, naj v že v fazi PGD napišejo višjo ceno izgradnje predora od pričakovane. posledica tega je, da bo zadnjih par predorov celo nekoliko cenejših, ko je bilo prvotno načrtovano (deloma tudi zaradi ugodnejše geologije)