Policija

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Par dejstev:
- ob ustanovitvi so nabijali da bo manj zastojev. Ni jih manj
- da bodo hitreje obravnavali prometne nesrece. Jih ne.
- z ustanovitvijo nove uprave so ustvarili kar nekaj zelo dobro placanih pozicij (direktor, pomocnik, itd)
- enota ki je pokrivala koper, je imela 7 (z besedo: sedem) policistov ter vodjo enote in dva pomocnika. Samo s policisti sploh niso mogli zagotoviti 24/7 pokrivanja.
- podobno celje
- vozila gredo lahko na prometno policijo in se uporabljajo za pokrivanje AC
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
To je zato ker so najbrž divjali samo razni z luksuznimi avti, ki pa imajo navodila da se jih ne ustavlja, ker so lahko od raznih politikov in lobistov in podobnih. Tako da verjamem da so potem ostali brez dela.
 
  • Haha
Reactions: Mr_Wolf

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Avtocestno policijo je financiral DARS. Če se ukinja, bo pač MNZ to financiralo. Očitno je denarja v proračunu dovolj.
https://www.zurnal24.si/avto/komaj-...lala-v-zmrzovalnik-avtocestna-policija-390423

Glavni razlog za ukinitev pa je naveden na koncu članka:
"Očitno je, da so vrh policije zdaj zavzeli kadri iz kriminalistične stroke in da se je moral kader 'prometnikov' umakniti v ozadje," nam je nove razmere v vrhu policije komentiral vir, ki zelo dobro pozna dogajanje v povezavi z avtocestno policijo in tudi notranjim dogajanje v vrhu ustanove. Novi generalni direktor je skoraj celotno kariero deloval kot kriminalist, tudi noben od njegovih treh ožjih pomočnikov ni s področja prometne policije. Po mnenju sogovornika, ki ne želi biti imenovan, se zna zgoditi, da bo delo policije na področju prometne varnosti pod novim vodstvom ponovno postala zapostavljena tema.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Avtocestno policijo je financiral DARS. Če se ukinja, bo pač MNZ to financiralo. Očitno je denarja v proračunu dovolj.
https://www.zurnal24.si/avto/komaj-...lala-v-zmrzovalnik-avtocestna-policija-390423

Glavni razlog za ukinitev pa je naveden na koncu članka:
Dars je financiral nekaj vozil (npr slavne bmw550m) ter dal nekaj lokacij za enote.

to da v vodstvu policije ni prometnikov je dobro. Ker tam pogled zal ne seze dalje od tega koliko je ukrepov, raznih maratonov merjenja hitrosti in podobno.

namestnik generalnega direktorja je igor ciperle. Clovek ki je bil celo kariero v uniformi, nikoli ni delal na kriminalisticni policiji in slednje dejansko ne mara. Tko da desna roka GDP komot se za prometnike poskrbi.

smo pa imeli prometnika za GDP pa je sama vlada dojela da je postavila napacnega cloveka. Tko da so mu naredili novo upravo avtocestne policije da je gospod lahko se naprej nekje direktoroval, namesto njega pa prioeljali olaja
 
  • Všeč mi je
Reactions: bizi

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.126
5.063
113
Nuku`Alofa
Super PR akcija. Ampak bo za drzavo drazje kot ce bi gasilska brigada ljubljana z eno cisterno to dovazala. Folk onanira, levim se zdi fajn, moji kolegi bodo pa par dobroh plac pokasiral.

 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kangler je bil samo prvi, ki si je drznil. V nadaljevanju so škatle namontirali domala vsi po Sloveniji, ki so imeli cajt.
Kanglerja za kanonfuter, potem pa veselo naprej v nabiralniške akcije :fredi:. Nabiralništvo, današnji upravni sistem. :cheer:

Z nostalgijo se takole včasih spomnim onega radarja na ljubljanski obvoznici pred tunelom Golovec, ko ga je en čefur suvereno prerešetal s kalašnikom. Ra-tata-tata! :aplauz:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in 8888

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.765
6.159
113
blizu močvirne prestolnice
To je res ratalo katastrofa. Skoraj da ima vsaka vas te škatle, 30 omejitve so tudi v večini brez veze. Sam bi omejil hitrost fizično recimo na Hradeckega imajo OK policaje tudi razne ovire kot so razna oznanja oziroma kjer je otoček na sredini cestišča cesta pa zavije mal desno ko prideš v naselje. To je varnost ostalo je le polnjenje žepov
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Vsekakor je treba prepovedati "ležeče policaje". Saj imamo obratnih variant, torej namesto izbokline nad cestiščem luknja v cestišče, povsem dovolj. In še nove nastajajo.
Moje osebno prepričanje je, da je treba delati na smiselnosti omejitev. Če so omejitve smiselne, potem pa je potrebna avtomatika pri nadzoru, ki pač večino kršitev ujame in ustrezno "nagradi" kršitelja. Ta "nagrada" pa ne rabi sleči kršitelja do golega, biti mora normalen opomnik. V € seveda.
Že dve desetletji se "zabavam", ko spremljam, kako se dodajajo omejitve na cca 20 km magistralke. Vmes so se odseki prenovili, dodali pločniki tu in tam, ampak presneto, čedalje manj je odsekov, kjer je dovoljena hitrost 90 km / h. Kaka prenove so to, če so po prenovi hitrost nižja? Potem je zabavno, kako enkratni dogodek zmeša nekomu nekaj v glavi. Nekoč je na blagem ovinku nekdo z vsaj avtocestno hitrostjo zapustil cesto in končal v vogalu hiše več 10 metrov od ceste. Rezultat je bila omejitev 50 kar nekaj let, potem pa so jo celo dvignili na 70 km / h. Cesta se ni menjala.
Kdo sploh nadzira razne padalske akcije postavljanja znakov? Policija (vsaj prometna) verjetno teh pristojnosti nima?
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Nadzor vrši oz. naj bi ga, Inšpekcija za ceste, železniški promet, žičniške naprave in smučišča, ki deluje v sklopu MZI IRSI.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

B81

22. jul 2007
36.926
10.498
113
?? :evil:


1659211548718.png
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Najprej - zadeva je tezko berljiva ker je ocitno avtor prevajal tuje clanke z raznimi prevajalniki in je cel kup nelogicnih slovnicnih napak.

kar je res (in je tudi ze objavljeno, sploh v tujini) je to, da je bil opravljen vdor v “sistem” Sky ter da so americani postavili sistem Anon in ga spremljali (nadzirali).

V okviru Europola in Interpola je tudi slovenija dobila zasezene podatke iz Sky in Anon omrezij. To je tudi vse kar je o tem trenutno mozno povedati.

Kar se tice Anisa Licine in Alesa Zupancica - Licina je bil v tej zdruzbi navaden kurir. Torej vozil je robo in denar. Ker Luka Pers nima pojma o podzemlju pa mu pripisuje neke blodnjave povezave z UDBO itd...

ZApelji se enkrat v Gunclje in gres lahko mimo hise kjer Licina prodaja avtomobile - to je stanovanjska hisa in v njej nikoli ni bilo nobenih delavnic.

Delavnice "ki naj bi bile" na vodovodni, so tam se vedno. Vedno ko je kak prevzem vozil povabijo tja novinarje da fotkajo. To je vecji logisticni kompleks, ki ga je seveda koristila tudi SDV (ker je spadala pod RSNZ), sedja pa so to centralne delavnice policije. V Šentvidu so ti prostori sedaj v uporabi kriminlisticne policije, pred tem pa je tam bil oddelek milice sentvid.

Na podlgi izsledkov Sky aplikacije je bila prijeta usluzbenka tozilstva, ki je podatke izdajala kriminalcem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888