'Policaji' pred zožitvami cestišč in zadrga

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
In kaj je narobe v tem, da so table, da se bo levi pas združil v desnega že 2 km prej, 500m prej pa so že vsi lepo v desnem pasu
confused-1.gif
Zakaj bi naj zadrga potekala tik pred tablo za zožitev pasu? Zakaj je potem treba iz kolone ven skakat? Se tebi zdi prav, da si v koloni, en pa ven skoči zato, da se bo 500m naprej prerinil not? (Razen če si sam med temi frajerji in posledično v tem početju ne vidiš nič narobe) Potem pa skoči ven še en, pa še en, na koncu stojimo zaradi teh cepcev vsi pri miru, pa še kako nesrečo povzročijo, ker jih seveda nihče noče nazaj spustit v kolono.

A ni boljše, da se že prej spravijo v miru na desni pas, ko se kolona premika, ne pa da potem pred tablo za konec pasu stoji 20 avtov na levem in se vključujejo not. Potem ko hočeš nekoga spustit not moreš malo zabremzat, zabremzajo vsi za tabo in kolona tak hitro obstoji.

Pusti ti CPP, v prometnih konicah CPP (žal) odpove.

Da razložim posledice črednega obnašanja na konkretnem in tebi domačem primeru (bil sem na levem pasu od Tezna proti Melju):
- 'ovčke', ki so vozile v smeri Melja so se zložile na desni pas veliko pred zožitvijo in to tako tesno, da so onemogočile normalno vključevanje tistih, ki so se pripeljali iz Ptujske ceste.
Dovoz je bil zabasan tako, da je gneča segala vsaj 1 križišče v obe smeri (priti Miklavžu in proti Taboru).
Sedaj pa finta: LEVI pas obvoznice je bil kot po jedrski katastrofi - skoraj prazen, le en degneriranec (AJMjev tovornjaček, MB tablice, grb iz Pesnice, po potrebi lahko pripopam njegovo sliko), ki zapira enega ali dva, ki bi vozila po pravilih. Zapiral je tako, da se je po polžje vozil vzporedno z nekim vzhodnjaškim tovornjakom.

Če bi bilo teh 500metrov obvoznice izkoriščenih, bi promet potekal BOLJ varno IN tekoče saj bi:
- se bilo možno normalno vključiti iz dovoza na obvoznico,
- bila križišča, ki vodijo na obvoznico normalno prevozna,
- vse skupaj bi potekalo po zakonu, katerega se seveda ne izvaja...

LP,

Milan
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Vedno pogosteje se primitivci gredo policaje in tudi do 500metrov pred zadrgo blokirajo pas, ki se zoži. Običajno gre za tovornjakarje ali voznike kombijev, pa tudi kak junak v os.avtu se najde.
Pojav je seveda najpogosteje opažen v prometnih konicah, ko zaradi 500metrov prostega vozišča pred 'policajem' stoji približno enako dolga kolona v križiščih nekje zadaj in se še dodatno povečuje gneča v mestih.
Je kdo že videl, da bi policaji ukrepali proti 'pomočnikom', ki ne razumejo principa zadrge?

LP,

Milan

"Žal" princip zadrge velja samo, če gre za dva vozna pasova. V Ljubljani pa bi vsepovprek izkoriščali ta princip, čeprav se vrivajo kar po "parkirišču" (rondo Tomačevo via Vojkova).
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Ni res. Sistem zadrge velja tudi pri glavna/stranska ulica
tongue-1.gif


Ravno v tem je pa bistvo tega sistema .. le da večina tega ne ve in misli, da če so na glavni, se jih pa "kilometrske" kolone na stranskih ulicah ne tičejo.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Eno so zakoni drugo etika. Sistem zadrge ok, ampak zakaj ven iz kolone in do zapore in se nazaj vrivat? Table za zozanje so ze veliko prej, vkljuci se 100 m prej, ne pa zadnjih 50 cm. In se nekaj sem zadnjic na obvoznici opazil, kolona, blokirane obe spure, vsi mozni dripci se grejo pa vozit po odstavnem in to ne 200 m ampak kar kaksen kilometer. Nato jim je veselje prekrizal sleper, ki se je postavil pocez cez odstavni pas. Dal bi mu za gajbo. Nimas se kaj vozit po odstavnem. Pika.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Eno so zakoni drugo etika. Sistem zadrge ok, ampak zakaj ven iz kolone in do zapore in se nazaj vrivat? Table za zozanje so ze veliko prej, vkljuci se 100 m prej, ne pa zadnjih 50 cm. In se nekaj sem zadnjic na obvoznici opazil, kolona, blokirane obe spure, vsi mozni dripci se grejo pa vozit po odstavnem in to ne 200 m ampak kar kaksen kilometer. Nato jim je veselje prekrizal sleper, ki se je postavil pocez cez odstavni pas. Dal bi mu za gajbo. Nimas se kaj vozit po odstavnem. Pika.

Podpis!
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Eno so zakoni drugo etika. Sistem zadrge ok, ampak zakaj ven iz kolone in do zapore in se nazaj vrivat? Table za zozanje so ze veliko prej, vkljuci se 100 m prej, ne pa zadnjih 50 cm. In se nekaj sem zadnjic na obvoznici opazil, kolona, blokirane obe spure, vsi mozni dripci se grejo pa vozit po odstavnem in to ne 200 m ampak kar kaksen kilometer. Nato jim je veselje prekrizal sleper, ki se je postavil pocez cez odstavni pas. Dal bi mu za gajbo. Nimas se kaj vozit po odstavnem. Pika.
v isti vrstici napišeš, da se nimaš kaj vozit po odstavnem, hkrati pa bi dal vozniku šleperja za gajbo, ker je zapeljal na odstavnega in ga blokiral. a se samo meni zdi to čudno?
zdaj pa si predstavljaj, da bi moral tam mimo iti rešilec. dokler bi se po odstavnem vozili samo dripci, bi bil odstavni pas še vedno pretočen. ko pa je nanj zapeljal šleper, ga je zablokiral in nihče ne bi mogel mimo, ne dripci, ne rešilec. kdo je zdaj tu totalno zajeb... situacijo?
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Šleper bi se pač umaknil nazaj na svoj pas, ostali ki so bli zgleda na nujni vožnji bi pa z rešilcem vred nadaljevali pot. Itak bi pa v koloni naj naredili prostor na sredini ceste, ne na odstavnem?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Koji k.... ma neki šleperist za policaja špilat?! Bi se z tisto kravo lih umakno ja.....

Zadrge pol folka itak ne kapira, eni debilsoni spustijo predse 10 avtov, eni bi si pa koleno vrtali raje kot da bi koga not spustili. Še dobro da mam staro gajbo, ko je za malo več kot avto prostora dam žmigavec in noter, eni stopijo po gasu, takemu mrtvo hladno zavijem not..... še vedno so vsi bremzali pa malo pizdakali zadaj. Drugo je ko si vzporedno z njim, pač počakaš malo, takih "blokerjev" ki ti pospešijo ko vidijo da bi rad na isti pas prišel pa ne maram. Se je vsak dan dogajalo, zdaj se rizičnim mestom raje izognem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
In kaj je narobe v tem, da so table, da se bo levi pas združil v desnega že 2 km prej, 500m prej pa so že vsi lepo v desnem pasu
confused-1.gif
Zakaj bi naj zadrga potekala tik pred tablo za zožitev pasu?
Ker je tak red in ker je tako krajša kolona. Kar inteligentni razumejo, tisti s pomanjkanjem pameti pa pač ne (in potem stojijo čez dva pasova ali pametujejo po forumih).
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Zadrga je fina zadeva, ki pa skoraj nikoli ne deluje. Lep primer je vsako popoldne nemska cesta v LJ, kjer nekdo ne pusti nikogar v kolono, potem naslednji jih pa pusti 10, posledicno se ustavi cela kolona za njim in tako se zabase vse skupaj.

Na koncu avtocest je pa se bolj veselo, kjer se velika vecina ljudi 500m pred koncem pelje lepo po desni, ampak vedno se najdejo sumaherji ki peljejo 130kmh mimo cele kolone in na koncu izsilijo prikljucek in spet se cela kolona ustavi na desnem pasu, medtem ko na levem pa lepo potem vozijo mimo in se jih spet 10 na enkrat vriva naprej in desna kolona sploh nemore speljati.
bonk.gif


Skratka, zacaran krog, vedno nekdo izsiljuje drugi se pa neda
cool-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
ksz

ko prideš v tujino misliš da si prišel v tuj svet.
Tam nekako vsi razumejo sistem zadrge...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
In kaj je narobe v tem, da so table, da se bo levi pas združil v desnega že 2 km prej, 500m prej pa so že vsi lepo v desnem pasu
confused-1.gif
Zakaj bi naj zadrga potekala tik pred tablo za zožitev pasu?
Ker je tak red in ker je tako krajša kolona. Kar inteligentni razumejo, tisti s pomanjkanjem pameti pa pač ne (in potem stojijo čez dva pasova ali pametujejo po forumih).

Ce bi vsi vozili po omejitvah ali vsaj razmeram primerno, bi se do konca lepo vsi zvrstili v eno kolono vozil in bi CELA kolona VOZILA (recimo) 60kmh, tako pa nekateri raje vozijo po levem 130 in na koncu na full bremzajo in izsiljujejo desno kolono. In tako je kolona na desni vedno daljsa...

LP
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V Sloveniji večina voznikov nima pojma, kaj je to sistem zadrge, ne uni na voznem pasu in še manj tisti na pasu, ki se zoža. Prevelik problem je, kar je že dohtar napisal, da v principu folk na pasu, ki se zoža, preveč in prekomerno izsiljujejo ostale in folk popizdi. Imam podobne izkušnje, pustiš plac za en avto, da se lepo vrine not, pa te izsilijo trije prepotentneži in moraš zavirat. Naslednjič, podučen s to grdo izkušnjo, pač voziš 5 cm za avtom pred seboj in jih ne jebeš več, tako to je.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

erikson

Guru
25. avg 2007
22.341
6.144
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:Ce bi vsi vozili po omejitvah ali vsaj razmeram primerno, bi se do konca lepo vsi zvrstili v eno kolono vozil in bi CELA kolona VOZILA (recimo) 60kmh, tako pa nekateri raje vozijo po levem 130 in na koncu na full bremzajo in izsiljujejo desno kolono. In tako je kolona na desni vedno daljsa...
Tako vozijo na Švedskem. Obvestilne table za zožanje so že kilometer pred zožanjem in vsak se že prej razporedi na pas, ki bo šel naprej. Tako ni ustavljanja in promet lepo teče mimo zožanja.

Norvežani pa sploh ne poznajo prehitevanja. Lepo vsi vozijo en za drugim, kolikor je omejitev.
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Seveda se smeš peljat, ampak zakaj bi? Kolona je že ''zložena'', torej problema ni.

Očitno je vam vrivanje v vrste nekaj popolnoma normalnega. Se vrivate tudi pred blagajno, v banki, na pošti? Imaš pravico it do okenca, ne da stojiš 20m stran. In ker so ljudje pred tabo in se ti ne umaknejo, jih boš namlatil?

Tudi etika in solidarnost je del CPP, ne samo zakoni in predpisi. Sicer pa mimogrede - a ni prepovedano prehitevanje kolone?
grims-1.gif
Zdej mi je jasno, kakšni ljudje, ki pojma nimajo o predpisi, ustvarjajo dren na cesti. ZADRGA JE NAJBOLJ UČINKOVIT SISTEM OB ZOŽENJU!

Vsi, ki pametujete in ustvarjate ovire zadrge, ovirate in upočasnjujete promet.

Res pogrešam to preventivo, da bi ljudje spoznali prednosti učinkovitega sistema, ko gre za zožanje.

Primerjava z banko ne zdrži, na cesti JE PRAVILO, da se po obeh pasovih pelje do zožanja, kjer se EDEN po EDEN iz vsake kolone združujeta.

BTW, ukvarjam se z optimizacijo sistemov (ne sicer v promeru), tako da ti lahko na simulaciji pokažem, da je to učinkovit sistem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Koncepcija zadrge je super na papirju. V praksi pa je eden, potem se jih 5 vrine vmes na silo, naslednjih 25 jih popizdi, ker so morali zavirtat in ne spustijo več nobenega in tako spet in spet.
wink-1.gif

V Sloveniji, ki je integralni del Balkana, pač zadrga ne more funkcionirat. Bo prej treba celo nacijo poslat na mentalno prevzgojo nekam.

Ogo
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Se strinjam s tabo. Zato pogrešam izobraževanje. Če bi 3 mesece zapored po TVju spuščali spote, kako zadrga deluje, bi se stanje normaliziralo. Promet bi bil bolj tekoč, ljudje pa se ne bi klali med sabo.

Zdnjič me je ena baba na cestninski skoraj fizično napadla, ker sem se kao "urinil", pa je bila samo vrsta na meni.

Enkrat mi je en na gorenjki zaprl pot in se drl name. Potem mu s prsti pokažem zadrgo, ena - ena, je zgleda tip vsaj delno dojel in vzorno čakal, dokler nisem speljal.

Pa še nekaj. Zadrga ni samo na avtocesti. Izhod iz cestninskih postaj na lokalno cesto je primer, kjer je nemogoče imet eno kolono. Tam se morajo 2 ali 3 kolone združit. In tu je vedno prerivanje.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
pR zadrgi je promet lepo tekoč in pravičen hkrati če ga poznaš seveda...