Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
In kaj je narobe v tem, da so table, da se bo levi pas združil v desnega že 2 km prej, 500m prej pa so že vsi lepo v desnem pasuZakaj bi naj zadrga potekala tik pred tablo za zožitev pasu? Zakaj je potem treba iz kolone ven skakat? Se tebi zdi prav, da si v koloni, en pa ven skoči zato, da se bo 500m naprej prerinil not? (Razen če si sam med temi frajerji in posledično v tem početju ne vidiš nič narobe) Potem pa skoči ven še en, pa še en, na koncu stojimo zaradi teh cepcev vsi pri miru, pa še kako nesrečo povzročijo, ker jih seveda nihče noče nazaj spustit v kolono.
A ni boljše, da se že prej spravijo v miru na desni pas, ko se kolona premika, ne pa da potem pred tablo za konec pasu stoji 20 avtov na levem in se vključujejo not. Potem ko hočeš nekoga spustit not moreš malo zabremzat, zabremzajo vsi za tabo in kolona tak hitro obstoji.
Pusti ti CPP, v prometnih konicah CPP (žal) odpove.
Da razložim posledice črednega obnašanja na konkretnem in tebi domačem primeru (bil sem na levem pasu od Tezna proti Melju):
- 'ovčke', ki so vozile v smeri Melja so se zložile na desni pas veliko pred zožitvijo in to tako tesno, da so onemogočile normalno vključevanje tistih, ki so se pripeljali iz Ptujske ceste.
Dovoz je bil zabasan tako, da je gneča segala vsaj 1 križišče v obe smeri (priti Miklavžu in proti Taboru).
Sedaj pa finta: LEVI pas obvoznice je bil kot po jedrski katastrofi - skoraj prazen, le en degneriranec (AJMjev tovornjaček, MB tablice, grb iz Pesnice, po potrebi lahko pripopam njegovo sliko), ki zapira enega ali dva, ki bi vozila po pravilih. Zapiral je tako, da se je po polžje vozil vzporedno z nekim vzhodnjaškim tovornjakom.
Če bi bilo teh 500metrov obvoznice izkoriščenih, bi promet potekal BOLJ varno IN tekoče saj bi:
- se bilo možno normalno vključiti iz dovoza na obvoznico,
- bila križišča, ki vodijo na obvoznico normalno prevozna,
- vse skupaj bi potekalo po zakonu, katerega se seveda ne izvaja...
LP,
Milan