Na tehničnih se načeloma rabijo manj trudit da stranka sklene polico pri njih, saj je že tam in bo bo skoraj 99% vzela zavarovanje pri njih,Pa še ena gostilniška: nekdo mi trdi, da ti agent ne more zrihtat ugodnejse pokice kot vsaka jožica na okencu. To drži? Če da, katere popuste ti lahko da (samo) agent?
S tem, da meni to lani pri savi ni uspelo. Zato sem kratkorocno vzel pri triglavu.
Tudi triglavani so se cudili nad nefleksibilnostjo save, tako da dopuscam, da je slo za napako agentke? Ali pa pri savi to res ne velja?
Vidim, da je že Garfildd vskočil in v podrobnosti obrazložil kako in kaj.Matej, kaj zdaj drzi? Je prorata za kasko Sava ali ne?
Kater avto je bil v igri? 350 za osnovno zavarovanje je bil verjetno 100+kw (brez bonusa) s ful kaskom za 450 je bil pa verjetno nek osnovni "clio".Tri tedne nazaj bil s starejšo gospo na registraciji avta, ki sem ji ga prodal. Reče na TP naj ji naredi enako kot je imela na lanski polici za prejšnji avto, torej obvezno in kup dodatnih kaskov - referentka ji reče 350€ in tudi pokasira, potem pa ugotovi, da je lanska polica na moža od gospe in da nima njegove izjave o prenosu, stornira vse skupaj in nas pošlje na "zavarovalnico". Agencija te zavarovalnice 30m od vhoda na TP - naredili izjavo o prenosu in potem spet izračun za enako zavarovanje = 450€Se gledamo čudno in povemo, da pri sosedih je pa bilo 350€ pa tip tuhta in tuhta, pa pravi nič meni da to, pa gospa plača in gremo nazaj na TP, tam opravimo, ko pridemo ven nas čaka agent in pove, da je našel storno polico, ki so jo naredili na TP in je bilo gori samo obvezno zavarovanje in nič drugega.
Kakorkoli, previdnost pri onih tetah ni odveč!
Slabo bereš. Nič ni bilo ful kasko, pač pa stekla, parking, divjad - mogoče še kaj. Yaris hibrid. Koliko je bilo bonusa pojma nimam, ker me v resnici ni zanimalo, mi je pa v oči padla 100€ razlika. Lahko tudi, da nas je "agent" fiju-fiju ampak kot rečeno - boli me patak.Kater avto je bil v igri? 350 za osnovno zavarovanje je bil verjetno 100+kw (brez bonusa) s ful kaskom za 450 je bil pa verjetno nek osnovni "clio".
Da, skupaj z obveznim zavarovanjem se dela prorata tudi kasko pri Savi (do naslednjega tehničnega), če delaš samo kasko na samostojni polici
pa je lahko samo letna polica.
Kratkoročno zavarovanje ni enako prorata!
Marsikdo meša kratkoročno in prorata, kratkoročno pomeni da se stranka odloči in hoče zavarovanje samo za določen čas,
torej ne vezano na naslednji tehnični pregled.
Primer: danes je 15. Marec, vozilo ima tehnični pregled 15. septembra, lastnik vozilo prodaja in ne želi skleniti zavarovanja do novembra saj je prepričan,
da ga bo prodal v enem in želi skleniti zavarovanje samo za 30 dni, v tem primeru se mu lahko sklene "kratkoročno" zavarovanje.
Če pa bi sklenil zavarovanje do 15. novembra, pa bi šlo po ceniku prorata.
Kratkoročno zavarovanje je običajno enkrat dražje kot enako trajajoče prorata zavarovanje in če avto odjaviš pred potekom kratkoročnega zavarovanja,
nisi upravičen do povračila premije kot je to pri letnem ali prorarata zavarovanju.
Da razjasnim svojo savsko zgodbo:
Iz te objave je bilo razumljivo da ti niso hoteli dati na SAVI prorata... in si vzel kratkoročno pri Triglavu.S tem, da meni to lani pri savi ni uspelo. Zato sem kratkorocno vzel pri triglavu.
Tudi triglavani so se cudili nad nefleksibilnostjo save, tako da dopuscam, da je slo za napako agentke? Ali pa pri savi to res ne velja?
Večina zavarovalnic pri prorata zavarovanjih ne upošteva popolnoma sorazmernega deleža premije, krajše kot je prorrata zavarovanjeDa razjasnim svojo savsko zgodbo:
dobil bi prorata komplet zavarovanje (ao, kasko in vse ostalo), ampak ne bil delezen vseh komercialnih popustov. Za pol leta bi placal recimo 60% premije kot so mi jo ponudili za celo leto.
Pri Triglavu sem za pol leta placal 50% koncne (dejanske, z vsemi popusti) letne premije. Se pravi dejanski prorata.
Trajanje zavarovanja je bilo do izteka TP.
Razlike je bilo 100 ali 200€ v prid Triglava.
100 eur na uro za servis, ne za mehanika. Kdo pa plača orodja, šolanja, prostore ipd?Avtoservisi vidjo rekordne dobičke zavarovalnic in hočejo zraven. Najprej Generali, zdaj Triglav. Hočejo pa 100€ na uro, to je več kot vsi ostali poklici, npr. zdravniki, inženirji itd.
"V SDA trdijo, da je realna cena okoli 100 evrov brez davka na uro, Zavarovalnica Triglav pa plača okoli 30 evrov na uro."
![]()
Serviserji proti Zavarovalnici Triglav: "To ni sodelovanje, to je izkoriščanje"
Zavarovalnica Triglav po mnenju avtoserviserjev izkorišča prevladujoči položaj na trgu ter jih za kleparska in ličarska dela plačuje premalo.forbes.n1info.si
Jaz sem dal za primerljivo 4 leta staro vozilo brez zavarovanja 350€ za vetrobransko z menjavo.Zadeva ni tako enostranska kot jo prikazujejo, obešajo se na urno postavko ob tem pa nihče ne omeni da imajo marže na rezervne dele
od 60 -100% in pri normativih ki so sedaj, se večina delov menja, čim je en rob malo "zacvikan"...
Absurden primer ki je zgodil meni, dal sem na renault servis preko zavarovalnice menjati vetrobransko steklo in barvali so mi
sprednji odbijač zaradi praske na parkirišču.
Renault Talisman:
sprednje vetrobransko steklo 1.450€ (nima radar tempomata, nima ogrevanja)
barvanje sprednjega odbijača (demontaža/montaža) 1.150€ (samo barvanje)
Če je kdo iz ste stroke naj pa pove ali so to normalne cene?
In zaradi tekih cen se dražijo zavarovanja.
p.s. pa imel par strank ki so bili ličarji, največji mutibariči ever, njihov avto je imel vsako leto koriščene vse škode iz delnega kaska parkirišče,
obnavljam avto mami od enega, rečem gospe ja ste imela 2 škodi iz naslova parkirišča, o ne to pa ne jaz nisem imela nič, seveda ker je sin na
njeno polico prijavil dve škodi drugih vozil...
Vsi navečje BMWje, čolne in skuterje na morju, jamrajo pa kot največji reveži, da od zavarovalnice ne morejo preživet samo kako pa ima lahko
kljub temu da je večina posla z zavarovalnico ves ta vozni park, pa vikend, če pa ne more preživet.
Če pa prideš do njega za nekaj popravit, pa poveš da nimaš zavarovanja, je pa cena smešno nizka....
Kdo je tukaj nor?
Kaj?Kako pa prijavis skodo drugih vozil na polico,ki ni pisala na ta vozila?
Če se lotijo zadeve preveč na veliko, to pač ni problem zavarovalnice, da bi morala investirati v njih ali jim pokrivati stroške. Mali ličarji precej dobro živijo s 50% nižjimi cenami. Je pa res da tam tudi šef da masko na glavo pa brusi ali pa šprica in se ne pederiši po kafanah v delovnem času.100 eur na uro za servis, ne za mehanika. Kdo pa plača orodja, šolanja, prostore ipd?
Aja, sedaj vidim kaj te je zanimalo...Kako pa prijavis skodo drugih vozil na polico,ki ni pisala na ta vozila?