Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
itak ta tisk ne deluje,
Aha, torej, nekdo v marketingu reče, dajmo delat letak, učinka ni nobenega, čez en teden reče, eh qrc, če smo enkrat v temo brcnili, pa dajmo še enkrat. Praviš da potem ponavljajo tak skok v brezno iz tedna v teden al kako?
Količine "spama", ki ga poštarji vozijo okoli dokazujejo nasprotno. Namreč to, da tisk deluje. In to zelo dobro.
precej sem delal z "marketingarji" v tej smeri, pa mi noben ni znal otipljivo povedat na kak način merijo uspešnost tiska ... oni majo pač tam neko številko, in če se tolko pa tolko izdelka proda, je katalog naredil svoje.
seveda deluje, na določeno skupino ljudi, ki bo pa počasi umrla
ampak če sklepamo po alterju kjer je večina nadpovprečno situirana in inteligentna, in ne spremljajo tvja, ne berejo reklam ... pa se vseeno nekak uspejo nahranit, pa prit do trgovine
po podatkih AKOS-a na leto prodajo 35-40k nalepk za prepovedano vročanje nenaslovljenih pošiljk, in to že zadnjih 7 let, gospodinjstev je pa mislim da okoli 600k? se pravi ima skoraj polovica gospodinjstev nalepko, tak čez palec ... pošta tega seveda ne pove, sploh ne oglaševalcem, katerim ne samo distribuira ampak še tiska kataloge
se pravi polovici uspeš dostavit v kaslc, pol pa šele pridemo komaj do tega, če dejansko kdo to pogleda al vrže direkt stran ...
šele potem se lahko začnemo pa pogovarjat kaki odstotek ljudi, ki dejansko prebere katalog, gre potem na podlagi tega v trgovino