Piaggio ciao

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Sej flexer tud gre če ga mal odblokiraš ( daš nezavit auspuh gor)

Pr ciaotih dajo pa 14ko frgazar namest 12ke pa pol mal bol leti
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Sej zdej sm ugotovil da je youngstr....

kam bi peljal, da bi mi ga stunali da bi v klanc normlano vlekel, pa šel po ravnem okoli 50?

sej dedc je imel avtomatika, sam nima izpita... pa valda tud registracije ni bilo... pa je šel moped v uničenje.
očitno policaji tud že globoko na podeželje rinejo in težijo starejšemu človeku, k ma moped za do štacune.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Svašta!

Na strojnistvo.com maš temo o flexerju....not maš vse postopke....če nimaš 2 levi roki si ga lahko sam v enem vikendu al pa še to ne
wink-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja sm vidu ja. sm tud tam malo povprašal, če mi kdo naredi to...

pač nisem mehanik. Imam slabe izkušnje, ko sem sam šraufal svojega colibrija... Z vsakim projektom je bil slabši. Pač nimam prostora, orodja in znanja. Zakaj nebi tega naredil nekdo ki zna, in bom vsaj vedel, da je vse ok narejeno? sej auspuh lahko sam zamenjam, sam to ne bo dovolj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Auspuh lahko komot sam......4 šravfi ( 2x na cilindru...pa 2 na nosilcu ) Tko da kle nimaš kej za*****
smile-1.gif


Pol maš plastično pušo v grlu frgazarja.......to je tud dost na easy....

Pol pa še elektrika.... zamikanje vžiga na normalno vrednost ( 1,5mm pred ZMT)

Pa manjši zadnji zobnik!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
EDIT:

flexer/youngster 25km/h ma A55 mašino

Flexer/youngster 45km/h pa A35....

Dodatna razlika v mašinah je še da ima A55 mašina višjo glavo na cilindru (manjša kompresija) in dodatno ma še neko bulo v zgorevalnem prostoru ( glava ni čiste konkavne oblike).......tko da morš še glavo od A35 frči mašine kupt (predvidevam da je bula zato tm da A55 glave ne moraš kr tako nižat ker potem bat udari v kapo.....razen če pobrusiš)!!!

Pa mislm da ma ta švohnejši še fi10mm frgazar namest fi12....ampak v to čist nism prepreičan!

Maš kle katalog pa prečekiraj
wink-1.gif
http://www.tomos-autousluga.hr/index.php?lang=cro&menu=katalog&cid=61

P.S.: pa v menjalnik gre ATF A olje ne ATF III....da ti ne bo zopet drsela sklopka
tongue-1.gif
( majo na OMVjih)
 
Nazadnje urejeno:

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Živjo, zamislil sem si Ciaota ali Pony Express, kakšna je razlika med njima? Kateri so bolj vzdržljivi? Možnost imam dobiti Ponyja (Puchov motor) za 100€, ki bi ga bilo potrebno spraviti v pogon (že ene 2 leti ni laufov, nek kabl s kapco je treba nazaj nataknt?
smile-1.gif
), drugače pa lepo ohranjen. Kaj pravite, je to dobr deal al naj raje gledam za Ciaoti?
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Zdravo! Imam vprašanje in sicer; pred enim tednom sem kupil ciaota, lepo ohranjenega, vse štima. Pred parimi dnevi sem se vozil in naenkrat je zgubil motor moč.. Kot da bi ga kej dušilo.. Probam dat gas do konca -nč, na koncu ugasne motor sam od sebe. Ga probam pržgat, neki ful poč v auspuhu in ugasne motor. Še enkrat prižgem - dela normalno, v obe smeri pridem brez težav. Včeraj pa spet isto.. probam prižgat, neki poč in ugasne.. Ga še enkrat prižgem in dela normalno.. En tip mi je svetoval menjavo svečk, bi znalo bit to to, al je mogoče globlji problem? lp
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
Definitivno vzam Puha! Dost bolši motor, alu cilinder, crom puša! Edin težava so deli, k so težje dobavljivi. Je pa tud počasnejši za v hrib. Za Ciaota pa bi blo dobr mal pogledat, v notranjost. Če si iz Lj, se lahk prpelš domene, pa da vidmo kaj in kako.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Ciao ma počeno izolacijo na kondenzatorji.....in zato kadar je mrzel dela.......ko se pa elektrika segreje pa prebijat začne

http://www.repairfaq.org/sam/lmfaq.htm

Citat:
Engine dies or won't restart when hot

Problems with the ignition coil can make an engine impossible to start when warm (or even stop running when it warms up), apparently this happens on motorbike engines quite often and is caused by a break in the HT coil.

A carbon track forms inside the coil where the wire is broken. When the engine is cold the carbon track has a low resistance and it conducts well enough so the spark is strong enough to start the engine, when the engine is warmer the track resistance is greater and the spark less strong. This problem gets worse over time as the carbon track gets bigger and bigger, the only remedy is to change the coil or electronic ignition module.
Smoke signals

Za začetek probaj tud samo platine z 1x prepognjenim papirčkom spucat če majo kaj oglja gor in ne delajo pravilno....

definitivno poka ker štrom nekje prebija....in je 1x iskra....drugič ne....vmes fila auspuh z nezgorelo mešanco....in ko je s5 iskra useka nezgorel benz čez auspuh....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Ummmm......lahko je tud sam počena "fajfa" na svečki.....če je iz bakelita!!! Te stare bakelitne fajfe so prebijalke kdar so se segrele...pa da so kako mikrorazpoko dobile v ohišju.....segreta se je raztegnla....in je iskra mim sekala
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34


Zamenjana svečka, nova kapca in kabel, prvič odprta mašina!
smile-1.gif
, motor je že laufov, potem pa ketna pade, ugotovitev: zdrobljeni ležaji na zadnji feltni.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Včeraj se peljem po klancu navzdol in ko hočem na koncu klanca dodati gas samo nekaj poči (kot da bi bilo iz auspuha, motor pa brez moči in z zamouklim zvokom). Se je pa že pred tem nekaj kadilo iz frgazerja. Vozil sem se po dežju, čez noč je bil v baraki, vendar mi tudi zjutraj ni hotel vžgati.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Jp, svečka je bila. Ma to teji majstri nimajo niti ene svečke, ki bi bila nova, ni čudno..
grin1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Danes sem se zapeljal malo..Včeraj menjan še kondenzator in platine s kablom.., na štandgasu med vožnjo v dolino cuka, motor v hrib ne vleče tako kot bi moral, iz mesta se komaj premakne, si moraš še s pedali pomagat, končna pa je pomoje tam blizu 40, kolikor je obljubljeno. Za material in servis sem vrgel 70€, pa še zdaj ni tak kot bi moral biti.
crazy1.gif