Peugeot 3008, 5008 model 2021

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Pred pol leta je bila debata ravno obratna. Da ne bi smel biti poln, da tekocina pljuska po stenah. Nekdo je celo trdil da to pise v navodilih za uporabo. Ne spomnim pa se o kateri znamki jw bilo govora Za forda ne pise nic. Samo to da ne sme zmanjkat.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.770
2.652
113
Občasno vozim P308 z 1.2 motorjem. Večinoma ročni menjalnik, občasno avtomatik. Ta motor je meni povsem dovolj za 308, za 5008 pa nisem prepričan. Vleče krasno od najnižjih vrtljajev, vsekakor lepše kot marsikateri dizel 1.6. Trije cilindri dajo svoj zvok. Težav s temi vozili zaenkrat še nismo imeli, ampak še noben avto ni niti blizu vsaj 100.000 km. Poraba od min 5.5 do 7 pri našem načinu uporabe.
Za moje pojme ima eno veliko slabost, sploh ko čas korone mine. Servisni interval je 15.000 km, veliki servis 110.000 km. To so menda skrajšali v zadnjem času, verjetno zaradi problemov, ki jih zgoraj opisujete. Mislim, da ima avtomatik menjavo olja na 60.000 km. Servisi morajo kar nanesti.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Kako se 1.2 tricilindraš pelje pri 150 sploh ne upam pomislit.
Če ima turbino, popolnoma spodobno. Ko moraš pred koga na hitro skočiti, pohodiš gas in avto zaradi turbine leti - v bistvu bolj udobno kot včasih z atmosferskim motorjem z več cilindri. In če je kvalitetno narejen (kako bo s tem pri evropejcih, bo treba v praksi sicer še videti), mu to tudi nič kaj posebej ne škodi. Skratka, na AC se ne trese in ne ropota. K nezaznavanju tricilindrskega zvoka pa nekaj še prispeva hrup vetra.

Tak mali jajček gre meni v kombinaciji s tricilindrom precej bolj ušesno na živce v mestu, kjer se več časa čaka tudi prostem teku (npr. pred semaforji) in zvok je še malo hujši, dokler je motor mrzel. Vžgeš mrzel avto, zapelješ nekaj metrov do rdeče luči in poslušaš masažo ušeš. Takrat bi jih človek navil celemu parlamentu, ki je take ropotulje izsilila...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.926
4.982
113
Če ima turbino, popolnoma spodobno. Ko moraš pred koga na hitro skočiti, pohodiš gas in avto zaradi turbine leti - v bistvu bolj udobno kot včasih z atmosferskim motorjem z več cilindri. In če je kvalitetno narejen (kako bo s tem pri evropejcih, bo treba v praksi sicer še videti), mu to tudi nič kaj posebej ne škodi. Skratka, na AC se ne trese in ne ropota. K nezaznavanju tricilindrskega zvoka pa nekaj še prispeva hrup vetra.

Tak mali jajček gre meni v kombinaciji s tricilindrom precej bolj ušesno na živce v mestu, kjer se več časa čaka tudi prostem teku (npr. pred semaforji) in zvok je še malo hujši, dokler je motor mrzel. Vžgeš mrzel avto, zapelješ nekaj metrov do rdeče luči in poslušaš masažo ušeš. Takrat bi jih človek navil celemu parlamentu, ki je take ropotulje izsilila...
Imam 1.4 T 4 cyl. z 150KM. In pri 140 ne slišiš motorja (pri 2900 RPM), prej gume in piš vetra. Sicer je res da tip opreme zajema še dodatno zvočno izolacijo, ampak glede na izkušnje z 3 cilidraši si upam trdit da je daleč od tega kaj imam sedaj. Skratka za dokaj ugodno ceno imam sedaj spodoben potovalnik za po avtocesti. Po mestu in v prostem teku pa da se sploh ne pogovarjam...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.363
988
113
Celje
Obišči stran
Sem se načeloma odločil in zaenkrat tako na "mehko" rezerviral 5008. Predviden prevzem prvi teden novembra.
Imam še opcijo stornacije naročila, tako, da če me prepričate, da ne bo ok, si še lahko premislim :)

Gre pa za 5008 GT 1.5 BlueHDi 130 EAT8, bela nacre metal barva, sedeži TEP & Alcantara Mistral 'Glanon'
+ Black Pack + Prtljažna vrata s prostoročnim upravljanjem + Ogrevani prednji sedeži + Park Assist + Visiopark 2.

Bi imel vsaj še Focal ozvočenje, ampak žal ni bilo opcije pri tej dobavi.

Da potegnem črto pod to temo...

Sem ga prevzel v začetku novembra, tako, da neko malenkost sem z njim že uspel prevoziti. Prve dni sem večkrat razmišljal, ma to gre na A net in poiščem nekaj drugega. Sedaj pa, ko sem se ga malce navadil, moram reči, da sem pod črto zadovoljen. Spodaj pa nekaj zadev, ki so me najbolj zmotile prve dni.

  • Praktično ni predalčkov. Ne pod sedeži, ne v tleh, v sredinski konzoli in pred sopotnikom je tako majhen, da še škatle mask ne spraviš not. Sem potem ven vrgel 6. in 7. sedež in je sedaj na tem delu res veliko prostora za "navlako" tipa delovne rokavice, zagonski kabli, gasilni aparat, mali komplet orodja, dekna, brisača... :)
  • Razporeditev kontrol in gumbov. Kr nekaj. Kot bi en "šlosar" za vsako novo funkcijo dodal nek nov gumb, ročico. Nekam pač. Sploh upravljanje tempomata recimo. Se sčasoma navadiš in zadeva je iz dneva v dan manj moteča.
  • infotainment je meni osebno prepočasen in bi se ga dalo bistveno izboljšati. Da zaženem avtomatsko parkiranje, ga mam že "ročno" 2x not.
  • da moram leta 2021 za CarPlay priklopiti KABEL. Eh tole me je ubilo priznam. Ampak, ko sem šel brati opise pri drugih znamkah, tudi ni vse tako kot sem pričakoval.
  • kamere imajo resolucijo kot da sem v letu 2005
  • Start Stop je nadležen. Sem vozil že kaj z boljšo logiko.
  • 19" platišča ga naredijo malce trdega. Testnega sem imel na manjših platiščih in je bil mehkejši.
  • Navajen sem bil BOSE ozvočenja in pri novem žal nisem imel opcije naročiti Focal. Ja pogrešam. Ampak za zadnji dve postavki ni kriv avto kot tak.

No da ne bom samo grajal.
Avto se lepo pelje. Strah, da bo za vsakodnevno vožnjo motor prešibak je bil neupravičen. Menjalnik deluje zelo lepo. Poraba nižja kot na Scenicu. Radarski tempomat lepo sledi vozilom in avto v koloni lepo ustavlja. Prostora je dovolj, sploh, ker so zadnji sedeži posamezno nastavljivi.
In ko se navadiš določenih zadev, ki so mogoče narejene nelogično je avto pod črto izpolnil moja pričakovanja. In ja zaenkrat ne bom prodajal in ga bi še enkrat kupil :).
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Jp. Reno je z bosom kr zadel. Že dolgo v tem cenovnem rangu nisem slišal boljšega. Vsekakor se pri vsaki znamki splača doplačat za kej boljšega.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.926
4.982
113
A to maš Astro ne? Kolk pije kaj na AC? Avtomat?
Nisem bil pozoren, da bi prej odgovoril. Astra karavan je ja. Relacija MB-Pag-MB kaže običajno 6.3 po BC. Pa pod 140 ne vozim po AC, če je normalno prevozna cesta. Ni avtomat, ročno kvačkalico imam, mi je žal da se ob nakupu nisem stegnil za avtomatom, ker je Aisonov avtomatik sigurno zanesljivejši od M32 ročnega.