Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
573
134
43
Jp, ni ga cez klasiko, sam malo nastavitev se nuca in bo osmak predel kot nekoc v 60-70".:cool::cheer:
IMG_20250727_112711.jpg
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: jest5 in tony

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
573
134
43
Seveda. Pri oldtimerjih vedno samo nekaj malega manjka.
Sem ti napisal, napiši, ko bo rešeno.
Potem pa še delaj z njim 30 jurjev letno.
Sem napisal, kaj mu fali, v bistvu nic, se najmanj pitje olja pri njegovih 150 kkm, ki jih noben pureshit ne bo dosegel....v bistvu se se sploh ni ulafal glede na to, da je dosedaj delal po max 3kkm na leto.;)
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.452
1.763
113
V8 s fergiji iz 70ih porabi 12 litrov... v leru. Kar ne pomeni, da avto ni hud ko pajk, ampak ni bil pa narejen za današnje cene goriva.

Še šestaki z motronicom iz prve polovice 80ih let so pili 16 litrov ko za šalo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in sad

tony

Guru
23. jul 2007
10.452
1.763
113
Naredi 5 jurjev z avtom in potem pridi nazaj in pošteno povej, koliko je spil. :zmaga:

Šestaki so postali ekonomični (na relacijo 10-11 litrov) šele od sredine 80ih, na bemflih je bil to M30 motor...
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
573
134
43
Ok, USA cars ja, recimo kadilak 7,7 kur 20 ko za salo, europski pa ne, so bolj sparovni z nižjo kubikazo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.452
1.763
113
Ok, USA cars ja, recimo kadilak 7,7 kur 20 ko za salo, europski pa ne, so bolj sparovni z nižjo kubikazo.
Govorim o evropskih avtih, praktičnih izkušenj z ameriškimi nimam...

Pa ne vzeti, da ti jemljem voljo, iskreno ti želim veliko veselja z oldijem, ampak pač porabo daš v zakup.

To je avto za nedeljski izlet, ko je lepo vreme, ne pa za dnevne vožnje v dežju do službe... Ko se boš naposlušal zvoka motorja, boš itak dobre volje ene 14 dni.

Pa še nasvet: ne ga srati s kakšnimi dodatki s svincem (pred časom sem na pumpi srečal človeka z caddyjem, ki se je z njim matral sto na uro, ker ga je bilo težko naliti v tank), ker so samo zelo strupeni, praktične koristi pa nimajo. Ta avto se je vsaj 20 (30, če je že bil v SLO) let vozil na osvinčen bencin, in sedeži ventilov so še od takrat polni svinca. Dovolj ga je tam, da lahko naslednjih 50 let v avto tankaš neosvinčen bencin.

(Američani so se naučili, da neosvinčen benicn ni noben bav bav že pred skoraj 50 leti, ko so pri njih začeli ukinjati svinec v bencinu. Dodajanje svinca v bencin je brez veze.)