Ok, USA cars ja, recimo kadilak 7,7 kur 20 ko za salo, europski pa ne, so bolj sparovni z nižjo kubikazo.
Govorim o evropskih avtih, praktičnih izkušenj z ameriškimi nimam...
Pa ne vzeti, da ti jemljem voljo, iskreno ti želim veliko veselja z oldijem, ampak pač porabo daš v zakup.
To je avto za nedeljski izlet, ko je lepo vreme, ne pa za dnevne vožnje v dežju do službe... Ko se boš naposlušal zvoka motorja, boš itak dobre volje ene 14 dni.
Pa še nasvet: ne ga srati s kakšnimi dodatki s svincem (pred časom sem na pumpi srečal človeka z caddyjem, ki se je z njim matral sto na uro, ker ga je bilo težko naliti v tank), ker so samo zelo strupeni, praktične koristi pa nimajo. Ta avto se je vsaj 20 (30, če je že bil v SLO) let vozil na osvinčen bencin, in sedeži ventilov so še od takrat polni svinca. Dovolj ga je tam, da lahko naslednjih 50 let v avto tankaš neosvinčen bencin.
(Američani so se naučili, da neosvinčen benicn ni noben bav bav že pred skoraj 50 leti, ko so pri njih začeli ukinjati svinec v bencinu. Dodajanje svinca v bencin je brez veze.)