Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.123
7.019
113
Letnik 2014, 120PS, mislim da je to trivaljnik? turbinček.

Pred kakšne pol leta začel malo kurit olje, sedaj je nekje na 0.5L na 2000km, sicer berem na internetu da je za te mašine "normalno" da kurijo, a vseeno me zanima kaj je za storiti, zakaj sploh kuri olje, kako sanirati preden se poslabša?
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Vem, da ti moj odgovor ne bo rešil problema. Naj te potolažim, da nisi edini :mad:. Jaz mam 1.4 VTI (atmosferski) in je pije olja 1l na 3000km.
Na tem linku 1.2vti je nazorno pokazano kaj te lahko čaka, če imaš ta tip motorja. Žal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.123
7.019
113
Nič kaj lepega, ampak zaradi česa pride do tega, oz kako zadevo popraviti? batni obročki, tefloni?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Po opisu na linku sodeč razumem, da je problem v glavi, tesnenje ventilov.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.404
2.468
113
SV SLO
Atmosferskih ima tudi težave?
Tudi. Žal. Po eni strani se gredo ekologijo, po drugi strani pa konstruirajo take motorje, ki žrejo olje in s tem dodatno obremenjujejo motorje. Testi emisij CO2 se delajo pri novih motorjih, ko imajo ti prevoženih 100.000 km in več emisije CO2 ne zanimajo več nobenega ekoterorista. Žal. Laganje je smisel civilizacije v 21 stoletju. Govorim samo za PSA, ker zadevo spremljam dnevno. Verjamem pa, da pri drugih znamkah ni nič boljše mogoče celo slabše. V preteklost so bili avti narejeni za 150.000 km zdaj zgleda da je čudež, če avto prevozi 50.000 km brez izrednega popravila. Recimo ta famozni zobati jermen v olju , pa veriga v glavi za pogon ventilčkov, pa posode za ADblue, pa zavore, pa okvar je toliko, da je skoraj brez veze kupovat kakršni koli avto nov ali rabljen,.....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.262
5.646
113
Kameleon kaj to pomeni za konkretni primer sanacije?
Čist odvisno kako se je znamka lotila problema :)

Toyota je menjala komplet poboljšan blok z gredjo bati obročki že not

Poglej če obstajata 2 kataloški številki za obročke....potem so eni prvotni in drugi poboljšani... Če boš dal s5 isto not....pol bo s5 1x začel olje žrt
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.123
7.019
113
Kolko pa je tu strosek dela? Ker mam filing da bi kaki uradni mastno zaracunali
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.404
2.468
113
SV SLO
Kolko pa je tu strosek dela? Ker mam filing da bi kaki uradni mastno zaracunali
Nekateri uradni tega nevedo opravit tako kot je treba, ne pa da ti bo to naredil nek fušar napol zastonj. Saj boš dobil nekoga, ki te bo olupil in potem te bodo še enkrat olupili uradni. Se dogaja zadnje čase kar pogosto. Na koncu pride vedno uradni, ki popravlja za fušarji. X primerov letno....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.123
7.019
113
Hvala, ampak še vedno ne vem cen :/

Glede uradnega in fušarja, saj je sigurno kdo tu, ki bi tole lahko pošraufal, ali?