Passat - servisni intervali

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Hvala za pojasnila:zmaga:.
Ja, kar radarski tempomat kar precej uporabljam.
Nisem vedel, da v takšnih primerih avto (najprej) zavira samo z zadnjimi zavorami(?).
Glede korozije pa... ...z zunanje strani so zadnji diski izgledali čisto normalno. Kakšni so bili z notranje strani pa ne vem.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Kaj tebi spet ni jasno?
Kdo je omenjal ruženje?
ded je napisal: "zaradi tega hitreje korodirajo, pride do razslojevanja...".

In razlog za rjavenje je prerahla uporaba bremz in zadaj hitreje rjavi kot uspeš dol zbrusit. Če bi tvoj radar bremzal samo na zadnje, bi se zadaj bremze svetle ko nove brez omenjene rje.
Lej preveč zadnjih bremz sn že menjal v življenju zaradi božanja (ko še nismo sanjali o radarjih v "navadnih" avtih), tak da neja zaj z nekimi pravljicami o radarjih tu not.
Preberi si odgovor Mr.Wolfa, potem pa še kakšno neumnost zbljuvaj. Tak, da bo polna mera.
Pa razloži mi še spotoma, kako so lepo zbrušeni/svetleči/normalno obrabljeni diski rjasti. Hvala.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Vredu je ti maš prav, se opravičujem.
Ni teorije, da pride do rjavenja zadnjih diskov. Servis bluzi in prodaja bučke. Hvala da si nas podučil. Večno ti bom hvaležen.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
Radarski tempomat je top.. nisem pa vedel da zavira sam na zadnje zavore..
Iz cistega firbca - kolk mora tempomat zavirat, da se vklopijo zavorne luci?
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Aja, pa slednje mi tudi ne gre v glavo:
Kaj je potem obrabilo zadnje ploščice, če se je premalo zaviralo?
Je pri korodiranih kolutih obraba ploščic večja?
.
Sicer sem s servisom zadovoljen, servisirajo službene avte že 15+ let in res ne verjamem, da bi nas nategovali pri paru diskov in ploščic.
Samo "mehanike" te obrabe zadnjih zavor pa res ne štekam.

Edit:
Aja, še to.
Pri prejšnjem "identičnem" službenem Passatu letnik 2013, ki sem ga vozil do 2018 in 180 kkm (iste relacije, isti stil vožnje), nisem menjal nobenih zavor. Niti ploščic.
Je pa res, da tisti avto ni imel radarskega tempomata tako, da zna biti, da je res nekaj na temu.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Vredu je ti maš prav, se opravičujem.
Ni teorije, da pride do rjavenja zadnjih diskov. Servis bluzi in prodaja bučke. Hvala da si nas podučil. Večno ti bom hvaležen.
Glej, če so zadnji diski pri 150.000km enakomerno obrabljeni in “čisti”, sprednji pa še ok, je v 21 stoletju samo en razlog pri Passatu in to je radarski tempomat.
Če bi on napisal, da so rjasti, neenakomerno obrabljeni, da ružijo, potem je tvoja zgodba in zgodba servisa najbolj verjetna.
Priporočam, da ti in tisti pravljičar iz servisa prestopita iz Golfov enk v 21 stoletje in secnehata smešit.
Aja, pa slednje mi tudi ne gre v glavo:
Kaj je potem obrabilo zadnje ploščice, če se je premalo zaviralo?
Je pri korodiranih kolutih obraba ploščic večja?
.
Sicer sem s servisom zadovoljen, servisirajo službene avte že 15+ let in res ne verjamem, da bi nas nategovali pri paru diskov in ploščic.
Samo "mehanike" te obrabe zadnjih zavor pa res ne štekam.

Edit:
Aja, še to.
Pri prejšnjem "identičnem" službenem Passatu letnik 2013, ki sem ga vozil do 2018 in 180 kkm (iste relacije, isti stil vožnje), nisem menjal nobenih zavor. Niti ploščic.
Je pa res, da tisti avto ni imel radarskega tempomata tako, da zna biti, da je res nekaj na temu.
Razlog dejansko ni pomemben toliko. Če so za zamenjat, se jih zamenja.
Radar pa zavira zadaj, ker s tem preprečuje počepanje vozila naprej in je to bolj stabilno. Kar opazuj med vožnjo, avto nič ne počepne. Seveda DO NEKE MERE. Ko je treba bolj močno zavirat, potem uporabi tudi bolj učinkovite prednje zavore.
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.229
503
113
Kaj menite o spodnji situaciji, oz. je kdo že tudi imel kaj podobnega?
.
Službeni Passat 2018 2,0 tdi (150) DSG.
Na rednem servisu na 150 kkm (avto servisiran na 15 kkm pri pooblaščencu) ugotovijo, da so zadnje(!) zavorne ploščice in diski izrabljeni in potrebni menjave.
Prednje zavorne ploščice in diski OK - še nikoli menjani.

Seveda se "malo" začudim kako je to možno?
In dobim "razlago", da do tega pride zaradi premajhne uporabe/obremenitve(?) zadnjih zavor - vozim se večinoma sam, 80 % regionalke/20 % AC - zaradi tega hitreje korodirajo, pride do razslojevanja(?)... ...jaz samo gledam :sprasujemse::rolleyes:, pa OK, itak, ja zamenjajte.
.
Ima mogoče kdo kakšno logično razlago?

P. S.
Sicer z avtom do zdaj nič posebnega... ...OK, z nekaj mesečno razliko, po kakšnih dveh letih, odletela pokrovčka šob za pranje luči - niso priznali garancije.
In akumulator je bil hin po 3,5 letih kljub temu, da start/stop striktno izklapljam . očitno to kakšnega pozitivnega učinka na aku niti nima.
bi znalo biti kaj na tem.
sem sam hotel kupit tak avto. pa glede na zvok, po moje tudi čez tehničnega ne bi prišel. Sem jim to omenil, da sem zelo zainteresiran, če mi prodajo tehnično izpraven avto, pa se niso dali motit...
In tudi slišal sem, da baje imajo tej letniki/modeli napako in so nekaterim menjal pod garancijo. Jaz sem pri cca istih km (če so res pravi) vse 4 komplet menjal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Kak pa radar zavira na zadnje bobnaste bremze?
Kako pa ti zaviraš?
bi znalo biti kaj na tem.
sem sam hotel kupit tak avto. pa glede na zvok, po moje tudi čez tehničnega ne bi prišel. Sem jim to omenil, da sem zelo zainteresiran, če mi prodajo tehnično izpraven avto, pa se niso dali motit...
In tudi slišal sem, da baje imajo tej letniki/modeli napako in so nekaterim menjal pod garancijo. Jaz sem pri cca istih km (če so res pravi) vse 4 komplet menjal.
Tiste serije so že pri 30 jurjih zružile, ne bi zdržalo do 150 ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fusionn

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Kako pa potem pojasnjujete prekomerno obrabo zadnjih ploščic in diskov na avtu, ki nima radarskega tempomata? Meni se je na zadnji generaciji Sharana-Alhambre zgodilo že dvakrat, da sem moral menjati zadnje ploščice (enkrat v kompletu z diski), sprednjih pa ne. Serviser pravi, da je že imel kakšnega takšnega Sharana ali Passata v delu in ni mogel ugotoviti vzroka.

Rje oz. korozije na diskih nisem opazil, vožnja je 70-80 % AC z malo zaviranja, avto je v uporabi 6-7 dni tedensko.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Ja Golf 7, enako prej skuri zadnje.

Itaq je vseeno, se pač menja.
Je pa ta fenomen prisotni od enega updejta za avtomatsko ročno, ki so ga neredili tam leta 2018.

Predtem pa so itak diski prerjaveli.

Mislim da so na ta način rešili rjavenje zadnjih diskov, da pač sedaj malo bolj močno na zadnje zavore zavira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette in tony

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Menda res sodobni avti z EBD najprej rahlo pritisnejo zadnje bremze, da se teza celotnega avta ob nadaljnjem zaviranju lepse razporedi. In ce zaviras nezno in na kratko, zavirajo pretezno zadnje zavore.
Ampak po tej logiki zadnje zavore ne bi smele rjaveti.
Drug krivec za obrabo je lahko tudi sistem susenja zavor. Tudi to imajo ze vsi sodobni avtomobili.
Pri VAG je to mozno izklopit preko VCDS.

lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Razdaljo do vozila lahko štelaš. Ampak potem ko potegne nazaj na nastavljeno hitrost "pohodi" u poden, je kr neprijetno. Meni konfort ali kaj je že najbolj ustreza.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Menda res sodobni avti z EBD najprej rahlo pritisnejo zadnje bremze, da se teza celotnega avta ob nadaljnjem zaviranju lepse razporedi. In ce zaviras nezno in na kratko, zavirajo pretezno zadnje zavore.
Ampak po tej logiki zadnje zavore ne bi smele rjaveti.
Drug krivec za obrabo je lahko tudi sistem susenja zavor. Tudi to imajo ze vsi sodobni avtomobili.
Pri VAG je to mozno izklopit preko VCDS.

lp
To glede zaviranja se zdi najverjetnejša razlaga, hvala. Rjavijo zadnje zavore ne.

Sušenje zavor najbrž ne vpliva drastično, če pa že, pa bom vseeno zaradi varnosti pustil vključeno. Naj bi delovalo ob dežju (brisalci) in gasu, potem zavira na 6 km, tako pravi hiter google search.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Če bi bilo to zaradi sušenja zavor, potem bi bile tudi prve za zamenjat ;)… Vsaj meni to logika pove.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
386
130
43
Men so razložil da je to zarad avtomatske ročne... plus da so zadnje pakne manjše in jih potem prej pobere. Prvič se mi je zdel čudn, zdej pa že pri drugem avtu isto. Ako so lagali mene, ja lažem vas...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
tudi, vsi sistemi ki se dotikajo zadnjih zvor niso ravno v pomoč k zmanjšanju obrabe...