OŠ / razred za napredne

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Veliko komentarjev izžareva pritlehno zavist v kombinaciji z ogroženostjo, vse skupaj začinjeno s funkcionalno nepismenostjo.

Morda pa ti hočeš to videti (kdor ni z mano je zavisten)? Mislim, da je bila debata kar konstruktivna s pravimi poudarki.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.778
1.595
113
Emona / Carnium
Ne. So bili (pro/kontra) komentarji in so bili komentarji za v Recycle bin. Če da nekdo besedam (negativno) konotacijo, ki je za debato nepomembna, se to zgodi iz osebne frustracije (poleg tega, da ne razume bistva téme) in ne, ker bi bilo to mnenje pisca. Mnenje je ločena vsebina, ki pa je v marsikaterem komentarju nisem zasledil.

Debata je bila izjemno konstruktivna in koristna. Največ cerebralnega napora sem investiral ravno v komentarje, ki naj bi bili "proti" rešitvi o kateri razmišljam. Torej, so mi dali misliti, kar je bonus
smile-1.gif


@Lucijan: Tiste, ki sem jih naslovil s citiranim komentarjem, Andriæ ne bo spodbudil k spremembi mindset-a.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.178
7.022
113
Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
ksz...
Ko berem tole debati se mi res zdi, da večina današnjih staršev z otroki <6 let misli, da mora na njih izživeti vse svoje neujete želje oz. ambicije.
Dolgčas je del življenja in otroci se morajo navaditi in naučiti živeti s tem, da jim je kdaj tudi dolgčas. In otrok pri pouku, ki dela nemir, ker je kao napreden in je vse končal pa mu je dolgčas; no tak otrok ni nič drugega kot nevzgojen otrok. Najprej je potrebno vzgojiti svoje otroke, jih naučiti spoštovanja, jih naučiti da v šoli je pač učiteljica ŠEF in jo je potrebno spoštovani, pa je kakršna pač je. Vse to jim bo dobra osnova za šolo življenja, kjer se bodo velikokrat srečali s šefom, ki bo tečen, zadirčen, ne bo poznal dela,...., ampak bo njihov šef in bo treba z njim shajati in delati ter se mu prilagoditi.
Predvsem pa se je potrebno zavedati, da pretirano dodatno obremenjevanje otrok z raznoraznimi šolskimi in popoldanskimi aktivnostmi (nekateri otroci imajo vsak dan po šoli tudi 2 ali 3 ure dodatnih dejavnosti) ne prinese nujno boljših uspehov, ampak na dolgi rok otroci pregorijo in se jim vse skupaj obrne. Otroci so otroci in njihovo otroštvo naj bo sestavljeno iz veliko igre in veliko dolgčasa. Ne rabijo imeti 24 ur na dan vsako minuto splanirano in izkoriščeno...

No jaz pa se ne strinjam povsem s tabo. Sicer je tvoj komentar na mestu, ne strinjam pa se glede trditve "jih naučiti da v šoli je pač učiteljica ŠEF in jo je potrebno spoštovani, pa je kakršna pač je. Vse to jim bo dobra osnova za šolo življenja, kjer se bodo velikokrat srečali s šefom, ki bo tečen, zadirčen, ne bo poznal dela,...., ampak bo njihov šef in bo treba z njim shajati in delati ter se mu prilagoditi." namrec otrok se more taki babi podrediti. Ko bo imel pa sefa pa lahko tudi siht zamenja oz takemu d.ebilu povedati da je d.ebil. Zal se to pri nas ne ceni. Ampak tiho vsi gledajo kako nek retard nor cel oddelek pelje proti prepadu pa se vsi tolazijo da je pac tak sef... Tko da ce otroku se malo take kriticnosti privzgojis je cisto ok...