Fantje, če ima kdo kakšno idejo za opisan problem, se priporočam
).
Torej, situacija je naslednja:
Včeraj je bil priklopljen na tester (v nedeljo se je 2x prižgala opozorilna lučka), ki je pokazal prebijanje na 4. cilindru, vendar je bil dogovor, da se še mal počaka - če se ponovi in pod kakšnimi pogoji. Obakrat, ko je bila zaznana napaka, je bilo enako - vžig avta brez vklopljene klime in ventilacije (zakaj sem takrat izklopila klimo in ventilacijo, je druga zgodba ... ponavadi tega ne delam), gorela je lučka "check engine", ki je po določenem času ugasnila.
Med vožnjo se lučka ne prižge.
Zvečer sem ugotovila naslednje:
Normalno segreta mašina, vklopljena klima in ventilacija na stopnjo 1.
V prostem teku izklopim klimo, avto občutno izgubi obrate in moč (se čuti, kako nemirno laufa in se "zaganja"), po kakšne pol minute takega stanja se prižge lučka za "check engine". Avto še vedno laufa ....
Če klimo vklopim nazaj, se lučka ugasne, avto pridobi na obratih, prosti tek je zopet normalen (miren).
Opisana napaka je ponovljiva (torej jo lahko ponovim ...).
Komentar serviserja po telefonu na opis, pod kakšnimi pogoji je zaznana napaka in kaj se dogaja, je bil samo "avto pripelte čimprej"
Torej - kakšna ideja?
Avto je Getz, letnik 2003, 1.6, 120 kkm.
Tnx!
Torej, situacija je naslednja:
Včeraj je bil priklopljen na tester (v nedeljo se je 2x prižgala opozorilna lučka), ki je pokazal prebijanje na 4. cilindru, vendar je bil dogovor, da se še mal počaka - če se ponovi in pod kakšnimi pogoji. Obakrat, ko je bila zaznana napaka, je bilo enako - vžig avta brez vklopljene klime in ventilacije (zakaj sem takrat izklopila klimo in ventilacijo, je druga zgodba ... ponavadi tega ne delam), gorela je lučka "check engine", ki je po določenem času ugasnila.
Med vožnjo se lučka ne prižge.
Zvečer sem ugotovila naslednje:
Normalno segreta mašina, vklopljena klima in ventilacija na stopnjo 1.
V prostem teku izklopim klimo, avto občutno izgubi obrate in moč (se čuti, kako nemirno laufa in se "zaganja"), po kakšne pol minute takega stanja se prižge lučka za "check engine". Avto še vedno laufa ....
Če klimo vklopim nazaj, se lučka ugasne, avto pridobi na obratih, prosti tek je zopet normalen (miren).
Opisana napaka je ponovljiva (torej jo lahko ponovim ...).
Komentar serviserja po telefonu na opis, pod kakšnimi pogoji je zaznana napaka in kaj se dogaja, je bil samo "avto pripelte čimprej"
Torej - kakšna ideja?
Avto je Getz, letnik 2003, 1.6, 120 kkm.
Tnx!