Golf 5 2.0 SDI težko vžge

Manny

Zelenc'
12. jul 2015
1
0
1
Pozdravljeni!

Moja prva tema tukaj in sicer me zanima nekaj v zvezi z mojim golfekom.

Kupila sem ga rabljenega kot službeno vozilo iz avtohiše in tam je vedno vžigal brez problema(tudi mrzel!).

Torej, avto težko vžiga. Ko dam kontakt počakam da spirala neha goreti in probam vžgati, zelo se matra in traja vsaj pol minute da obrati skočijo in avto vžge. Vžgem ga lahko le z gasom oz. tako vedno počnem - sklopka in ler. Včasih ko verglam par minut in potem vžge se zavali ogromen oblak črnega dima in ko avto le vžge dela brez težav. Zadnjič sem v enem dnevu naredila 720 kilometrov s prižgano klimo, 4 osebami v avtu na AC konstantno 120-130 in prehitevanja tudi okrog 140km brez težav. Avto je bil na testerju ki ni pokazal ničesar, avto lepo zvezno vleče, le cuka ko obrati padejo pod 2.000 rpm samo v 3. in 4. prestavi a to je skoraj zanermaljivo.

Porbala sem tankat na OMV in ni nič boljše. Avto pa ko vžge laufa res lepo in teče tudi lepo. Na servisu so omenili le, da je potrebna nastavitev predvžiga in odmične gredi? Ampak ker sem punca in o tem skorajda nevem nič prosim za nasvet vas... Ko pa verglam več minut in še vedno noče probam z maxi brillom in POTEM TAKOJ VŽGE
cheer.gif
.... ampak se mi tudi zdi da zadnje čase tudi s tem težje vžge. Bil je narejen servis 3 tedne nazaj, ZAMENJANI vsi filtri, olje ipd. Akumulator je tudi nov, tehničnega je naredil b.p.... ko dalj časa verglam se mi pojavi lučka za motorno olje in akumulator. Ko avto vžge vse lučke vgasnejo. Nima veze, mrzel ali topel, vendar pa vseeno raje vžge topel.

Jermen je bil menjan 20.000 nazaj zdaj jih ma 270 000 vse skupej.

Majstri, kak ultra dober nasvet? Hvala lepa fantje!
 

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.654
7
38
Ljubljana- okolica
Na forumu je uporabnik crashabdburnt pa se obni na njega. Bo pa kar držalo da je potrebno nastavit predvžig. Ni pa to nek strošek.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Lahko da so izrabljeni injektorji, sploh pri teh kilometrih, če so Bosch, je velika verjetnost da so zanič. Imam podoben problem, včasih noče vžgat iz prve, nekje od -2 do 10 stopinj, vleče pa normalno in malenkost kadi pri povišanih obratih konstantno.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
Glede samega problema ne znam pomagat...

Edino glede vžiga in čakanja da špirale vgasnejo...dokler ni zunaj minusa nimaš kaj čakat špiral. Obrneš ključ in greš (do +5 se špirale tako ali tako ne vklapljajo).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.640
14.351
113
Citat:
Uporabnik Manny pravi:
Ko pa verglam več minut in še vedno noče probam z maxi brillom in POTEM TAKOJ VŽGE
cheer.gif
....

Mogoče bi se pa morali malce bolj osredotočit na ta del, morda je rešitev problema nekako povezana s tem?
17758-icon_confused.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
...tudi jaz pozabil dopisat...maxi brill je za armaturo...pa še to najslabše kar je lahko...tako da...z njim ne bi spravljal motorja k življenju
grin1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.194
2.428
113
v lokalni ostariji
maxibril se uporablja tudi kot nadomestek "start spraya". v vednost veleumi;)

avtorica, daj preveri če niso filtri zabasani ali pa da ti nekje ne pade nafta (zato tudi senzor tega ne zazna...) oziroma potegne zrak nekje v sistemu nafte in dokler ga ven ne rukneš ne zakurbla.

kaj pa pumpica za gorivo (nizkotlačna) je ok?

ni vse v "testerjih" in "računalnikih"
wink-1.gif
)))
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Maxi brill je zakon za štartat dizle. Nekateri uporabljajo štart sprej ala ETER za ta namen vendar z etrom zelo verjetno poškoduješ ojnične ležaje, ker motor s tem zalavfa full trdo. Z maxi birilom pa kresne takoj in dosti bolj lepo.

Meni se zdi bolj čudno tisto, ko pravi, da štarta s polnim gasom. Nekateri motorni računalniki (ne vem za golfa dizla) v primeru polnega gasa pri verglanju ne špricajo goriva v motor, ravno zato, če bi se zgodilo, da je motor "zazaugan", ga na ta način lahko spucaš in potem vžge.

Jest bi probal še štart normalno, brez gasa.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
Če avto ne vziga je treba ugotovit napako, ne ga pa gurat na roke če sprazniš accu ali ga verglat s spreji
grims-1.gif


(A ni bila enkrat debata pri tdi.jih da niso kresnili ker štarter ni obrnil z dovolj vrtljaji..?)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.640
14.351
113
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
Maxi brill je zakon za štartat dizle. Nekateri uporabljajo štart sprej ala ETER za ta namen vendar z etrom zelo verjetno poškoduješ ojnične ležaje, ker motor s tem zalavfa full trdo. Z maxi birilom pa kresne takoj in dosti bolj lepo.

Wtf? Saj poznam start spreje ampak maxi brill za vžig? Ja smeh
grin1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.821
4.318
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Tole jentut mene presenetilo. A pol lepo diši iz auspuha in je lepo svetleč dim
grin1.gif

Očitno beyba ve nekaj več kot Alterski veleumi, neprecenljivo
cheer.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.233
2.072
113
SV SLO
žarilne svečke so verjetno v okvari. In ne igraj se z maxi brilom in predolgim vžiganjem, ker se bo prej ko slej pokvaril zaganjač. Imeli smo isti problem na starem trafficu. Šefi niso želeli menjat 1 žarilne svečke, crknile so potem vse še vedno niso želeli menjat žarilnih svečk. potem pa je crknil zaganjač popravilo je bilo malenkost več kot 400 eur žarilna sveka pa stane cca 20 eur kom.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.399
1.356
113
Se strinjat, navodila v roke, zagotovo je navedeno, kakšen je najdaljši posamezen interval vžiganja... Po nekaj nespešnih poskusih je najbolje počakati nekaj ur, da se štarter shladi... Če ne te čaka enak problem kot mene, uničen štarter, ker je bil pregret...
tongue-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.399
1.356
113
Moral si imeti konjski štarter, in priklopljen polnilec...
zmaga.gif


No, res pa je, da je imel moj že 200k km v riti...
tongue-1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.194
2.428
113
v lokalni ostariji
štarter lahko skuriš če ga predolgo obremenuješ. sej ni narejen za dolgoročne obremenitve.

in ja, dizel če se ne bo dovolj zavrtel ne bo zalaufal (no kakšen star motor rabi samo obret čez mrtvo točko pa "zagrab"... )


z start sprejem moraš znat kurblat:) hitr pride do problemov...