OPEL INSIGNIA vs MAZDA6 vs. PASSAT

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Ne, ne Ford odpade- izredno slabe izkusnje z Focusom in Fiesto! Da Ford nima crickov je pa tud bosa, je pa res do so cricki fordov najmanjsi problem! Pa se Mondeo ni nobenemu vsec-deluje bolj za penzjoniste...

Nov diesel 2.2 od Mazde ima verigo-posebej vprasu!

LP
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
No no, ni ga treba zaj žalit, jaz mam tudi forda brez čričkov, je vse ostalo narobe
hysterical-1.gif
 

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Rja ne igra kaksne pomembne vloge pri nakupu. Vsi rjavijo, nas passat, l. 2006 na zadnjih vratih, Focus, L. 2004 pa je rjav na havbi spredaj - nobene garancije (baje neke ekoloske barve in nimas kaj narediti-tako serviserji).

Ali so ti rja popravili pod garancijo? Prodajalec je reku, da je bil vpoklic in je sedaj to reseno?!

LP
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
OFF

Ni avta ki ne bi imel čričkov, tudi pri mazdi se bodo pojavili. Jaz osebno imam najboljše izkušnje ravno z znamkama, ki jih tukaj marsikdo odsvetuje (Opel in Ford).

ON

Kar se pa tiče teh, ki si jih izbral v ožji izbor imam kakih 40kkm izkušenj s passatom highlineom sedajšnje generacije in je zelo dober avtomobil, sam sem sicer vozil limuzino, zato o prtljažniku ne morem nič reči. Črički so seveda bili tudi v tem. Vozil sem ga od nekje 140kkm od 190kkm brez vsakega večjega problema, samo potrošni material, servisi, nafta.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Ownam Mazdo 6 - letnik 2008 - 140 km 2.0 dizel (trenutno 119k) - in samo upam, da si bom kot naslednjega lahko spet zboril Mazdo 6 (odvisno od politike firme takrat
tongue-1.gif
).
Edina (ampak res edina pripomba) - čriček na zadnji polici ko je v avtu hladno - iskal in ne najdem (da mu hebem vse po spisku - očitno se me vstraši ko začnem rovariti tam okoli in se skrije
tongue-1.gif
) - kar pa ti verjetno ne boš imel (imam namreč limuzino - 4 vrata).

Drugače sem pa nad avtom več kot pozitivno presenečen - tudi "šok" ko ni potegnil (presedlal iz Leona s 140 km na M6) se je umiril, ko sem skužil, da avto kar lepo stopi če ga pohodiš (brez heca - vozil sem jo najprej kot Leona, ki je že ob rahlem pristisku na gas pokazal zobe - Mazda pač rabi "ostrejši" pristop). Poraba 6,6 l/100 km (60 % AC (pa ne čist po omejitvah
grims-1.gif
), 20% kurcštreken (dobsedeno vžgati 3 km pa vun), 20% regionalke (s vsemi jamami vred).

Pa še nekaj ima Mazda kar drugi (vsaj v osnovni opremi mislim da ne) nimajo - ima namreč že vgrajen "webasto" za ogrevanje motorja - vklopi se ko je motor hladen - pomaga ga hitro segreti na delovno temaparturo (manj kot 5 minut!!) - posledično skoraj takoj greje notranjost - da se pa dokupiti elektronika (ca. 400 EUR) in se da "webasto" vključiti mimo motorja
zmaga.gif
.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Roberto zdaj pa ti meni nekaj povej, izgledaš pametn fant/ded/mož! Kako naj bo avtomobil brez čričkov pri teh naših s*fukanih cestah? 3 avtomobile sem pripeljal z Nemčije z 100+k km in noben ni imel čričkov, po letu, letu in pol uporabe pa je bilo vse zjahano in čričkasto? A misliš da gori prodajalci vse prej zategnejo preden avto prodajo v Slovenijo ali da je kaj druga krivega tukaj? Torej po naših smrdljivih cestah čez čas ne moreš pričakovat drugega kot da boš imel nekaj čričkov. Je pa druga stvar če se ti črički ne dajo odpravit. Pri Passatu se definitivno dajo saj so to eni in isti črički že od kar VW šiba ven te Passate/Golfe... Stvari se pač zrahljajo, zategneš, podložiš in zgodba gre dalje...

Z vsem spoštovanjem do tebe, velikokrat prav napišeš stvari, ampak tukaj se motiš. Moje bivši primarni avto, karakteriziran kot "francoske jajce" pri 360k km ne vem kaj je čriček. Enako oče, tudi na francoskem avtu. Tako da je moja Mazda 6 v tem pogledu konkretno slabša, pa ni edina.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Mazda ima zelo drage servise.

Cene servisov so pomoje primerljive z drugimi znamkami v podobnem razredu ...

No no, bodimo malo bolj objektivni ... oba veva da temu ni tako. Mogoče med japonskimi avti (Honda, Subaru), ampak med evropskimi avti pa je razlika konkretna. Za servis na 20.000 km pri M6 dizel ne boš prišel pod 380 do 400€. Servis na 60.000 ob menjavi ploščic, filter klime itd. pa stane med 550€ in 600€. Servis na 120.000 km (velik servis) stane med 1200€ in 1400€. Vse to seveda na uradnem servisu.

Za ceno takšnega servisa je krivo v največji meri predvsem olje, primerno DPFju, ki ga naš uvoznik nabija v višave. Samo delo pa je mogoče enako kot pri evropskih avtih ali pa za manlenkost dražje (odvisno od firme).

Saj pravim, Mazda je OK avto, so pa postali malo bolj šlampasti tako pri kvaliteti kot pri izdelavi. Nekateri pravijo, da je Honda vseeno boljša (Accord), ne vem pa, če to odtehta toliko večjo ceno.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Lupo123 pravi:
Rja ne igra kaksne pomembne vloge pri nakupu. Vsi rjavijo, nas passat, l. 2006 na zadnjih vratih, Focus, L. 2004 pa je rjav na havbi spredaj - nobene garancije (baje neke ekoloske barve in nimas kaj narediti-tako serviserji).

Ali so ti rja popravili pod garancijo? Prodajalec je reku, da je bil vpoklic in je sedaj to reseno?!

LP

Mah z to rjo je tako ... meni se zdi, da je to loterija. Gledam M6 ki niso nikjer zarjavele okrog zadnjih blatnikov, pa vidim takšne ki so. Jaz ti priporočam, da če boš kupil Mazdo, da jo pelješ na dodatno izolacijo pa boš bolj mirno spal. Jaz sem to naredil, zdaj če bo kaj vdarilo čez bo, če ne bo toliko bolje.

Japonci tako ali tako niso bili neki maheri za zagotavljanje antikorozivnosti. Jaz sem se sprva tudi sekiral zaradi tega, ampak dokler Mazda uvoznik ne bluzi z tem in popravi v roku garancije ... kaj čemo takšni so sedaj avti ..,
uf-1.gif


Da pa ima Passat s tem probleeme pa nisem vedel ....
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

No no, bodimo malo bolj objektivni ... oba veva da temu ni tako. Mogoče med japonskimi avti (Honda, Subaru), ampak med evropskimi avti pa je razlika konkretna. Za servis na 20.000 km pri M6 dizel ne boš prišel pod 380 do 400€. Servis na 60.000 ob menjavi ploščic, filter klime itd. pa stane med 550€ in 600€. Servis na 120.000 km (velik servis) stane med 1200€ in 1400€. Vse to seveda na uradnem servisu.

Takole je bilo pri moji tastari (2003): Prvi servis na 20.000 km je bilo nekje okoli 100€, drugi na 40.000 slabih 250€, tretji na 60.000 dobrih 240€, na 80.000 je bil okoli 300€ ... itd... Veliki servis (menjava jermena,...) je bil pri 120.000 km... in ta je kostal nekje okoli 650€ ...

Pri sedanji (2008) pa nekako takole (vmes je bil prehod iz SIT na € in vsi vemo, da se je vse podrazilo
frown-1.gif
), servis na 40.000 je bil okoli 300€, servis na 60.000 pa je bil res nekaj drazji, ker sem imel se nekaj licarskih storitev... cena je bila pa 550€ (cena servisa se mi zdi, da je ibla okoli 400€) ...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
C152SLO, verjamem ampak to je ravno to kar sem napisal. Francoz ima 300x mehkenjše podvozje od kakšne Mazde ali Audija in temu primerno je teren za razn čričke manj ugoden
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

No no, bodimo malo bolj objektivni ... oba veva da temu ni tako. Mogoče med japonskimi avti (Honda, Subaru), ampak med evropskimi avti pa je razlika konkretna. Za servis na 20.000 km pri M6 dizel ne boš prišel pod 380 do 400€. Servis na 60.000 ob menjavi ploščic, filter klime itd. pa stane med 550€ in 600€. Servis na 120.000 km (velik servis) stane med 1200€ in 1400€. Vse to seveda na uradnem servisu.

Takole je bilo pri moji tastari (2003): Prvi servis na 20.000 km je bilo nekje okoli 100€, drugi na 40.000 slabih 250€, tretji na 60.000 dobrih 240€, na 80.000 je bil okoli 300€ ... itd... Veliki servis (menjava jermena,...) je bil pri 120.000 km... in ta je kostal nekje okoli 650€ ...

Pri sedanji (2008) pa nekako takole (vmes je bil prehod iz SIT na € in vsi vemo, da se je vse podrazilo
frown-1.gif
), servis na 40.000 je bil okoli 300€, servis na 60.000 pa je bil res nekaj drazji, ker sem imel se nekaj licarskih storitev... cena je bila pa 550€ (cena servisa se mi zdi, da je ibla okoli 400€) ...

Potem ima očitno tvoj servis precej bolj ugodne cene kot npr. v Ljubljani ali Mariboru. Jaz sem bil na zadnje na servisu na 60.000 cena 575€. Potem pa še M6 benzin 1.8 servis je bil narejen na 50.000 km cena 345€ vključno z filtrom klime.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

Potem ima očitno tvoj servis precej bolj ugodne cene kot npr. v Ljubljani ali Mariboru. Jaz sem bil na zadnje na servisu na 60.000 cena 575€. Potem pa še M6 benzin 1.8 servis je bil narejen na 50.000 km cena 345€ vključno z filtrom klime.

Servisiran je vedno na bivsi Gami v BTCju (sedaj A Cosmos) ...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

Potem ima očitno tvoj servis precej bolj ugodne cene kot npr. v Ljubljani ali Mariboru. Jaz sem bil na zadnje na servisu na 60.000 cena 575€. Potem pa še M6 benzin 1.8 servis je bil narejen na 50.000 km cena 345€ vključno z filtrom klime.

Servisiran je vedno na bivsi Gami v BTCju (sedaj A Cosmos) ...

Dobivaš kakšne popuste tam? To mi je sedaj res nerazumljivo, jaz hodim v A-cosmos (ne v BTC) ... bom pa od zdaj naprej šel tja.
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

No no, bodimo malo bolj objektivni ... oba veva da temu ni tako. Mogoče med japonskimi avti (Honda, Subaru), ampak med evropskimi avti pa je razlika konkretna. Za servis na 20.000 km pri M6 dizel ne boš prišel pod 380 do 400€. Servis na 60.000 ob menjavi ploščic, filter klime itd. pa stane med 550€ in 600€. Servis na 120.000 km (velik servis) stane med 1200€ in 1400€. Vse to seveda na uradnem servisu.

Takole je bilo pri moji tastari (2003): Prvi servis na 20.000 km je bilo nekje okoli 100€, drugi na 40.000 slabih 250€, tretji na 60.000 dobrih 240€, na 80.000 je bil okoli 300€ ... itd... Veliki servis (menjava jermena,...) je bil pri 120.000 km... in ta je kostal nekje okoli 650€ ...

Pri sedanji (2008) pa nekako takole (vmes je bil prehod iz SIT na € in vsi vemo, da se je vse podrazilo
frown-1.gif
), servis na 40.000 je bil okoli 300€, servis na 60.000 pa je bil res nekaj drazji, ker sem imel se nekaj licarskih storitev... cena je bila pa 550€ (cena servisa se mi zdi, da je ibla okoli 400€) ...


Uffff.... Tole je pa obupno drago... Honda je pol cenejša. Če me bo kdo izzval bom poiskal kakšen račun:)
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Mazda ima zelo drage servise.

Cene servisov so pomoje primerljive z drugimi znamkami v podobnem razredu ...

Ne vem če. Mislim, da je Mazda vsaj pol dražja... Sicer pa, moji redni servisi pri uradnem serviserju pridejo 150-180 EUR, glavni servis na 120KKM pa 400. Koliko je to pri mazdi?

Pri Hondi to razliko placas ze vnaprej ... pri nabavi novega vozila
smile-1.gif
... Pa ce pogledamo se najcenejsa modela... Mazda6 se zacne pri 22.090€, Honda Accord pa pri 28.780€
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Pa upoštevaj še ceno rabljenega vozila. Za rjo ne plačajo veliko
evil.gif


Jaz sem npr. dal za Accorda 27000 skupaj z sončno streho, gredtjem sedežev, boljšim radiem in ozvočenjem, ksenon, parkirni senzorji,... Tako, da je tvoja cena zelo dvomljiva.
Npr. redni sevis je okoli 130 €, če jim daš svoje olje pa še manj. Lahko si pod 70 € za redni servis, če se ne menja filtra kabimne, zraka, svečk, zav. ploščic.