Pozdravljeni,
torej, kupujemo avto do 25-26.000 EUR. Gre za družinsko vozilo, torej govorimo o karavanu.
V končnem izboru so SAMO ti trije avti:
1. Opel insignia CDTI (160KM)
2. mazda 6 SPC CD 163 GTA
3. VW Passat 2.0 TDI (170KM)
Opravili smo testne vožnje z vsemi in povzetek je tu:
- OPEL - bolj kot ne razočaranje - malo prostora, butasto dolg nakladalni rob (pa to moraš biti kret..n, da narediš 30 cm nakladalni rob), neverjetno glasen motor, polno čričkov že pri 4.000 km (testni avto). Avto je v izboru izključno samo zaradi žene (lep,lep, lep...), no tudi meni je zelo všeč oblika. Po temeljitem pregledu trga, ne morem verjeti, da jih toliko prodajo-avto je najcenejši, ampak tudi mora biti, ker ne dosega standardov današnjih avtomobilov srednjega razreda-mislim a pri tem denarju 2.000 EUR res odtehta kupiti največji jajc...
- VW - avto je v izboru zaradi tega, ker si trenutno lastimo prejšnjo generacijo Passata in smo (bili) zapriseženi nemškim avtom. Pošteno povedano, smo imeli z avtom precej težav, nekatere tudi drage, pa vendar ... nekako bi ga zopet kupili (ne sprašujte...).
Drugače: veliko (največ) prostora, dobro drži ceno, tišji motor od prejšnje generacije
- MAZDA6 - največje presenečenje-pričakovali malo-dobili največ. Prvotno smo jo šli gledati zaradi oblike (meni huda k ...), po predstavitvi v salonu in testni vožnji pa ŠOK: najprej kompaktnost- avto je bil popolnoma brez čričkov, vse deluje kot da bo zdržalo vsaj 100 let (vozili smo avto za novinarje-imel 18.000 km), veliko prostora, avtomasko odpiranje (in zapiranje!!) roloja, zlaganje zadnje klopi v ravno dno, brez odstranitve vzglavnikov in dviga sedalnega dela (VRHUNSKO!!), daleč najtišji motor, daleč najboljši menjalnik (kako, da to v testih ni bolj izpostavljeno mi ni jasno-kratki hodi, izredno natančen, ravno prav trd...). Avto je zelo prijeten za vozit, čeprav je malo trd (18 col)-trši od passata, vendar se najmanj nagiba in je še dovolj udoben. Najdražji, ampak tudi najbolj opremljen (BIXENON, BOSE muzika, radar za mrtve kote, pametni ključ, senzorji...).
Še slabosti: najdražji (malo od passata, veliko od Opla), 18 col (gume drage k pes), delno usnje serijsko (raje bi blago) - v bistvu nič!
Zdaj pa prosim za vaše mnenje: Ali bo zaprisežen voznik nemških avtov lahko zadovoljen z japoncem (če bi bila mazda nemc bi že padla ara)? Vem, da je vprašanje precej butasto, vendar kolegi (kao znalci) pravijo na vzamemo VW. Srce pravi vzemi Mazdo, glava VW!
Predvsem bi prosil kakšnega lastnika mazde6 (upam, da je kdo tu), za info iz prve roke o: kvaliteti (imam strah, ker so deli baje zelo dragi), porabi in mogoče še bistveno vprašanje: Ali bi še enkrat kupil Mazdo?
V naprej hvala za koristne informacije!
P.S. Če vas zanima Mazda pojdite v salon Mazda v BTC: zelo prijazni, predvsem pa tehnično podkovani o svojem izdelku - imaš občutek, da res verjamejo v Mazdo (drugi prodajalci bi lahko prodajali tudi parfum-govorijo predvsem o popustih -kot, da je to glavni adut njihovega izdelka, pri Mazdi smo na ceno prišli čisto na koncu, pa še pri popustih so TOGI). AJA, edini NISO kritizirali konkurence!
torej, kupujemo avto do 25-26.000 EUR. Gre za družinsko vozilo, torej govorimo o karavanu.
V končnem izboru so SAMO ti trije avti:
1. Opel insignia CDTI (160KM)
2. mazda 6 SPC CD 163 GTA
3. VW Passat 2.0 TDI (170KM)
Opravili smo testne vožnje z vsemi in povzetek je tu:
- OPEL - bolj kot ne razočaranje - malo prostora, butasto dolg nakladalni rob (pa to moraš biti kret..n, da narediš 30 cm nakladalni rob), neverjetno glasen motor, polno čričkov že pri 4.000 km (testni avto). Avto je v izboru izključno samo zaradi žene (lep,lep, lep...), no tudi meni je zelo všeč oblika. Po temeljitem pregledu trga, ne morem verjeti, da jih toliko prodajo-avto je najcenejši, ampak tudi mora biti, ker ne dosega standardov današnjih avtomobilov srednjega razreda-mislim a pri tem denarju 2.000 EUR res odtehta kupiti največji jajc...
- VW - avto je v izboru zaradi tega, ker si trenutno lastimo prejšnjo generacijo Passata in smo (bili) zapriseženi nemškim avtom. Pošteno povedano, smo imeli z avtom precej težav, nekatere tudi drage, pa vendar ... nekako bi ga zopet kupili (ne sprašujte...).
Drugače: veliko (največ) prostora, dobro drži ceno, tišji motor od prejšnje generacije
- MAZDA6 - največje presenečenje-pričakovali malo-dobili največ. Prvotno smo jo šli gledati zaradi oblike (meni huda k ...), po predstavitvi v salonu in testni vožnji pa ŠOK: najprej kompaktnost- avto je bil popolnoma brez čričkov, vse deluje kot da bo zdržalo vsaj 100 let (vozili smo avto za novinarje-imel 18.000 km), veliko prostora, avtomasko odpiranje (in zapiranje!!) roloja, zlaganje zadnje klopi v ravno dno, brez odstranitve vzglavnikov in dviga sedalnega dela (VRHUNSKO!!), daleč najtišji motor, daleč najboljši menjalnik (kako, da to v testih ni bolj izpostavljeno mi ni jasno-kratki hodi, izredno natančen, ravno prav trd...). Avto je zelo prijeten za vozit, čeprav je malo trd (18 col)-trši od passata, vendar se najmanj nagiba in je še dovolj udoben. Najdražji, ampak tudi najbolj opremljen (BIXENON, BOSE muzika, radar za mrtve kote, pametni ključ, senzorji...).
Še slabosti: najdražji (malo od passata, veliko od Opla), 18 col (gume drage k pes), delno usnje serijsko (raje bi blago) - v bistvu nič!
Zdaj pa prosim za vaše mnenje: Ali bo zaprisežen voznik nemških avtov lahko zadovoljen z japoncem (če bi bila mazda nemc bi že padla ara)? Vem, da je vprašanje precej butasto, vendar kolegi (kao znalci) pravijo na vzamemo VW. Srce pravi vzemi Mazdo, glava VW!
Predvsem bi prosil kakšnega lastnika mazde6 (upam, da je kdo tu), za info iz prve roke o: kvaliteti (imam strah, ker so deli baje zelo dragi), porabi in mogoče še bistveno vprašanje: Ali bi še enkrat kupil Mazdo?
V naprej hvala za koristne informacije!
P.S. Če vas zanima Mazda pojdite v salon Mazda v BTC: zelo prijazni, predvsem pa tehnično podkovani o svojem izdelku - imaš občutek, da res verjamejo v Mazdo (drugi prodajalci bi lahko prodajali tudi parfum-govorijo predvsem o popustih -kot, da je to glavni adut njihovega izdelka, pri Mazdi smo na ceno prišli čisto na koncu, pa še pri popustih so TOGI). AJA, edini NISO kritizirali konkurence!