Opel Corsa in akumulator

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
42
Krain
Živjo,

Zjutraj sem pred odhodom v službo sedel v avto in prižgal brez posebnosti. Vendar sem opazil, da se lučka za akumulator ni izklopila takoj po vžigu, tako kot se vedno. Po parkingu sem naredil 20-30 metrov in ugasnil avto, da bi preveril, če se bo z "resetom" kaj popravilo.
No... avta nisem več mogel prižgati. Zaganjalnik (al kako se že reče), je pridno delal, motor pa se ni in ni hotel zagnati. K sreči sem imel možnost alternativnega prevoza v službo, tako da sem avto kar pustil na parkirišču. Avta se ni dalo zakleniti, saj so se gumbki, takoj vrnili nazaj gor. Tudi s ključem ni šlo enostavno - sem ga moral zadržat malo obrnjenega v ključavnici, toliko da sem "povozil" tisto vračanje gumbkov nazaj, prtljažnika sploh nisem mogel zakleniti.
Ko sem se vrnil iz službe po cca 10 urah, avto ni več niti pisnil. Jasno je bilo, da je akumulator prazen. Akumulator sem zamenjal brez posebnosti (70 amperski, enak kot je bil notri - sicer še originalni, iz leta 2001). Tudi avto je takoj vžgal brez posebnosti.

Ja in kaj bi zdaj rad, se sprašujete? Problem je v presneti lučki na armaturi. Ja, tisti od akumulatorja, s katero se je vse skupaj začelo. Baraba mala še vedno gori!
Predvidevam, da to ni običajno, zato me skrbi da je šel alternator. Sploh zaradi načina na katerega je crknil akumulator - "brez razloga", nič nisem pustil prižganega...

Ker moram jutri s tem avtom v službo (nimam alternative), me zanima, če je to tvegano? Peljal se bom skupaj cca 50km, trajalo bo eno uro v obe smeri skupaj, po AC. Če je res šel alternator, ali bo akumulator zdržal celo pot z prižganimi lučmi? Pa če bi se sredi vožnje spraznil - ali bi avto takrat ugasnil?

Sicer bom poskusil zjutraj pred službo še na servisu - v kolikor bi lahko dobil nadomestni avto bi bilo super...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
99% ti je šel alternator , če boš šel na pot, verjetno nebos prisel tja in nazaj,tako da poisci alternativo.

Ce imas voltmeter, pomeri koliko voltov imaš ob ugasnjenm avtu in koliko pri prižganem.
12V bi mogla bliti pri ugasnjenem, 14V pri prizganem (+ - 0,5V recimo).

Akumulator se ti je spraznil zato ker alternator ni filal in tudi tega bos spraznil ce nebos porihtal alternatorja, vsekakor pa ne it na pot s tem avtom ampak si sposodi drugega oziroma tega pelji na servis.Če se ti bo akumulator vmes spraznil, kar se definitivno bo, bo tudi avto ugasnil ker nebo iskre. V mojem primeru sem prišel iz Ljubljane do Postojne brez alternatorja, brez luci,radia,ventilacije... vendar ko sem šel nazaj,se je že videlo da je čist brez moči in sem samo upal da pridem do doma. V postojno sem šel pa po nov alternator
grin1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.351
3.441
113
Prišel iz Gradca do Pesnice pri crknjenem alternaturju cca 60 km. Dalje pa me je kolega na štriku peljal, do mehanika v Maribor.
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
42
Krain
Uf... kaj pa če znižam porabo elektrike na "minimum"? Nič muske, ventilacije, peljem samo s pozicijskimi lučmi? Ok... bom nehal travmirat...

Koliko pri nas stane alternator za tak avto? Da bom vedu kok bo treba skeširat, še volan bom mogu sproti obnovit... ffs... tole bo pa kmal že velik strošek ratal tale avto
frown-1.gif


edit: @Narodnjak: iz Kranja. Mikro jermen..., je kaj že?
 
Nazadnje urejeno:

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
Uf... kaj pa če znižam porabo elektrike na "minimum"? Nič muske, ventilacije, peljem samo s pozicijskimi lučmi? Ok... bom nehal travmirat...

Koliko pri nas stane alternator za tak avto? Da bom vedu kok bo treba skeširat, še volan bom mogu sproti obnovit... ffs... tole bo pa kmal že velik strošek ratal tale avto
frown-1.gif


edit: @Narodnjak: iz Kranja. Mikro jermen..., je kaj že?

Mikro jermen je jermen, ki povezuje jermenico ( pritrjeno na glavno gred ) z ostalo periferijo kot je alternator, servo pumpa, klima kompresor... pač dost navadn jermen. Zdej povej ti še letnik corse pa motor, pa bomo vidli kako pa kaj. Dvomim da ti je to šlo, verjetno bo kar alternator.

Edit: evo vidim da imaš Y17DT. Isuzu mašince, ojoj. Mi smo imeli tud isuzuta doma, menjali pol motorja... med drugim tudi alternator. dobava kosov počasna za popizdit, cena ubitačna
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
42
Krain
No, sem bil zjutraj na servisu - tako kot smo vsi sklepali, šel je alternator, natančneje "plošča pri alternatorju". Dobava bo v ponedeljek, iz Avstrije.

Jaz v teh petih letih (sem drugi lastnik od 2004 naprej - uvoz iz Italije sicer) nisem imel kakih hujših težav. Le grelne svečke je bilo potrebno že menjat.

Sicer pa sem jaz z avtom zelo zadovoljen. Sploh če primerjam z novejšimi corsami. Sem pa po čudežu dobil nadomestni avto - corso 2008. Dali so mi 1.2 bencinarja in ta zadeva ne gre nikamor. Do 100 kmh rabiš skoraj dvakrat več cajta, relativni maksimum je malo nad 140kmh - za kaj več bi rabil daljšo cesto kot je AC KR-LJ.
evil.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nekateri, ki vozijo dizelaše tudi pozabijo, da ko se vsedejo v bencinarja, se pri slednjih nad 4000 vrtljajih na minuto lajf šele začne, pri dizlih pa že bati iz motorja letijo po zraku.

Torej bencinarja pritisnit, da se zavrti, pa bo šlo.
smile-1.gif


Ogo