Če voziš v koloni, se potem tudi smatra za šparanje, če bi prehiteval enega po enega, pa ne.
Ampak potem bi imel porabo 10-13l, tako da je pač treba najt en kompromis, oz. če si zadovoljen z vožnjo pri porabi 7l, je to že kar to.
Z mojim 1.4T 135 je idealno razmerje med porabo in užitkom v vožnji nekje okol 10l. Se pa da prit na 6,5l, če bi hotel. Enako lahko pa tud na 13l, samo iz avtomatskega načina in narahlega gasa daš na manual pa gas do podna.
Je pa tudi pri 6,5l vožnja lepša kot pa z enim 1.2 60KM, pač ni treba terat v obrate in je dovolj že 2000-2500.
Vem da je to logično, ampak ta je eden redkih kjer to dejansko lahko pride v veljavo, ker enega 200-500KM avtomobila ne boš kupil za šparat. Ta je pa lepo 99kW in ima še dovolj poceni 195/55/16 gume, tako da ga je možno imet tut za tako vožnjo. Tudi prejšnja lastnica ga je imela, ko sem ga kupil, je imel na BC 7,1l.
Seveda je za prvi avto še vedno predrag, ampak za 4., tako kot ga imam sam, je pa že kar primeren.
Na več kot 1.4T pa res ne vem če bom kdaj šel, ker to je pa potem res že metanje denarja skozi okno.