Jp, tudi jaz sem se odločil, da Ampero obdržim, ker je to fenomenalen avto (vsaj zame), ki ga bom redno vzdrževal še mnogo let in bo ostal daily driver. Po trenutnih meritvah (07.2012 -> 07.2018), 6 let star avto, 147.000km, sem izgubil le 3% bruto kapacitete baterije (85.9% SOC -> 89.0% SOC, ko je baterija napolnjena), uporabne kapacitete pa je še vedno enako, kot pri novem. Bufferja večanja okna bruto kapacitete imam še 1% (90.2% SOC), kar je zame good enough.
Tudi kilometrov ne delam več toliko, kot prej, ker je hčerka odrasla, zdaj je 7 let stara in veliko manj bolana, na Štajersko se komaj še kdaj peljemo zaradi ženinih bolanih staršev in posledično ne delam več toliko voženj.
Dejansko zdaj polnim 99% le še doma, javnih polnilnih postaj skoraj ne uporabljam več.
Misel na Kono EV sem opustil zaradi teh in konkretnih razlogov same Kone EV, mogoče si bom ubodel še en fun car (2019 MX5) za zabavo