Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ok, to govoriš o škatli polnilnega kabla?

Ker polnilec je v avtu, tista škatla, ki je na polnilnem kablu, ni polnilec ;)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Nov Volt bo drugo leto nadgrajen na 7kW polnilec. So pa recimo maja prodajne številke volta prehitele bolta, se vidi da trg razume da je dandanes PHEV še vedno daleč najbolj pametna izbira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luka51

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jp, tudi jaz sem se odločil, da Ampero obdržim, ker je to fenomenalen avto (vsaj zame), ki ga bom redno vzdrževal še mnogo let in bo ostal daily driver. Po trenutnih meritvah (07.2012 -> 07.2018), 6 let star avto, 147.000km, sem izgubil le 3% bruto kapacitete baterije (85.9% SOC -> 89.0% SOC, ko je baterija napolnjena), uporabne kapacitete pa je še vedno enako, kot pri novem. Bufferja večanja okna bruto kapacitete imam še 1% (90.2% SOC), kar je zame good enough.
Tudi kilometrov ne delam več toliko, kot prej, ker je hčerka odrasla, zdaj je 7 let stara in veliko manj bolana, na Štajersko se komaj še kdaj peljemo zaradi ženinih bolanih staršev in posledično ne delam več toliko voženj.
Dejansko zdaj polnim 99% le še doma, javnih polnilnih postaj skoraj ne uporabljam več.

Misel na Kono EV sem opustil zaradi teh in konkretnih razlogov same Kone EV, mogoče si bom ubodel še en fun car (2019 MX5) za zabavo :D
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Meni pa je dolgčas, ampak tudi ne vem za kaj bi menjal.

Upam da drago naserjem za i3, ker če gledam to kaj je novejšega ni vredno pol deci hladne vode, pa zgleda tudi nič kaj pametnega tudi ne bo. PSA sicer napoveduje poplavo PHEVovo, ampak nič uporabnega, ker bo EV domet le 40.
PS, pišem uporabno za mene osebno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
www.google.si - > avtotehna VIS -> Servis vozil -> in tukaj piše

SERVIS OPEL



PE Ljubljana

Celovška cesta 228,
1000 Ljubljana (zemljevid)

Delovni čas servisa
pon-pet: 7:00-17:00

servis Opel: 01 58 18 510
Pošlji sporočilo >


PE Kranj

C. Staneta Žagarja,
4000 Kranj (zemljevid)

Delovni čas servisa
pon-pet: 7:00-17:00


servis Opel: 04 281 71 81
Pošlji sporočilo >




PE Škofja Loka

Grenc 37,
4220 Škofja Loka (zemljevid)

Delovni čas servisa
pon-pet: 7:00-17:00

servis Opel: 04 502 40 00
Pošlji sporočilo >




PE Grosuplje

Brezje pri Grosupljem 69,
1290 Grosuplje (zemljevid)

Delovni čas:
pon-pet: 7:00-17:00

Servis Opel: 01 280 06 12
Pošlji sporočilo >




PE Istra Avto

Šmarska cesta 5a,
6000 Koper (zemljevid)

Delovni čas servisa
pon-pet: 7:00-17:00

servis Opel: 05 66 82 300
Pošlji sporočilo >


5 sekund mi je vzelo....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Hvala, neuporabno potem.

Razmišljam sicer, da bi preskočil ta servis. Na bencin sem naredil cca 500km, indikator pa mi kaže še 43% oil life. Prevoženih zdaj pa e 158500, pomeni le še 1500 do konca garancije...do septembra pa bo itak to že mimo...

hm hm.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Če bo olje staro 2 leti, ga jasno menjaj. Na mimovrste dobiš 5l za 23 EUR, tako da ni nek strošek.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
23 bo kar lep strošek za Dejana. Vprašanje če je pripravljen vlit toliko denarja v avto
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Olje bo staro 1 leto, saj verjetno ampera pri oil life sledi tudi starost olju, ne samo kilometrino, ali?

Andy, kaj še drugega čekirajo na servisu, razmišljam če pač grem nekam k lokalcu, ki bo zamenjal motorno olje, na EV sklopu itak ni nič delat? pri 200k se samo menja tekočino?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne, tisti števec ne sledi starosti olja, le uporabi olja.

Torej kar je prej, ko pride proti 0% ali 2 leti. Če je pri 43% pomeni, da je prejšnji lastnik vozil dosti na bencin. Jaz še nisem prišel pod 83% ob redni menjavi olja na 2 leti.

Lahko greš k lokalcu. Ni to neka znanost.
Motor zagreješ tako, da pri prižganem avtu dvigneš pokrov motorja, počakaš, da se motor zagreje in ugasneš avto.
Zamenjaj olje in oljni filter. Ob tem naj ti zamenja še filter zraka za motor.

Števec olja spraviš na 100% tako, da zavrtiš kolešček, da ti kaže obrabo olja, klikneš na SELECT na koleščku in tako resetiraš na 100%.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Andy, na koliko zunanje temp pa se vklopi ventilator oz hlajenje baterije? Ker včeraj je bilo recimo 36 pa je nek ventilator laufal kot hudič, celo pri zaprtih oknih sem ga slišal...klimo sem imel off
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Andy, na koliko zunanje temp pa se vklopi ventilator oz hlajenje baterije? Ker včeraj je bilo recimo 36 pa je nek ventilator laufal kot hudič, celo pri zaprtih oknih sem ga slišal...klimo sem imel off

Pri 36 celzija pri zaprtih oknih v avto in klimo na off.

Pa daj človek ,kaj ti se sam sebe nimaš čisto nič rad, pasjeljubci bi v teh razmerah že stekla lomili in pol države alamirali:rolleyes:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Andy, na koliko zunanje temp pa se vklopi ventilator oz hlajenje baterije? Ker včeraj je bilo recimo 36 pa je nek ventilator laufal kot hudič, celo pri zaprtih oknih sem ga slišal...klimo sem imel off
To si slisal klimo (kompresor), ki je hladila baterijo, vklopi pa se, ce temperatura baterije preseze 30'C in je zunanja temperatura tudi nad 30'C, ker je ne more ohladiti prisilno z zunanjim zrakom, ampak potrebuje klima napravo, da jo ohladi.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hehe, a ves, kaj je pa najbolj hecno. Takrat, ko klima hladi baterijo, gre tokokrog klime tudi cez hladilna rebra hlajenja kabine, tako da tudi ce je darjan imel klimo na off, mu je pihalo hladno iz zracnikov :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Pa si ziher da piha?
Ali pa gre po kanalu samo na baterijo.
Ker jaz sem včeraj padel v zastoj v Nemčiji pa je avto lepo pri 36 klepal na mestu in me hladil.
Pa na koncu je bila poraba kljub vsemu 6,5 l /100 km pa še vozil sem kar se je dalo hitro tudi kakšne odseke po 180 kmh.