Jaz ko vas berem zadnje pol leta, sem se precej ohladil od ampere/volta
Haha, hvala, sem se dobro nasmejal.Res je, vsak avto ima probleme, le da drugi pač ne pišejo odkrito o tem.
Jaz še niti enkrat nisem rabil nobene externe pomoči, vleke, ipd, ali servisa, vse so pač "glitchi". Recimo moja ima novega P308 pa je že imel 5 garancijskih popravil serijskih napak.
Žal posplošuješ in navajaš napačne primere...Eni izgubijo tudi 50 k EUR vrednosti avta v roku 5ih let in jim je to "sitnica", kupijo novega za 75 k EUR, starega vrnejo dilerju za 17 k EUR odkupne. Odvisno kje in kaj si.
Odkupna vrednost 5-6 let stare Ampere, pa je žal, verjetno pood 10 k EUR. Tudi zato, ker je to za večino dealerjev rizična nepremičnina.
Po mojem tako kot je Andy rekel, prodaš ga poznavalcu, kjer dobiš boljo ceno, dvomim pa da bo to ravno 17 k EUR. Druga varijanta je, da avto držiš pri bajti, dokler pač gre, potem ga pa podariš elektro-strojni srednji šoli za obdukcijo.
V Sloveniji je folk sto let za luno, vse kar je high tech, in to je že od navadnih hibridov naprej, se kupuje s skepso. Posledično so odkupne cene nizke.
Najbolje se prodaja clean dizel s prevrtenimi kilometri (magičnih 120 tisoč na števcu). Vse drugo te folk čukasto gleda in sprašuje, kaj vse je crknilo in kolikokrat so bile menjane baterije.
Morda bo pa ravno obratno: zaradi praktično nobene ponudbe bodo izjemno držale ceno...Znajo pa rabljene bit poceni, mogoče naletim na kakšno top, kot je trenuten volt...
Sem bral. To je za avte modelskega leta 2013, ki so imeli nadgrajeni zadnji update. Ta update je revert prejsnjega updatea.