Eno je, da so starši v letih, ko jim je potrebno vedno več pomagati in jih okoli voziti in je Ampera prenizka zanje. Kona ima tudi strešne nosilce, kar pomeni, da gor lahko vržem Thule za poleti za na morje in nismo toliko omejeni s prtljažnim prostorom.
Asistenčni sistemi so šli toliko naprej in LKAS, EAB in opozarjanje za mrtve kot in ostale tehnologije mi bodo prišle prav.
Kona ima 5 letno bumper to bumper garancijo in 8 letno garancijo na baterijo. Pri Amperi se mi počasi izteka garancija na električni pogonski sklop, ker imam 144.000 km.
PHEV verzije Kone ni (vsaj za enkrat). Šel bom v BEV s 64kWh baterijo.
Sej, če grem v zamenjavo, mi bo žal za Ampero, ampak žena Xsare noče dati stran. Če bi šla Xsara, bi imeli Ampero in Kono. Xsara ima pa 33.000+km in je kot nova, brez pikice rje - tudi Xsara je garažirana.
Treh avtov + še motor pa ne bom imel