Opel Ampera/Chevrolet Volt

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.323
4.139
113
Jaz bi predlagal menjavo hladilne tekočine, ker po 4 letih že lepo začne izgubljat svoje lastnosti. Poglej malo navodila proizvajalca hladilnih tekočin.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.081
2.850
113
Darjan bi ti verjetno svetoval, da od servisa pisno zahtevaj povračilo elektrike, ki si jo porabil za vožnjo do servisa in strošek amortizcije avta zaradi dodatnih kilometrov... Pa seveda strošek elektrike po dragi tarifi obračunaj :cheer:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jaz bi predlagal menjavo hladilne tekočine, ker po 4 letih že lepo začne izgubljat svoje lastnosti. Poglej malo navodila proizvajalca hladilnih tekočin.

Seveda, to bom dal narediti čez en mesec, ko imam redni servis. Zanimivo, da tega niso naredili že lansko leto, ko je bila stara 5 let in zamenjava je potrebna na 5 let oz. 240.000km (kar je prej).

Bo pa postopek zamenjave hladilne tekočine baterije trajal 2 dni, saj potrebuje toliko časa, da se sistem odzrači.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Elektrike ni mogel pokurit, ce ni mogel nafilat ;):p:cool:
Pokuril sem celo 2 litra bencina! :eek:

Pol litra še od vožnje nazaj z Vranskega in 1 liter in pol za včerajšno vožnjo razvoza v šole in službe in potem do servisa.

Upam, da ne zbankrotiram :D

Sem vsaj dobro pregrel ICE, ker sem bil na elektriki od lanskega oktobra, razen tistih par ciklov vzdrževanja ICE-ja, ki je na vsakih 6 tednov vožnje izključno na elektriko in tistih par vžigov bencinskega motorja za dodatno gretje kabine pri zunanjih temperaturah pod -4°C.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Povem, ko bom tam. Ampak, kolikor bo, pač bo. Pri vzdrževanju vozila ni za šparat, če hočeš, da dela dolgo in s čim manj problemi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če se slučajno letos jeseni odločim kupiti Kono in ob tem prodati Ampero, bo novi lastnik dobil avto v tip-top stanju in z vsemi glavnimi servisi za sabo, saj se letos menja tudi motorno olje in oljni filter.
Pa še nove letne gume so montirane ;)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.552
435
83
Če se slučajno letos jeseni odločim kupiti Kono in ob tem prodati Ampero, bo novi lastnik dobil avto v tip-top stanju in z vsemi glavnimi servisi za sabo, saj se letos menja tudi motorno olje in oljni filter.
Pa še nove letne gume so montirane ;)
no sporoči ko boš prodajal
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Eno je, da so starši v letih, ko jim je potrebno vedno več pomagati in jih okoli voziti in je Ampera prenizka zanje. Kona ima tudi strešne nosilce, kar pomeni, da gor lahko vržem Thule za poleti za na morje in nismo toliko omejeni s prtljažnim prostorom.

Asistenčni sistemi so šli toliko naprej in LKAS, EAB in opozarjanje za mrtve kot in ostale tehnologije mi bodo prišle prav.

Kona ima 5 letno bumper to bumper garancijo in 8 letno garancijo na baterijo. Pri Amperi se mi počasi izteka garancija na električni pogonski sklop, ker imam 144.000 km.

PHEV verzije Kone ni (vsaj za enkrat). Šel bom v BEV s 64kWh baterijo.

Sej, če grem v zamenjavo, mi bo žal za Ampero, ampak žena Xsare noče dati stran. Če bi šla Xsara, bi imeli Ampero in Kono. Xsara ima pa 33.000+km in je kot nova, brez pikice rje - tudi Xsara je garažirana.
Treh avtov + še motor pa ne bom imel ;)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.974
6.991
113
Tudi za ampero so strešni, če ne pretiravaš s hitrostjo.

Je pa nizka ja, to se strinjam, samo jaz bi raje počakal na "proper" družinski SUV, kot je pacific, in bi takrat menjal, recimo P5008.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne, ne. Ne mislim riskirati z vpoklicanimi Thule nosilci.

Kona bo super daily driver. Za vikende bo tudi ok. Za na morje pa Thule gor pa gasa.
Ne potrebujem velikana. Za to imamo Xsaro Picasso.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.418
5.698
113
Drugače pa če je še hladilna čista kot nova ne kompliciraj. Nič slabše ne hladi po 4 letih.
Drugo je če začne barvo spreminjat al pa postaja motna. Takrat menjaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Razumem, ampak ce je to pogoj ohranitve garancije pogonskeg/baterijskega sklopa, z veseljem dam tudi to zamenjati. Ce ne zame, pa za morebitnega naslednjega lastnika.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.791
6.774
113
pri taščici
Drugače pa če je še hladilna čista kot nova ne kompliciraj. Nič slabše ne hladi po 4 letih.
Drugo je če začne barvo spreminjat al pa postaja motna. Takrat menjaj.
Ne poznam.podrobnosti o funkciji te hladilne tekocine, ampak pri SDF motorjih v traktorjih antifriz moras menjat na dve leti. Sicer ti lahko grejo neke gumice (o ringi?) in zmesa olje in hladilno tekocino in.....
Baje je samo original antifriz zagotovilo da se to ne zgodi. Tako da, proizvajalci znjao v "drobni tisk" zapakirati stroske vzdrzevanja katerih lastnik ob nakupu ne pricakuje.