Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Kako se reče takšnim FIDom, ki imajo auto resume, po ENG ali po švabsko, da malo ebay spremljam...

Je pa pravi hudič zdaj....tudi opcija, da bi polnil z 6A in pač vklopil polnjenje okoli 21h, ne bo praktično, ker potem pa so izgube na ta račun prevelike in gre nekaj kWh "v nič". Hah..prava štorija.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Prodam ker smo mislili, da bo rešil naš problem vendar temu ni bilo tako.

A nisi videl spodaj šifre ponudnika?
shocked-1.gif


srečnibivšilastnikvoltapress
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.097
3.173
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako se reče takšnim FIDom, ki imajo auto resume, po ENG ali po švabsko, da malo ebay spremljam...

Je pa pravi hudič zdaj....tudi opcija, da bi polnil z 6A in pač vklopil polnjenje okoli 21h, ne bo praktično, ker potem pa so izgube na ta račun prevelike in gre nekaj kWh "v nič". Hah..prava štorija.

Preveč kompliciraš....boš pač en pir na mesec manj spil
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Ima Gewiss tudi za 3fazno ARD?

Hvala, si bom zapomnil, moram pa prvo štromarja pobarat, ki je delal vse to
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Je kje naprodaj kak Volt? jaz bi prodal Ampero, ker z njo ni nobenih problemov in raje vzel Volta...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.961
113
najrajš na babi
ne vem zakaj imam občutek, da je Darjan kupil ameriški polizdelek? Amerikanc še v življenju ni znal nič naredit. Majo dobre ideje, tehniko, denar, izvedba pa kot volovska vprega v Tirani. Povsod je isto, avti, motorji, roombe, garmini, avioni
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.156
3.628
113
Marlbor
Saj je tudi jasno, zakaj se Fiatovi električni polizdelki samo v Ameriki prodajajo. Naivneži pa jih poceni uvažajo v Evropo kot bestbuy.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
ne vem zakaj imam občutek, da je Darjan kupil ameriški polizdelek? Amerikanc še v življenju ni znal nič naredit. Majo dobre ideje, tehniko, denar, izvedba pa kot volovska vprega v Tirani. Povsod je isto, avti, motorji, roombe, garmini, avioni

Ampera in Volt sta se izdelovala na istem tekocem traku v Michiganu(Orion plant). Avto je prakticno enak, razen takih izjem.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
ne vem zakaj imam občutek, da je Darjan kupil ameriški polizdelek? Amerikanc še v življenju ni znal nič naredit. Majo dobre ideje, tehniko, denar, izvedba pa kot volovska vprega v Tirani. Povsod je isto, avti, motorji, roombe, garmini, avioni

Ampera in Volt sta se izdelovala na istem tekocem traku v Michiganu(Orion plant). Avto je prakticno enak, razen takih izjem.

Vem, blo je malo v šali napisano. Ampak vseeno imam občutek da so amerikanosi naredili polizdelek. Pol izdelek je v izdelek spremenila evropska divizija, v USA pa, no, nobeden, so kr takega dali na trg.

Drugače si ne znam predstavljati, da ampere delajo BP, so zelo zanesljive, Volti pa nekaj štrajkajo in to ravno pri najpomebnejšem na tem avtu, to je polnjenje. Poglej kolko ma darjan otepanja. zadeva ne deluje, pa dobenemu se niti sanja ne kaj je to. Samo špekulacije. Če bi vse zamenjal, kar so mu tu predlagali je to dodatnega jurja. Za dodatnega jurja bi si pa tipitopi ampero kupil in ne volta.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
poglej si koliko je imel darjan problemov s tem avtom že kak mesec preden ga je kupil.
Se ti res zdi da jih ima v resnici tolko kot tu piše?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.569
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
poglej si koliko je imel darjan problemov s tem avtom že kak mesec preden ga je kupil.
Se ti res zdi da jih ima v resnici tolko kot tu piše?
Vsekakor bolje tako, kot da je tiho. Tako vsaj imamo izkušnje iz prve roke z Voltom in realne probleme.
Verjetno precej res ni problemov, no tole o čemer se sedaj piše je definitvno veliko problem, saj očitno ne deluje zanesljivo polnjenje ''na timer''. Kar je recimo en od nujnih pogojev za stroškovno ugodno uporabo te zadeve.

Sicer pa, se spomnim, kako se vas je kar nekaj napihovalo, kako ne bo darjan nikoli kupil te zadeve... A vas malo boli, da vam je dokazal nasprotno?
grims-1.gif


Še komentar na ostale (no, vsaj dva), ki se naslajate nad njegovimi problemi: čestitke, prava Slovenceljna sta.
uf-1.gif
Upam, da sta si s tem vsaj polepšala dan.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Moral bi bolj raziskati zadevo, a nimam časa. Je pa danes spet bilo tako, da ni polnil čez noč. Prejšnje dni pa ga ni bilo doma. Kar je sicer bolj pogosto, kot pa z original kablo, kjer se je zgodilo to le parkrat na mesec. Mogoče zato, ker pač z pečjakovim polnim z 16A. Če se ne motim, ima Andy za polnjenje iz šukota 10A polnilec, za 16A pa ima mennekes, kjer tudi jaz še nisem doživel problemov.

Je pa prišel dnes prvi račun za štrom, kjer je zajet cel mesec polnjenja doma. VT 120 MT 420. Pri Gen-it je to dobre 58 eur, pri e-3 pa bi bilo 57, tako da neke razlike in razloga za menjavo še zaenkrat ni.

Z drugim pa se nima smisla ubadat, tako pač so forumi, na en dober nasvet pač pride do xy spama, treba vzet v zakup
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tudi za 16A imam šuko polnilec, ki sem ga konec 2012 kupil od nekoga iz Španije. Takrat so bile to še zelo redke zadeve.

Imam dva Amperina EVSE polnilna kabla. Enega, ki je stalno priključen, tako da ko pridem domov, samo vtaknem v avto, v avtu imam španskega, ki preklaplja med 10A in 16A, drugega Amperinega imam v avtu za backup, če španski crkne, potem imam pa še type2->type1 mennekes kabel.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.252
4.089
113
Kaj pa če po staro narediš samo ničenje kot v starih blokih. Pol pa težave ne bo.