Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Aha ja, potem je tako ja...

Zdaj je klasični FID 30mA. Glede na meritve nekoga je špica 1.5A 2ms..torej tudi 300mA ne bi pomagal...rabim samo zakasnitev, vsaj 5ms
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Kako ugotovim?

No...koliko stane takšen z zakasnitvijo sploh? Da vidim če sploh razmišljam o tem...
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.997
779
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako ugotovim?

No...koliko stane takšen z zakasnitvijo sploh? Da vidim če sploh razmišljam o tem...

Kaj pa vem. Mislim, da tam med 100€ in 200€. Odvisno od firme do firme.
Kolk modulni pa poglej na sliki kakšen naj bi bil:

EFI 2 modulni

EFI 4 modulni

Drugače za zakasnjenega bi moral iskati, da je zraven še K ali G tip. Ta ima tam 10ms zakasnitve.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.120
4.090
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Aha ja, potem je tako ja...

Zdaj je klasični FID 30mA. Glede na meritve nekoga je špica 1.5A 2ms..torej tudi 300mA ne bi pomagal...rabim samo zakasnitev, vsaj 5ms
smile-1.gif

1500mA toka za 1 msec je dovolj da ti povzroči paralizo v mišicah, vključno s srčno. Skratka FID je tam z namenom, če tebi nekam uhaja 1.5A toka je precej "riskatno" se s tem igrat. Ker tok v vozilu, ki stoji na gumah (el. izolacija) lahko gre samo preko faze/nule ali pa preko faze/ozemljitve. Nisem sicer sedaj 100%, ampak logično bi bilo da je ozemljitev AC priklopov na vozilu speljana na karoserijo. Če to drži pomeni da tebi avto občasno spušča 1.5A toka na pleh, kar pa ni ok.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
FID je tale: http://www.hager.pl/produkty-wycofane/cd441j/37127.htm?utm_source=print
Je pa zraven 3 fazna vtičnica, katere varovalke so na OFF, ker se ne uporablja. To sigurno nima veze ne?

Utisevalec, zanimivo je to, če je res kar predvidevaš, da pa javne polnilnice imajo ravno s tem namenom FIDe z zakasnitvijo, ker, citiram: "ker npr Zoe pošlje po zemlji malo toka, da preveri kvaliteto zemlje - seveda pri tem vrže ven običajni FID." Sicer mi je to vse čudno, ampak če Pečjak tako reče, potem že je tako in tudi ni bojazni, da bi se komu kaj zgodilo
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Pa še to je napisal:

"Rešitev bi bila edino predpolnjenje kondenzatorjev, da ne bi prišlo do iskre, ki ustvari konico.
O tem razmišljamo, pa ne zaradi FID ampak zato, ker nam nekateri avtomobili zaradi velike iskre (hard vklop) zapikajo kontaktorje."
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.801
6.781
113
pri taščici
Ksz
A za "timerje" ki vklopijo tok samo ob NT se nisi slisal. Lahko pa ga prestavis da dela kadarkoli ce je nujno. 30 let staro stanovanje ima to ze vgrajeno (za kak bojler, pralni stroj....)
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.118
3.175
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:


ker, citiram: "ker npr Zoe pošlje po zemlji malo toka, da preveri kvaliteto zemlje - seveda pri tem vrže ven običajni FID."

Zakaj pa ZOE rabi preverjati kakšno imaš ti ozemljitev inštalacije? a so to mogoče samo "buče". S tokom ne preizkušaš ti ničesar kar se zemlje tiče če zraven ne meriš še napetosti ki pa je nima od kje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Ne vem no, glede na kompetence tistega, ki je to izjavil bi bolj rekel, da je resnica in ne buči.

Zakaj je tako pa ne bi vedel, tudi premalo vem o vsem, da bi si drznil ugibati. Mogoče kdo drug?
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.118
3.175
113
Potem pa nabavi RCBO , 10 ms zakasnitev bo za tvojo "špico" dovolj.

edit: Očitno ZOE meri impedanco okvarne zanke tokokroga v primeru da pride do okvare. Problem teh meritev je v tokokrogih kjer so RCD stikala ker moraš uporabiti tok ki je nižji od izklopnega toka RCD stikala kar pa ZOE glede na sliko ki si jo dal ne naredi. Glede nato da ZOE pošlje impulz lahko probaš z RCD tip AC ki deluje samo na sinusni signal ostalih pulzirajočih in enosmernih signalov pa ne izklopi. To verjetno ni čisto po predpisih (ne bvem kakšne zahteve imajo za postaje) ampak mogoče bo rešilo problem.

Mogoče nabaviš TAKEGA ; samo AC z zakasnitvijo.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
80 je kr ok cena, pa če dobim po nabavni in netto...takoj menjam. Edino, verjetno potrebujem tri faznega? Ali bi naredil posebej takega samo za šuko, trifazno pa pustim na navadnem? 3 fazna vtičnica itak ne deluje, je samo tam če bom kdaj rabil orenk zadevo...

Andy, mogoče poznaš nekoga iz Ptuja, ki ima Ampero. Ker sem ga videl, da je imel na strehi nosilce za truge, pa me zelo zanimajo izkušnje
smile-1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.118
3.175
113
Hm ja gledam od ETI, AC tip imajo samo nezakasnjene, TiP A pa lahko kupiš s kratkotrajno zakasnitvijo (G) ali selektivne (z do 150 ms). Probaj tip AC enofaznega
TOLE

lahko tudi 100 mA če je samo za avto

100mA

Vem da obstajajo tudi taki z nastavitvijo zakasnitve 10-40 ms tukaj nič ne piše očitno so samo 10 ms.
 
Nazadnje urejeno:

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Če je problem v iskri, ki je zgodi ko všteka avto a bi se mogoče dalo najprej vštekat avto in šele nato "prižgat" polnilec?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Problem je pri polnjenju po urniku, tu ne morem tega izvajat. Pa tudi drugače...pe se zgodi, pustim polnilec kar not in samo vklopim fid nazaj, ter deluje b.p.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Vtičnica je večnamenska, zato sem tudi dal veliko omarico, da je not 2x šuko 230V in 1 x trifazna. Saj če bi imel samo za EV, ne bi bil problem, verjetno niti FIDa ne bi potreboval..ampak zdaj vidim, da me je to privedlo do težav.

Dobra šola za drugič
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.978
6.993
113
Danes se je spet isto zgodilo, problem je točno takšen, kot opisan v temi ki sem jo že linkal: http://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3787

problem je v tem: The volt itself 'passed' the test and tag tester checks (as a non double insulated appliance). But still caused the occasional RCD trip. The delay and soft start of the volt charging meant that the test and tag tester had completed its checks before the volt charger had powered up. (note here... the test and tag system was unable to see the continuing volt earth leakage fault.)

Torej v primeru nastavljenega polnjenje, sistem ne preveri "vsega" takoj, ko vklopiš, ampak šele potem rukne ven, ko hoče dejansko začet polnit, kar pomeni da je za te primere neuporabna funkcija. Po eni strani sicer logično da tako deluje, drugače bi moralo biti polnjenje vedno "on", kar pa ni namen pri zakasnjenem vklopu. Pri nezakasnjenem polnjenju pa itak vrže ven takoj, in lahko uporabnik samo nazaj vklopi FID.

Trenutno imam torej urejeno napeljavo tako:
v glavni omarici razvodnik in 5 x 4mm kabel (cca 40m) do omarice na parkirnem mestu. V tej omarici je trifazni FID, 1x16A varovalka, 3x16A varovalka, 2 x šuko vtičnici in 1 x trifazna vtičnica.

Prostora je še dovolj.

Kako najbolj "pametno" rešiti problem. Najbolj elegantno bi sicer kar trifazni FID zamenjati za takšnega z zakasnitvijo, ampak taki so verjetno najdražji (ma kdo kak link, pa kar takega z 30mA)?
Dodatno vidim opcijo, da se ena šuko vtičnico izrecno nameni samo za polnjenje avta in uredi poseben FID/varovalke samo za njo?

Še kaka ideja? Predalava polnilca z uporabo kondenzatorjev bi bila tudi na mestu, ampak dokler proizvajalec tega ne naredi, tudi sam ne mislim.