Danes se je spet isto zgodilo, problem je točno takšen, kot opisan v temi ki sem jo že linkal:
http://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3787
problem je v tem: The volt itself 'passed' the test and tag tester checks (as a non double insulated appliance). But still caused the occasional RCD trip. The delay and soft start of the volt charging meant that the test and tag tester had completed its checks before the volt charger had powered up. (note here... the test and tag system was unable to see the continuing volt earth leakage fault.)
Torej v primeru nastavljenega polnjenje, sistem ne preveri "vsega" takoj, ko vklopiš, ampak šele potem rukne ven, ko hoče dejansko začet polnit, kar pomeni da je za te primere neuporabna funkcija. Po eni strani sicer logično da tako deluje, drugače bi moralo biti polnjenje vedno "on", kar pa ni namen pri zakasnjenem vklopu. Pri nezakasnjenem polnjenju pa itak vrže ven takoj, in lahko uporabnik samo nazaj vklopi FID.
Trenutno imam torej urejeno napeljavo tako:
v glavni omarici razvodnik in 5 x 4mm kabel (cca 40m) do omarice na parkirnem mestu. V tej omarici je trifazni FID, 1x16A varovalka, 3x16A varovalka, 2 x šuko vtičnici in 1 x trifazna vtičnica.
Prostora je še dovolj.
Kako najbolj "pametno" rešiti problem. Najbolj elegantno bi sicer kar trifazni FID zamenjati za takšnega z zakasnitvijo, ampak taki so verjetno najdražji (ma kdo kak link, pa kar takega z 30mA)?
Dodatno vidim opcijo, da se ena šuko vtičnico izrecno nameni samo za polnjenje avta in uredi poseben FID/varovalke samo za njo?
Še kaka ideja? Predalava polnilca z uporabo kondenzatorjev bi bila tudi na mestu, ampak dokler proizvajalec tega ne naredi, tudi sam ne mislim.