Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:Kakšen bi bil sicer okviren strošek?

Uraden strošek je zamenjava elektronske ključavnice volana. Takrat je bil avto še v garanciji, tako da je bilo zame zastonj. Ampak, to ne popravi, da se ne bo več zgodilo, ker napaka je inženirska, ker se mi je dve leti kasneje ponovno zgodilo ravno, ko sem pripeljal na Pag na parcelo.

Ampak, takrat sem že vedel za rešitev z varovalko, tako da sem bil pripravljen.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Ja, to je pač slaba stran teh nemodularnih infotainment sistemov v avtomobilih. Zadeva je žal obsolete v roku parih let in jo šišne vsak mobilec za 200 eur. 73 km na štrom, bemtiš, to pokrije celo mojo pot v službo in nazaj. Jaz jih tudi resno gledam zadnje čase, tele belgijske ponudbe so že zelo mamljive. Najde se tudi kakšna z okoli 100k km... A bi bil pripravljen kdo kdaj za kak kafe, da si zadevo pogledam malo pobliže? Zanima me predvsem kako se ta menjalnik obnaša, kako je avto glasen, ko deluje bencinski motor, kako se avto obnaša pri avtocestnih hitrostih itd... Kako bo z dobavljivostjo rezervnih delov sedaj, ko se chevrolet umika iz Evrope?

Lahko si prideš pogledati mojo Ampero. Vožnje na bencinski motor pa ne boš doživel
wink-1.gif


Za rezervne dele ne skrbeti. Menjalnika ni, je le ročka - programator, da poveš avtu, v katero smer se naj vrti elektromotor.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zgleda, da na moji Amperi TPMS senzorji nimajo več zadosti baterije, da bi delali ok. Ko se vozim, se občasno pri vsaki gumi na LD-ju prikaže pritisk, ampak številke ne obstanejo.

Ampera je še tak letnik, ko TMPS senzorji niso obvezni, zaradi česar bi ti gorela rumena lučka na armaturki, če pa se jih menja, pa ima Ampera preprost način za relearn TMPS senzorjev:

https://youtu.be/A5EVOtZBWnE?t=7m55s
 

sting

Zelenc'
14. sep 2016
1
0
1
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Ja, to je pač slaba stran teh nemodularnih infotainment sistemov v avtomobilih. Zadeva je žal obsolete v roku parih let in jo šišne vsak mobilec za 200 eur. 73 km na štrom, bemtiš, to pokrije celo mojo pot v službo in nazaj. Jaz jih tudi resno gledam zadnje čase, tele belgijske ponudbe so že zelo mamljive. Najde se tudi kakšna z okoli 100k km... A bi bil pripravljen kdo kdaj za kak kafe, da si zadevo pogledam malo pobliže? Zanima me predvsem kako se ta menjalnik obnaša, kako je avto glasen, ko deluje bencinski motor, kako se avto obnaša pri avtocestnih hitrostih itd... Kako bo z dobavljivostjo rezervnih delov sedaj, ko se chevrolet umika iz Evrope?
Na katerih belgijskih straneh gledaš punudbo za Ampere? Ali kdo ve za kakšnega dobrega trgovca, ki ve kaj prodaja?
 

redalter

Zelenc'
9. sep 2016
1
0
1
sting, glej Nizozemska dobiš kar dobro ceno, vendar moraš dobro preveriti, ker so kar pobutani tisti najcenejši.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vedno več vidim Amper na cesti - domnevam, da so uvožene.
zmaga.gif


V petek sem videl bordo rdečo Ampero v Ljubljani, včeraj sem na AC proti Domžalam prehitel črno Ampero.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
V mislih sem imel uvozene rabljene iz tujine. Po moje jih je zdaj takih v Sloveniji vec, kot je bilo prodanih novih v Sloveniji.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Saj vemo, kaj si mislil. Sicer pa glede na stanje cest pri nas in pa v tujini, so avti na splošno boljši iz tujine, tako da se splača povedati, da je avto uvožen...
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Res jih je veliko ratal. Zdej en dan sem vidu celo Volta, najbrž pravtako iz uvoza.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.517
949
113
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Res jih je veliko ratal. Zdej en dan sem vidu celo Volta, najbrž pravtako iz uvoza.

Ja en Volt 1 generacije se vozi (je bil opažen včeraj) tle na Brdu v Ljubljani
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ok še info dobim, če se ga da homologirat v Nemčiji in potem na podlagi tega v SLO, pa skočim po enega:
https://www.copart.com/lot/29410937

toča je zakon
cheer.gif

Vedi samo to, da MY2012 Volt nima enable-anega Hold mode-a. MY2012 Ampera pa ima enable-ano.

Šele MY2013 Volt ima enable-an Hold mode.

Drugače pa so ti uporabniki simulirali Hold mode z Mountain mode, ki deluje enako, kot Hold mode, le da je fiksiran nekje med 40-50% SOC.

Ampak, če tega ne boš uporabljal, potem sploh ni panike.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
zaenkrat spremljam cene prodanih v Texasu in Louisiani.
Prodajo se poskodovani brez sprozenih ab tudi po 2000 usd.
potem pa od tam naprej

trenutno iscem info, ali gre homolomo v Nemciji cez zaradi svetil - glede na mobile.de in zadetke me zanima samo še cena te homologacije
MOBILE