Opazovanje dinamike vožnje do Dunaja in nazaj

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa mam za bremzat na AC? A bo kakšna mačka vletela? Kakšen otrok na cesto? Ponavadi je AC zelo pregledna in situacij, ko sem moral iz 130 brezmta na 0 nisem doživel. So pa situacije ko se iz 130 zavira na 70, 80 zaradi tovornjakov. Ampak tu je vseeno če je 130 ali 150.

Darjan take buče ki jih ti prodajaš da je enako iz 130 na 70 in iz 150 na 70 pa lahko sam kak osnovnošolec (do 4 razreda) tvez. Povej bom najel tovornjak pa boš sam sprobu terijo - sam najprej boš name napisal oporoko.
lp
r
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:Glede nemških AC pa tole...povprečna debelina betona (asfalta) na nemški AC je 70 cm!
75 cm je debelina do planuma, vendar to vključuje tudi tamponski gramoz.
Pri nam pa je ta debelina običajno 65 cm. Pri Nemcih je sicer betona oz. asfalta več kot pri nam, ni pa tako velika razlika, kot večina misli. Je pa pri Nemcih širina voznih pasov na šestpasovnicah samo 3,5 m (razen skrajno desnega, ki je četrt metra širši), kar je toliko kot na prekmurski avtocesti.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik rajko0028 pravi:
Darjan take buče ki jih ti prodajaš

pa sej to fsi vemo,
ze po tistem, ko prspara pol ure dnevno sam zaradi tega, ker se po ACju namesto 130 pele 150 km/h
priden.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Koliko pa se prišpara? Saj ni tako težka matematika.

Če pa bi bilo zaviranje iz 150kmh na 70 zelo težavno pa bi jaz že ležal zraven bodočega stardec počivališča.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Pri zaviranju z višjimi hitrostmi je potrebno upoštevati da je reakcijski čas (od trenutka ko opaziš oviro, do trenutka ko pritisneš na zavoro) ostaja enak (okrog 1 sekunde), zaradi višje hitrosti, pa prevoziš daljšo pot...plus seveda daljša zavorna pot.


in pri hitrosti 130 in 150 km/h...je razlika v razdalji, ki jo prevoziš v reakcijskem času pribl. 7 metrov daljša zavorna pot..zgolj s tega naslova....in teh 7 metrov že lahko odloča o življenju in smrti.

(zavorne poti pa žal ne znam izračunati - oz. določiti razlike).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Ne pozabit, da se gre o AC. Kjer načeloma nekih presenetljivih ovir na cestah ne bi bilo. Če pa so, pa te pomoje tudi 130kmh ne reši. Vidljivost ne AC je zelo dobra, nepreglednih ovinkov ni, etc...edino human factor je lahko vzrok za nesreče.

Drugo bi bilo, če bi se nadebuden mladenič "natiraval" z avtom skozi kakšne dolino, kjer bi se ravno odrušil velik del skale in bi ga čakal na brhko usodi za naslednjim nepreglednim ovinkom.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
saj drugače se mi osebno ne zdi sporno ali ti voziš 130 ali 150 km/h....le zavedati se je dobro, da so to hitrosti, kjer te nobena školjka ne bo obvarovala gotove smrti.

Trki avti se izvajajo pri 50 km/h....če hitrost povečaš za 50 % se sile ki delujejo a avto povečajo vsaj za 200 %...lkar pa telo ne prenese (trk notranjih organov ob 'ovoj' telesa).

Zadnji odmevni primer: Heider...avto solidnega ranga, hitrost 140 km/h ....pa se niti ni zaletel direktno v oviro (zid) - torej se je odbil..pa kajj e ostalo od njega...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Sem pa tudi videl nesrečo, ko se je nekdo v ferariju ali lambotu z 300km skeglal po AC in potem stopil iz njega?

Vprašanje kako je bil hajder narejen v avtomobilu, mogoče je pijan zakomiral in padel pod sedeže, etc...

Preveč je stvari, ki vplivajo na izid nesreče, a nihče ne bo rekel da je pri 130km popolnoma varen, pri 150kmh pa boš ziher umrl. Razlika je verjetno nekaj %, a kaj drastičnega pa ne.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Razlika v kinetični energiji je eno tretjino, ne pa "le par procentov".
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Nevem no. Jst se malokrat spustim pod 150 na AC, če je pa prazna pa pač 180 pa ni krize. Če dober opazuješ se ti nič ne more zgodit

To je vse ql, če se potem ne razburjaš po forumu, kako ti je nek debiI zapeljal na prehitevalni pas s 130km/h in te "izsilil"... To namreč počne velika večina kamikaz.
 

majana

Pripravnik
25. maj 2008
162
0
16
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Meni se tudi zdi to pretiravanje, od novega zakona so se hitrosti na AC zelo zmanjšale in smo že blizu avstrije (kjer postane vožnja zaradi njihove discipline kar moteča, ker velikokrat vozijo 110-120
tongue-1.gif
). Seveda se še vedno najde kak porše z 200+, ki mu sledita dve bemfi, ker jima ego ne da, da ju nekdo prehiteva, ampak smo se zelo popravili.
no jaa
rolleyes-1.gif

pelji se kdaj proti gorenjski
 

majana

Pripravnik
25. maj 2008
162
0
16
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Sem pa tudi videl nesrečo, ko se je nekdo v ferariju ali lambotu z 300km skeglal po AC in potem stopil iz njega?

Vprašanje kako je bil hajder narejen v avtomobilu, mogoče je pijan zakomiral in padel pod sedeže, etc...

Preveč je stvari, ki vplivajo na izid nesreče, a nihče ne bo rekel da je pri 130km popolnoma varen, pri 150kmh pa boš ziher umrl. Razlika je verjetno nekaj %, a kaj drastičnega pa ne.
samo ti pac nimas lambota ane
ne-ne-1.gif


pa rad bi videl kaksno tako nesreco.
spomnim se edino ene, kjer je en tip podrl en kup kolickov na ac (sredinskih mislim) in potem pristal nekje izven. je imel nekega sl in je prezivel (neranjen). to pa se zdalec ni tako, kot opisujes ti, kaj sele tisto pri haiderju (padel pod sedez? prosim no
crazy1.gif
)
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.091
448
83
45
dolenska
Mislim, kake mate
smirk-1.gif
. Itak da ni varno nevem kolk peljat po AC, če so bebci, ki ti pade pred tabo a ti 180 not. Misli, da ni še nihče sel merit od reakcije pa do ustavljenja recimo na 100, kok daleč se pripelješ. Kolkrat pa nabašeš, da je prazna AC. Jaz se en spomnim več.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.276
113
42
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Nevem no. Jst se malokrat spustim pod 150 na AC, če je pa prazna pa pač 180 pa ni krize. Če dober opazuješ se ti nič ne more zgodit

To je vse ql, če se potem ne razburjaš po forumu, kako ti je nek debiI zapeljal na prehitevalni pas s 130km/h in te "izsilil"... To namreč počne velika večina kamikaz.

Jst se ne razburjam zarad tega. Itak pa vedno opazujem avto na voznem pasu in velikokrat v naprej vidim ali bo [censored] zapeljal na prehitevalni pas. Pa večinoma spustim gas če je kkšn res sumljiv
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
velikokrat v naprej vidim ali bo [censored] zapeljal na prehitevalni pas.
Zakaj pa [censored] ne bi smel zapeljat na prehitevalni pas? A si ti mogoče ta pas kupil zase in zato da boš lahko pizdarije po njem izvjal?