Olje za v zračni kompresor

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Pejt v lokalni Lidl po W5 15w40...je API SF/CD... 5L je 9.99eur :) pa ga lah menjas vsak mesec če hočeš pa ti bo še vedno ostal...

Sintetika tukaj ne vem če igra kako hudo vlogo v smislu da ne bi smel...

Edino če bi mela kake dodatke not (bolj moderne formulacije) ki bi delal emulzijo z vodo (detergenti/dodatki ne bi ven spustil ujete vode/zraka)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Če boš mel pa pozimi slučajno težave z pregostim oljem pa probaj kako drugo gradiacijo...al pa razredci z malo ATF olja :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Hvala za nasvete. A da bi pozimi bilo 15W40 pregosto? Zgleda, da ne vem dovolj, ker piše, da SAE 40, v mrzlih razmerah pa SAE 20...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Odvisno od kompresorja do kompresorja....kolker sem bral kakim švoh kompresorjem zna delat probleme da prej vn vrže kot pa da obrne...pač majo stikalo pred preobremenitvijo....boš videl pozimi :)
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
No, kar mi ni jasno. A je 15W40 gostejše, kot SAE 20 pri recimo 5 stopinjah? Nižje, mislim da ni nikoli. Razen če ga bom kdaj ven postavil.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Ker je zanimivo, je vredno napisati rezultate. Za primer sem vzel Motul 4000 Motion 15W-40. Podatke za CSt viskoznost pri 40 in pri 100 sem črpal iz uradne tehnične specifikacije:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/...ts/23/4000_20Motion_2015W40_GB.pdf?1492016007

Pri 5C je viskoznost cca 903 CSt:
gwJmbAv.jpg


Za SAE 20 je pa s tvojega linka kar širok razpon na 40C in 100C, zato sem vzel povprečje pri obeh temperaturah.
Pri 5C je viskoznost cca 893 CSt:
NLcpQ5d.jpg


V praksi pri taki temperaturi najbrž skoraj ni razlike ali pač?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Pomojem da se preveč sekiraš...sploh glede na to da bo kompresor v "ogrevani" garaži :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
v avto ne damo kurilnega olja zato, ker ni mazalno.
V kompresor pa če daš olje od avta mu nebo škode.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Ja v pnevmatiko daš lahko tud navaden ATF :p
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Točno tako. V delavnici je vse delalo na atf. Pa ni nič zaribalo. Je vse zaradi drugih razlogov umrlo.