Olje v motorju že 3 leta

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, in na enih trgih ima lahko isti avto predpisano mineralno olje, na drugem pa sintetiko. Na enem ima leto dni garancije in dolge intervale menjave, na drugem 5 let in kratke intervale menjave olja.
smile-1.gif


Ogo
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Nr , enak avto ima lahko isto garancijo in menjavo na 20 k, medtem ko drugje lahko celo na 12k. Enak avto z enako garancijo!!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Revoz imate vsi dovolj blizu, tam delajo veliko analiz olja. So precej drugačni rezultati, kot jih ugotovijo pacienti, ki so "sami dali olje po 7kkm na analizo in je bilo zanič". Ampak to nima veze. Jaz še sedaj nisem dobil odgovora kaj bo z mojim motorjem, če ga bom servisiral tako kot piše v servisni knjigi. Se pravi 30kkm ali 1 leto oz. ob težjih pogojih uporabe pogosteje (da, tudi to piše v navodilih). Najboljši odgovor, ki ga dobim je "da bom že še videl". Očitno nisem še nikdar "videl" in nikogar ne poznam, ki bi "videl".

Revoz ni edini, ki to pri nas zna ... No ja, mojega so v tujini (tudi pri avtomobilski firmi) ... Je bil nekje na dveh tretjinah "znucanosti" (po vsebnosti aditivov, zmožnosti mazanja ipd). Torej bi zdržal kakih 10kkm, ampak ker je v servisni 15kkm ali 1 leto, ga pač po 1 letu. In to je cca 7kkm, zadnje čase malo več ...
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Že tovarniško ima avto pri intervalu veliko rezerve z povprečnimi ali slabimi olji. Komot lahko naredi 2 krat več. Isti avto imajo na enih trgih popolnoma drugačne intervale.

Te razlike so zaradi klime in so razlike v viskoznosti, kar na koncu določi tudi postopek pridelave (sintetično/mineralno).
Mi mamo skoraj najdaljše intervale, ponekod pa morajo vlivat dvojno olje (zima/poletje).
Tudi emisije so drugačne ...

The motor oil grade and viscosity to be used in a given vehicle is specified by the manufacturer of the vehicle (although some modern European cars now have no viscosity requirement), but can vary from country to country when climatic or fuel efficiency constraints come into play.

Da ne boste iskali in doktorirali ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Seveda ob predpostavki, da imamo opravka z ustreznim oljem ter da avtomobila ne vozi Janez, ki naredi 15 km na teden.
Točn tako. Ko so pa cifre par km gor pa čez čas pa par km dol (par km ponei, 2, 3, 5, ne 20 ali 50), z vedno hladno mašino, potem pa je druga pesem. In olje zdrži 10, ne 30 ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kaj pa imaš zaeno vrsto olja v avtomobilu. Mineralno ali v najboljšem primeru polsintetiko? Ker tukaj še razumem, da je analiza tako kmalu kaj pokazala. Ker rezultati analiz pri sintetiki so za te cifre, o katerih se tukaj kregamo, naravnost grozljivi. Je namreč malodane večna, če filtri opravljajo svoje delo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
...najvecji vpliv imajo klimatske razmere in kvaliteta goriva. Ce ima gorivo velik odstotek zvepla to pomeni da se olje hitreje zapaca in to vpliva na njegovo zivljensko dobo.(podobno je pri biodizlu kjer se intervali morajo vsaj prepoloviti- velja za MB)
ce pa ga vozi Janez na 5km ali na 500km dnevno pa imajo vecinoma vsi avti prilagodljive intervale, kjer racunalnik na osnovi vzigov, visine vrtljajev "izracuna" kdaj je cas za menjavo olja in to toliko prej javi
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Kaj pa imaš zaeno vrsto olja v avtomobilu. Mineralno ali v najboljšem primeru polsintetiko? Ker tukaj še razumem, da je analiza tako kmalu kaj pokazala. Ker rezultati analiz pri sintetiki so za te cifre, o katerih se tukaj kregamo, naravnost grozljivi. Je namreč malodane večna, če filtri opravljajo svoje delo.
Tisto, ki so jo pri Renaultu (takrat sem imel še Twingo) na servsu not nalivali. En Motul, amapk ne vem, kakšen. Je že ene 8 let od tega ...

Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ce pa ga vozi Janez na 5km ali na 500km dnevno pa imajo vecinoma vsi avti prilagodljive intervale, kjer racunalnik na osnovi vzigov, visine vrtljajev "izracuna" kdaj je cas za menjavo olja in to toliko prej javi
Velika večina novih avtov tega nima. ;alo poglej, kaj je pri nas najboj prodajano, pa boš videl ... Raja vozi avte brez tega.
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Viskoznost olja res delno zavisi od klime oz. temperature, vendar je v še precej večji meri odvisna od celotne zasnove motorja.

In še enkrat ponavljam, enaki avti imajo različne intervale na različnih trgih-s podobnimi klimatskimi razmerami in olji. To določi uvoznik oz. tovarna ponavadi nima povsem fiksnega določila.

Razlike v viskoznosti ne pomeni različen potopek pridelave v smislu sintetika ali mineralmo. Lahko bi imeli tudi sintetiko 15-40. Brez težav-kakorkoli.
Pomembna je namembnost olja.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Vsem poznavalcem motornega olja,

kakšna je naloga olja v motorju?

....in nadaljujem po odgovoru(ih).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Vsem poznavalcem motornega olja,

kakšna je naloga olja v motorju?

....in nadaljujem po odgovoru(ih).

Veliko jih je, prvo je mazanje kjučnih gibljivih delov motorja. Ma pa olje pomembno vlogo pri hlajenju oz. ohranjanju temperature motorja .. sicer bo kdo sedaj rekel da je za to hladilna tekočina, ampak olje s svojo energijsko "vpojnostjo" opravlja čisto enako nalogo!

Eeee, pa kmalu sem pozabil: čiščenje motorja, to je tudi ena glavnih funkcij.
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
.. pa zaščita proti koroziji, vezava vodnih delcev/kondenza in še mnogo drugih reči ...
V principu je v zadnjih desetletjih bila narejena največja revolucija ravno v aditivih za milijon funkcij, ki jih motorno olje še opravlja v motorju. In dejstvo je, da najprej spustijo dušo ravno ti posebni aditivi in ne oljna osnova. Skratka pri menjavi olja ne gre šparati. In še manj skup dajati tovornjake in mestne avtomobile, češ če se pri tovornjaku lahko menja na 100.000 km, potem se ziher lahko isto tudi pri avtomobilu furanem na 2km dolge fure sredi zime.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
@Strangelove......pšššššššt! Lahko dobiš še kak "altervzdevek" če boš preveč razgledano govoril! Nisi mehanik da lahko!
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
nikoli nisem rekel da se na osebnem lahko menja na 100T km, ampak da toliko zdrzi v kamionu. Lahko pa zdrzi 30T v osebnem avtu.
Tudi kamionom so vcasih menjavali na 5T kilometrov
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Mac77 tudi na 100k km lahko menjaš => evo sem našel na bolhi revolucionaren patentiran izdelek

http://www.bolha.com/oglas3048233/nano-tehnologija-zascita-za-avomobilske-motorje-moto-refit

grims-1.gif
A kdo preizkusil? Manjša poraba, manjše trenje, manjši izpusti, manj dB, manj......

Lp

Tole je še hujše, kot "Motor UP", ki se je prodajal na TopShopu pred leti. Tam si se pa lahko vozil brez olja, samo "motor up" vliješ pa greš. So naredili test, dvignili neko staro toyoto, spustili ven olje in karter, da si videl "blajerce", pa pri delujočem motorju so s šlaufom vode brizgali po "blajercah". To to je roba!
Je pa prijatelj takrat, ko je imel Yugota 65 ta čudež not vlil in mu je avto res lepše tekel. Sam brez olja se pa ni upal vozit ...hehehehe
 

escort

Pripravnik
19. maj 2009
348
11
18
vsi ki tle debatirate o ultra dolgih servisnih intervalih (30k in več) ne upoštevate, da nekateri dejansko naredijo več kilometrov. moj kolega naredi cca 150k kilometrov letno in pri njemu bo olje verjetno zdržalo 30 ali 50k. če pa delaš vsak dan 3 km na šiht in nazaj, pa čez vikend 5 km do stare mame in na leto narediš 5k km, pa ti najboljše olje ne bo zdržalo 30k km. vsaj ne brez dolgoročnih posledic za motor.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik escort pravi:
vsi ki tle debatirate o ultra dolgih servisnih intervalih (30k in več) ne upoštevate, da nekateri dejansko naredijo več kilometrov. moj kolega naredi cca 150k kilometrov letno in pri njemu bo olje verjetno zdržalo 30 ali 50k. če pa delaš vsak dan 3 km na šiht in nazaj, pa čez vikend 5 km do stare mame in na leto narediš 5k km, pa ti najboljše olje ne bo zdržalo 30k km. vsaj ne brez dolgoročnih posledic za motor.
Končno kratek in pravilen povzetek vsega sranja v tej temi.
cheer.gif