Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Drugače ti pa magnetni šrauf olajša te stvari, če pozabiš menjat olje po 5k km in več.
Takrat ko magnetni šravf dejansko pride prav je žal že prepozno
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Drugače ti pa magnetni šrauf olajša te stvari, če pozabiš menjat olje po 5k km in več.
Pa vedno nad 3.500 rpm ...Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Itak da je dCI, olje iz Hoferja, vožen pa vedno samo kratke fure z hladnim motorjem.
Ogo
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
spet se boste skregali ce olje zdrzi 30T kilometrov ali ne................jaz vem da ga in to brez problema kdo pa menja na 7T olje pa je z njim nekaj narobe....
Citat:
Uporabnik rotek pravi:
Pozdrav, dotični avto ima v motorju isto olje že 3 leta in nekje 22.000 kilometrov. Samo pokrov odprem in že vse čudno zapacano, olje seveda totalno črno. Gre za 1.2 bencinarja. Kako najbolj to zrihtat? Novo olje in spet 15.000 al se da kej bolj popucat zadevo?
Lp
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
in motor ti bo 2x predrzal cel avto, pa ceprav menjas na 30T km.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:In ta avto se vozi predvsem hladen na kratke fure, torej naredi 22.000 km na tri leta?Citat:
Uporabnik Pepe pravi:...dela servise na predpisanih 50.000 km in mu po 200.000 nič ne manjka.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Vidim, da se je v tej temi zbrala smetana strokonjakov na področju motornih maziv (Ogo, KameleON). Hvala za vaše prispevke!
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
se najbolj smesne izjave se mi zdijo da olje ne more zdrzat 30T km,...pa da ni skoda denarja za olje...eni majo pac prevec casa da se samo s tem ubadajo.