V predpostavki da te servis zajebava pri menjavi olja na zaug...das v analizo. Pozres denar za analizo. Sam kurz ko ni tega organa da potem izterjas rezultate in posledicno da ban na storitev servisa zaradi eventuelne goljufije. Cist idealisticno, utopicno.Laboratorijske analize | Olma
www.olma.si
ja, dons majo pa laboratorijske tolerance pa porabo 0 litrov benza na 100 km, ker na cilj prideš z avtovlekoJa, v avte, ki so imeli lesarske tolerance, +/- 1 cm lufta med batom in cilindrom, si res lahko vlival vse živo.
Pa če je pilo 25 litrov benza na 100 km, pa kljub temu ni šlo nikamor in je rabilo 7 minut do 100 km/h, je tudi bilo OK.
Bimeraši v Usa to delajo redno. Očitno stane par dolarjev.Zasledil da ameri znajo kontrolirat kvaliteto olja v svojih vagnih. Priznam prvic zasledil da obstaja. Dobra trzna nisa. Se je kdo v Slo nasel kot ponudnik storitve?
Seveda da si imel take težave, če je motor 1.4T od GM že od tovarniško za nič motor (crap engine).Zakaj ne odobravaš?
Sam na svojem avtu sem imel problem z napačnim oljem, v 1,4T bencincu, ki so ga (pazi!!) tovarniško vlili original, a ni ustrezal specifikacijam. Uporabljeno je bilo olje dexos2 ki se uporablja za dizelske motorje. Ker je motor bil na novo razvit smo poskusni zajčki imeli priložnost videt kako deluje LPSI če si stopalko pohodil do podna. Šele čez pol leta, ko so garancijsko menjali kar nekaj motorjev so razvili dexos1 GEN2 motorno olje, ki je bilo odporno na te probleme. No od takrat dalje nimam več teh problemov. Za tem so še malo spremenili ECU, ampak napačno olje je bilo kar generalni problem. Tako so aditivi bistveni pri nekaterih motorjih.
Skratka, vsaj jaz si ne upam poskušat z biločem kot original olje, ki se je izkazalo za pravilno.
Pol pa dajva drugače. Kateri turbo mlinček je tako dober, da je popolnoma vseeno katero olje vliješ v njega?Seveda da si imel take težave, če je motor 1.4T od GM že od tovarniško za nič motor (crap engine).
Drugače pa se ne nikoli pohodi stopalko do konca v turbo motorju pri nizkih obratih ker je potem riziko za pojav LSPI tolko večji.
Se zniža brzino v optimalno prestavo za dobro delovanje motorja.
Verjami, da če je dober motor bo tudi katero koli olje vredu za tisti motor, če ni crap engine že iz tovarne kot ta 1.4T od GM.
Please Do NOT Buy a Car with This Engine
Za dokazat da je slab motor mam tu primer Chevija Sonica 1.4T z 142 980 km, keremu se je raztegnila krmilna veriga.
Honda 1.5 VTEC Turbo verjetno najbolj zanesljiv turbo motor kar ga poznam.Pol pa dajva drugače. Kateri turbo mlinček je tako dober, da je popolnoma vseeno katero olje vliješ v njega?
Ketnice pri marsikaterem motorju danes niso večne in se menjavajo skoraj na tako kilometrino kot se zobati jermeni.
Lspi-ja pa sedaj ob pravem olju nimam. Motor se drugače zelo lepo pelje, je tih, zunaj ga v prostem teku prakrično ne slišiš. Da pa je creap enako kot večina turbo mlimčkov, me pa ne preseneča. Verjetno bom na 120k preventivno zamenjal ketno.
Kupil sem nov avto. 1.8 GM motorja , že dve genereciji Aster ni bilo. Tudi ta Hondin motor je že zgodovina, koliko mi je jasno. Kupujem pa karavane, tako da Honde so na splošno črtane iz seznama. Čeprav sem si vedno želel da Honda ali Mazda naredita enga karavana sredjnega nižjega razreda. Pa jim nekako ni v interesu. Tako pa sem pristal na Opelici 1,4T. Pa glede na to kaj danes tiščijo not, je še ta 1,4 motor dober.. kaka jajca so šele trivaljniki.Honda 1.5 VTEC Turbo verjetno najbolj zanesljiv turbo motor kar ga poznam.
This Honda Civic 1.5 turbo Engine is the MOST RELIABLE Turbo Engine EVER?
Jaah, zato pa je veriga, ki je narejana iz kovine, da se jo ne potrebuje menjati kot jermen,
ki je narejen iz GUME in ga je treba zamenjat na določene intervale (logično) (kovina > guma).
Če je dobro narejena veriga in dober motor pol mora trajat celotno življenjsko dobo motorja.
Tako da če je dobra veriga in dober motor primer (Toyota al pa Honda) menjaš olje na 15.000 km in je to to.
Zato Toyota ne proizvaja Turbo motorjev, ker se boji uničit svoj image zanesljivosti,
in zato so potem tudi razvili sistem dvojnega vbrizga (Port in Direct injection) D4-S,
ker to odpravi tale problem s LSPI in druge probleme samo direktnega vbrizga, ki ne mislim omenjat.
Tako da sorry ma, če si želel dober motor Opla/GM si moral uzeti 1.8 N/A kakšne prejšnje generacije,
ki ma isto moč kot 1.4T, in ki pa seveda ma svoje probleme kot si tudi ti sam ugotovil.