DosegVeš kdaj doseg ne bo problem? Ko bo vsaka midrange kanta naredila 1000km po AC pri 130km. Kot golf tdi pred 25 leti.
Zakaj pa potem vecina prodanih ICEjev ne dosega teh 1000km? Ocitno folku vseeno ni to tako pomembno…
DosegVeš kdaj doseg ne bo problem? Ko bo vsaka midrange kanta naredila 1000km po AC pri 130km. Kot golf tdi pred 25 leti.
Ker lahko kljub trem postankom v osmih urah prideš iz Berlina do Ljubljane in greš še približno normalno spat opolnoči, ne pa da bi se do treh zjutraj cijazil. Npr.Zakaj pa potem vecina prodanih ICEjev ne dosega teh 1000km? Ocitno folku vseeno ni to tako pomembno…
Predvsem to, da nastopijo težave pa jih uradni servis ne zna/noče odpravit, vse kar znajo je priklop na tester in posodobitev programa, pa da potem iščeš modele kot je ev clinic, da išče obvode, ki so cenejši in bolšji od original opreme, pa, da bomo lahko računali na to, da bom po 10 letih še vedno prevozil isto število kilometrov kot ob nakupu avtaVsaka vas ima svojo aplikacijo, kjer jih potem polovica ne dela.
Roaming polnjenje je lahko drago kot zafran.
Popravila EV kljub opevani enostavnosti izdelave in malo delov ki se lahko pokvarijo bistveno drazje kot ICE, ob tem da je pogostost okvar najbrz kar podobna
Seveda ne. Ampak avtomobila si ne kupimo za povprečno (u)porabo, ker bi sicer moral bit 500e prodajna uspešnica (avto za dva, kar je več od povprečja oseb v avtomobilu), pa definitivno zmore 60km na dan.Res je ja, ker taksno pot opravi evropejec vsak dan
Zato pa dvomim da bo veliko EV doseglo starost 15 let. Ze 10 let bo verjetno docakalo manj kot polovica avtov. Ker jih ne bo ekonomsko smiselno popravljat ob teh cenah popravil motorjev, baterij...To slednje ni mozno, edino ce bi na zacetku imel skrit buffer, kar pa je bz
tudi pri telefonih/laptopih je tako pa se je javno sprejelo taksno staranje baterij…
Sej zato se pa dogaja da je ev po 3 letih vreden 40% nabavne cene, poglej vw idTo slednje ni mozno, edino ce bi na zacetku imel skrit buffer, kar pa je bz
tudi pri telefonih/laptopih je tako pa se je javno sprejelo taksno staranje baterij…
40% je prevečSej zato se pa dogaja da je ev po 3 letih vreden 40% nabavne cene, poglej vw id
