To je iz leta 2020?
To je iz leta 2020?
in na trg poslati vozilo s specifikacijami in ceno iz leta 2022 - leta 2028. In potem spet jamrati kako prodaja nikamor ne gre.Baje da bi takrat premalo zaslužili z ID.1 in se jim "kao" ni izplačlo izdelovati.
Zdaj pa, ko se prodaja 40-50K+ EV avtomobilov drastično znižuje, pa bodo morali ugrizniti v kislo jabolko in požreti svoj ponos in pohlep.
Povprečne cene nimaš napisane, tako, da vprašanje, kako predrago so bila dejansko prodana ta "jajca".
Cena je glavni faktor poleg tega, kaj za to dobiš.
Drugi problem so pa še enodnevne, oz. kratkotrajne registracije za namene nabijanj statistik. To je še vedno fama vseh glavnih evropskih znamk. Koliko od tega, sploh ni več na nemških cestah in je šlo v drugo državo, kjer bo spet ring-špil enodnevnih registracij preden gredo v tretjo državo?
Tesla se recimo enodnevnih registracij ne gre. Kitajci dobro vprašanje.
Niso zastojn majstori avto industrije noter vnesli kaj je "novo". Recimo v nekaterih državih, če je bilo registrirano pod 6 mesecev in z manj kot 6 jurji km, se lahko spet proda kot novo.
Ne vem zakaj se Kitajčki tako trudijo biti všečni EU trgu. Pa mi smo ja neka zahojena sela, prodaja je na blizu nule, sami pa itak ne vemo ali bi sede scali, ali mavrično srali...Čestitam Kitajcem, so očitno vzeli "strokovnjake" za evropske trge.
Sedaj bo prepucavanje, kdo bolj ali manj "laže". Oni ali oni.
Zmaga bi bil kitajski dizel, ki ravno tako na testih emisij laže kot nemški. Samo da je 30% cenejši.![]()