Strošek za gume je tudi smeh, za teslo boš dal 1x več za gume kot za kodiaka in še dodatnih 1x več kot za joggerja.
Kako ne drži? a ni od 35k do 45k -6,5k€ subvencije? Tabele oz njihove primerjave si pa nisem jaz izmislilKakšna primerjava pa je to? Ne moreš zraven Tesle Y dati v primerjavo SUV in nizkocenovni avtomobil. Kot bi primerjal jabolka in hruške. Tudi višina subvencije za Teslo ne drži.
Hm, oba sta na 19" pnevmatikah. Obe dimenziji sta cca 170€ kos (680€ komplet). Torej lahko za ta denar kupiš v 6 letih 4 komplete gum + ta ki je že na avtu (skpaj 5 kompletov). Če pa kdo v 6 letih zradira 5 kompletov gum, mu pa ni pomoči (izvzeti službeni avtomobili kjer se dnevno prevozi veliko kilometrov)Strošek za gume je tudi smeh, za teslo boš dal 1x več za gume kot za kodiaka in še dodatnih 1x več kot za joggerja.
Postavka | Vrednost |
---|---|
Deprecijacija | ~21.000 € (43k → 22k) |
Elektrika (doma) | ~3.360 kWh/leto × 0,12 €/kWh = ~400 €/leto ⇒ 6 let = ~2.400 € |
Zavarovanje | ~1.100 €/leto ⇒ 6.600 € |
Servis & vzdrževanje | ~350 €/leto ⇒ 2.100 € |
Gume (3 kompleti) | ~2.400 € |
Cestnine & vinjeta | ~220 €/leto ⇒ 1.320 € |
Skupaj Tesla Y | ~35.820 € |
Povprečno/leto | ~5.970 €/leto |
Postavka | Vrednost |
---|---|
Cena novega vozila (2025) | ~42.000 € (realna oprema, 2.0 TDI DSG) |
Poraba goriva | ~6,5 l/100 km |
Cena dizelskega goriva | ~1,55 €/l |
Letna kilometrina | 20.000 km |
Skupaj v 6 letih | 120.000 km |
Tip pogona | Diesel, avtomatski, AWD |
Nauk za alteraše; morejo na kurbe, ker majo dizla...Nauk našega hojnika: z dizlom greš na kurbo, ki ti paše, s štromarjem pa na tisto, ki je pri roki.
Točno tako. Itk vsak za sebe ve, kakšn bo njegov specifičn izračun. Js vem, da sn ze day 0 na boljšem, ker me je primerljiv rabljen EV (starost, oprema, kilometri) stal MANJ kot nek dizl ali bencin. Torej more bit strošek energenta VEČJI od dizla/bencina (kar je nemogoče, ker filam 90%+ na SE) in morejo bit operativni stroški večji (kar je tut skor nemogoče). Garancije ma pa tudi več kot tipičen ICE, tko da so tut tle bolj predvidljivi stroški.Ti izracuni so bz.
Točno tako. Itk vsak za sebe ve, kakšn bo njegov specifičn izračun. Js vem, da sn ze day 0 na boljšem, ker me je primerljiv rabljen EV (starost, oprema, kilometri) stal MANJ kot nek dizl ali bencin. Torej more bit strošek energenta VEČJI od dizla/bencina (kar je nemogoče, ker filam 90%+ na SE) in morejo bit operativni stroški večji (kar je tut skor nemogoče). Garancije ma pa tudi več kot tipičen ICE, tko da so tut tle bolj predvidljivi stroški.
Tko da pod črto; če kupiš pametno rabljen EV, bo lastništvo v naslednjih 3-5 letih sigurno cenejše kot z ICE. Sploh če delaš več kkm....
Če si pa alter trol, boš pač trolal dalje. V realnem svetu pa za vsak vprašal, če mama dovoli uporabo 20 let starga megana, ker za svojga nimaš (sindrom kletnega couch potatoja).
Zraven tega da si moten, imaš še hud večvrednostni kompleks, ker si zdaj EV fahrer.
Torej iz nemčije si si privlekel kitajsko low budget ev jajco, ki je noben švaba ne povoha, zdaj pa tu nam soliš pamet, da so vsi f00kjeni, samo ti ne? Patetično.
Strošek lastništva pa v resnici nobenega ne zanima. Če bi, bi vsi vozili samo dacia logan, ali low budget zgonjene kitajske ev jajca iz Nemčije
Mogoče je malo bolje finančno stoječ kot ti in ga razlika zanima dosti manj kot tebe. Višja matematika, vem.V resnici zanima mnogo ljudi, je pa strosek, ki je se sprejemljiv, različen za vsakega.
Ampak seveda tebe kot alter trola, k zivi v kleti, to ne zanima. Tebe zanima samo, če mama svojga megana natanka, da se lohk pol fijakas okol.
Tipičen alter trol torej.
V resnici zanima mnogo ljudi, je pa strosek, ki je se sprejemljiv, različen za vsakega.
Mogoče je malo bolje finančno stoječ kot ti in ga razlika zanima dosti manj kot tebe. Višja matematika, vem.
lahko zaupaš kaj si kupil, ceno, letnik kkm?Točno tako. Itk vsak za sebe ve, kakšn bo njegov specifičn izračun. Js vem, da sn ze day 0 na boljšem, ker me je primerljiv rabljen EV (starost, oprema, kilometri) stal MANJ kot nek dizl ali bencin. Torej more bit strošek energenta VEČJI od dizla/bencina (kar je nemogoče, ker filam 90%+ na SE) in morejo bit operativni stroški večji (kar je tut skor nemogoče). Garancije ma pa tudi več kot tipičen ICE, tko da so tut tle bolj predvidljivi stroški.
Tko da pod črto; če kupiš pametno rabljen EV, bo lastništvo v naslednjih 3-5 letih sigurno cenejše kot z ICE. Sploh če delaš več kkm....
Če si pa alter trol, boš pač trolal dalje. V realnem svetu pa za vsak vprašal, če mama dovoli uporabo 20 let starga megana, ker za svojga nimaš (sindrom kletnega couch potatoja).
Mogoče res zanima mnogo ljudi, problem je samo v tem, da 90% ljudi tega ne zna izračunat.
In v teh 90% gre računica tako:
Lizing obrok sprejemljiv? Ja/ne
Poraba bencina mesečno se ve približno koliko je
Isto zavarovanje in servis 1x letno
Konec računice. Excel tabele so samo za pro ev fahrerje
Moja računica? Sanja se mi ne in me ne zanima. Avto mi je ok, izdani € za njega se nikjer prav ne poznajo...konec računice.
Me pa res zanima, kaj je ta tvoja motnja z mamami, kletmi in dizl megani v vsakem drugem postu....kaka travma iz otroštva?
MG4 standard, 15kkm 23', končna cena pred registracijo ca 8900€ z vkjučeno subvencijo.lahko zaupaš kaj si kupil, ceno, letnik kkm?
Kolk je bil pobuskan?MG4 standard, 15kkm 23', končna cena pred registracijo ca 8900€ z vkjučeno subvencijo.
Zdaj mi pa prosim najdte diesel fahrerji podobn dizlski avto (seprav "golf" klasa), k bo mel avtomat, radarski tempomat in bo stal podobno. Niti ne rabi met tolk mal kilometrov. Ali zadnji pogon z vsaj 150HP...