Ne rabim, ker vem. Bom pa pripopal test, če bo.sad preveri se kako vpliva dež/naliv na EV porabo…se ena kost za glodat
Ne rabim, ker vem. Bom pa pripopal test, če bo.sad preveri se kako vpliva dež/naliv na EV porabo…se ena kost za glodat
Breze veze se z nepismenim butlom prepirat, drži.Ne vem zakaj se prepiraš?
Ti si tisti 1% ki rabi 500+ dosega vsaki dan.
Vzameš ID7 in je to to.
RL test, znana trasa, razlika samo dez in se to ne pretirano hud -20%Ne rabim, ker vem. Bom pa pripopal test, če bo.
to je to..... bravoBrezveze se prepucavate.
EV se kupuje, da ima za redne dnevne potrebe x2 realnega dometa.
Torej če ima EV 500 km realnega letnega povprečnega dometa, veš, da boš tudi pozimi in s postarano baterijo prišel skozi 250 km dnevne vožnje.
Treba je pa gledat realni domet. Če ima WLTP 600 km, povečini pa si imel tudi stare avte, ki so imeli povprečno porabo 25% višjo od WLTP, imaš pač tak stil vožnje, da za realni domet vzameš 1/1,25 = 0,8 WLTP dometa. Torej avto z WLTP 600 km ima realno 600 * 0,8 = 480 km dometa. Pol od tega je 240 km.
Kaj je dnevna vožnja? Dnevna vožnja je to, kar dnevno ali skoraj dnevno opraviš. Vožnja v službo in nazaj, dnevni opravki, razvažanje mulcev in podobno. Če je to pod 240 km iz zgornjega izračuna, si na varni strani dolgoročno. Če je nad tem, zaideš v težave, morda ne takoj, ampak ko bo baterija že postarana in bo stisnil mraz minus 15 C. Če imaš možnost vmesnega polnjenja, npr. v službi, ali vmesnem postanku, npr. dnevni shopping, kjer lahko avto pristaviš na polnilnico, morda to niti ne bo tak problem.
Kaj ni dnevna vožnja? Dnevna vožnja ni službeni sestanek iz Portoroža v Jonkoping. Enako ne poletni dopust z avtom v Grčijo. Za slednjih nekaj voženj letno so tu hitre polnilnice. Tesla glede enostavnosti in pokritosti tukaj pač zmaga. Ni pa konec sveta tudi za druge znamke.
Kupovanje ali iskanje avtov z 1200 km dometa je torej neumnost. Kupi se avto za dnevne potrebe x2 dometa.
Enako receptura za domače polnjenje.
Koliko km se dnevno dela?
Če se dela 50 km dnevno z avtom z povprečno porabo 20 kWh / 100 km, je to 10 kWh dnevne porabe. Ajde, dajmo za ziher gor še 15% izgub, pridemo na 11,5 kWh.
Za slednje je dovolj enofazni polnilec 230 V 16A in to 3 ure ter 12 minut polnjenja na dan. Je res potreba za strašno 3 fazno polnilnico? Verjetno ne.
Če se dela 200 km dnevno z istim avtom, je poraba 4x višja, pridemo na 46 kWh iz omrežja. Slednje dopolnit z 1F 16A polnilnico bo trajalo 12 ur in 48 minut.
Tukaj pa že pride prav 3F polnilnica, da stisnemo polnjenje v najcenejšo nočno tarifo. Ni pa še vedno konec sveta, ker večina ljudi je ponavadi vsaj 13 ur dnevno doma.
Breze veze se z nepismenim butlom prepirat, drži.
Butl te je naredo.Drži. To je tak ko napišeš, kje sem to napisal, pa je potem mrk.
Sem mu vsaj 2x napisal, da ne rabim dnevno 500km dosega, ampak nepismen butelj še vedno to meče naprej. Ne moreš premagat butla na njegovem terenu.
Tak so včasih Evropejci na Kitajskem delali.baje bodo kitajci avte delno razstavli, potem po delih sem spravli in se nazaj sestavli. made in EU.
stupid as fuck
To je to. Bravo.Brezveze se prepucavate.
EV se kupuje, da ima za redne dnevne potrebe x2 realnega dometa.
Torej če ima EV 500 km realnega letnega povprečnega dometa, veš, da boš tudi pozimi in s postarano baterijo prišel skozi 250 km dnevne vožnje.
Treba je pa gledat realni domet. Če ima WLTP 600 km, povečini pa si imel tudi stare avte, ki so imeli povprečno porabo 25% višjo od WLTP, imaš pač tak stil vožnje, da za realni domet vzameš 1/1,25 = 0,8 WLTP dometa. Torej avto z WLTP 600 km ima realno 600 * 0,8 = 480 km dometa. Pol od tega je 240 km.
Kaj je dnevna vožnja? Dnevna vožnja je to, kar dnevno ali skoraj dnevno opraviš. Vožnja v službo in nazaj, dnevni opravki, razvažanje mulcev in podobno. Če je to pod 240 km iz zgornjega izračuna, si na varni strani dolgoročno. Če je nad tem, zaideš v težave, morda ne takoj, ampak ko bo baterija že postarana in bo stisnil mraz minus 15 C. Če imaš možnost vmesnega polnjenja, npr. v službi, ali vmesnem postanku, npr. dnevni shopping, kjer lahko avto pristaviš na polnilnico, morda to niti ne bo tak problem.
Kaj ni dnevna vožnja? Dnevna vožnja ni službeni sestanek iz Portoroža v Jonkoping. Enako ne poletni dopust z avtom v Grčijo. Za slednjih nekaj voženj letno so tu hitre polnilnice. Tesla glede enostavnosti in pokritosti tukaj pač zmaga. Ni pa konec sveta tudi za druge znamke.
Kupovanje ali iskanje avtov z 1200 km dometa je torej neumnost. Kupi se avto za dnevne potrebe x2 dometa.
Enako receptura za domače polnjenje.
Koliko km se dnevno dela?
Če se dela 50 km dnevno z avtom z povprečno porabo 20 kWh / 100 km, je to 10 kWh dnevne porabe. Ajde, dajmo za ziher gor še 15% izgub, pridemo na 11,5 kWh.
Za slednje je dovolj enofazni polnilec 230 V 16A in to 3 ure ter 12 minut polnjenja na dan. Je res potreba za strašno 3 fazno polnilnico? Verjetno ne.
Če se dela 200 km dnevno z istim avtom, je poraba 4x višja, pridemo na 46 kWh iz omrežja. Slednje dopolnit z 1F 16A polnilnico bo trajalo 12 ur in 48 minut.
Tukaj pa že pride prav 3F polnilnica, da stisnemo polnjenje v najcenejšo nočno tarifo. Ni pa še vedno konec sveta, ker večina ljudi je ponavadi vsaj 13 ur dnevno doma.
evo.... kdor zase kaj iz tega ven potegne, pa naj. zadeva kaj dosti koristna najbrž ni. To so samo vožnje in tesla tudi v avtu, se mi zdi prikazuje samo porabo med vožnjo. Ampak meni kar nekaj popapca zraven še sentry mode in predpriprava avtomobila, da me pozimi čaka ogret. pa nekaj malega še na polnilnici ven steče. Jaz to vse upoštevam, ker pač... moram plačat.Jabe saj lahko tudi ti poshareas tvojo porabo iz teslamate pa bodo videli kaksna je in kje, poleg imas tudi podatek o ucinkovitosti glede na wltp test.