Okolju prijazni avtomobili

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.101
715
113
EU
Bjorn je v DE testiral plaida pri 200kmh, sploh ni bilo problema. Lahko bi se peljal 1 uro, ker je bila poraba 100 kWh, toliko kot je velika baterija.

Pregrevanja seveda pri konsatntni hitrosti ni. "problem" je dirkališče - zaviranje, pospeševanje. Ampak mi se menimo o vožnji po cesti, ali ne?
Ok razumem, da nisi zdaj šel gledat celega 50 minutnega videa, ampak Bjorn to že v prvih 5-ih minutah pove, da bi Tesla na "V-Max" zdržala kvečjemu 30 sekund, medtem ko lahko tega Audija teraš cel dan 250 km/h dokler je baterija polna.

In pa 200-250 km/h mora biti čisto nekaj običajnega na nemških AC, razen če ni gužve seveda. Recimo na koncu videa vidiš, da je bila njegova povprečna hitrost 174 km/h na 136 km dolžine ceste.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.470
391
83
mah najlažje je s polno r1tjo srat - maš keš za bajto, panele, električni avto, pa na balkonu weber žar za 3 jurje eur in folk prepričuješ da "se izplača" in to še razlagaš folku, ki fura že cel lajf avte do max 5000€
Ok razumem, da nisi zdaj šel gledat celega 50 minutnega videa, ampak Bjorn to že v prvih 5-ih minutah pove, da bi Tesla na "V-Max" zdržala kvečjemu 30 sekund, medtem ko lahko tega Audija teraš cel dan 250 km/h dokler je baterija polna.

In pa 200-250 km/h mora biti čisto nekaj običajnega na nemških AC, razen če ni gužve seveda. Recimo na koncu videa vidiš, da je bila njegova povprečna hitrost 174 km/h na 136 km dolžine ceste.
BV mu razlagaš...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
986
251
63
Fun fact je, da večina zagriženih ev drkađij evja sploh nima. So pa glasni v 3pm in preglasijo normalne lastnike.
Recimo bolnik hojnik. Klasični EV ministrant, vozi pa starega dizla

Vozim pregovorno zelo neuporaben avto, k sedi samo dva in kuri samo bencin. Skoraj bolj petorlhead nemors bit.
Ampak kot je @Guinness izpostavo, nekateri si ne zastikamo uči, da more bit daily stedilnik zgolj in samo dizlca.

Ker v resnic je za stedilnik EV precej smiselna zadeva za mnogo ljudi, Sam nekateri si to se niso postudiral, zato raje pr svojem "stedilniku" se vedn vstrajajo na "plin".

V moji garazi bo vedno en zanimiv ICEjas. Kar se pa ne pomen, da zarad te ideologije nemors sprejet vse prednosti EVja kot daily driverja.

Sam eni ste preveč zabiti da bi to dojel. Mogoče premočne substance ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.465
1.195
113
Vozim pregovorno zelo neuporaben avto, k sedi samo dva in kuri samo bencin. Skoraj bolj petorlhead nemors bit.
Ampak kot je @Guinness izpostavo, nekateri si ne zastikamo uči, da more bit daily stedilnik zgolj in samo dizlca.

Ker v resnic je za stedilnik EV precej smiselna zadeva za mnogo ljudi, Sam nekateri si to se niso postudiral, zato raje pr svojem "stedilniku" se vedn vstrajajo na "plin".

V moji garazi bo vedno en zanimiv ICEjas. Kar se pa ne pomen, da zarad te ideologije nemors sprejet vse prednosti EVja kot daily driverja.

Sam eni ste preveč zabiti da bi to dojel. Mogoče premočne substance ?
Jaz imam to tak rešeno:
za dušo je garaži parkiran E21 320/6
"delovni" voz pa je EVjček
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.101
715
113
EU
Mislim kere bolane fore, če so EVji res top šit, pol logično, da ne bom mel nobenega dinozavra več doma, samo da je keč v tem, da niso.:rolleyes:
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.046
2.796
113
Jaz sam ne razumem, zakaj vsi delajo SUV EVje? EV bi vsaj zdaj morali biti primarno majhni za mestne in primestne vožnje. In ja, mam Y ki je “SUV” ampak pač želel sem Teslo zarad SCjev in softvera, 3 pa mi je na žalost nepraktična. Je pa res, da je VW z id7 zdaj prvi EV za normalno ceno, ki bi me morda zamikal, ampak vseeno mislim da zaradi SC-jev bi vseeno vzel Teslo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
986
251
63
Rajši ti razloži zakaj vsakemu vsiljuješ mg5, sam pa voziš starega dizla kot daily driverja in mx5 za vikende

Kje sem komu karkoli vsiljeval? Če nekomu rečem, da je za njegov usecase bolj rentabiln EV, kot pa neka smrdljiva dizlca, a sn zato kaj vsiljeval? Kupi kar ti pase, magar 20 let starga BMWja z 15 lastniki... Sj samovoljno podpises lizing pogodbo in prenos lastnistva.

Aja ne, ta koncept povprečnem alter drekaču ni jasn. Typical.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.868
901
113
Kako zakaj, SUV so trenutno IN , ne glede na različico.
Itak da bodo delali stavri ki so v "modi",.....ne vem če bi se toliko tega prodalo če bi se vsi dejansko šli ekologijo v stilu recimio Priusa......po možnosti z rahitičnimi gumami .
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
986
251
63
Jaz sam ne razumem, zakaj vsi delajo SUV EVje? EV bi vsaj zdaj morali biti primarno majhni za mestne in primestne vožnje. In ja, mam Y ki je “SUV” ampak pač želel sem Teslo zarad SCjev in softvera, 3 pa mi je na žalost nepraktična. Je pa res, da je VW z id7 zdaj prvi EV za normalno ceno, ki bi me morda zamikal, ampak vseeno mislim da zaradi SC-jev bi vseeno vzel Teslo.

Sj na SC lahko tut filas non tesla avtomobile..

Itk pa, tudi v segmentu malih vozil mas EVje.. Spring (kanta za mal dnarja), tanov Leapmotor T03 (malo manj kantast in mičkeno bolj uporaben), Zoe in potem visje ze omenjena klasika tle... Izbire je dost.