Ok razumem, da nisi zdaj šel gledat celega 50 minutnega videa, ampak Bjorn to že v prvih 5-ih minutah pove, da bi Tesla na "V-Max" zdržala kvečjemu 30 sekund, medtem ko lahko tega Audija teraš cel dan 250 km/h dokler je baterija polna.Bjorn je v DE testiral plaida pri 200kmh, sploh ni bilo problema. Lahko bi se peljal 1 uro, ker je bila poraba 100 kWh, toliko kot je velika baterija.
Pregrevanja seveda pri konsatntni hitrosti ni. "problem" je dirkališče - zaviranje, pospeševanje. Ampak mi se menimo o vožnji po cesti, ali ne?
BV mu razlagaš...Ok razumem, da nisi zdaj šel gledat celega 50 minutnega videa, ampak Bjorn to že v prvih 5-ih minutah pove, da bi Tesla na "V-Max" zdržala kvečjemu 30 sekund, medtem ko lahko tega Audija teraš cel dan 250 km/h dokler je baterija polna.
In pa 200-250 km/h mora biti čisto nekaj običajnega na nemških AC, razen če ni gužve seveda. Recimo na koncu videa vidiš, da je bila njegova povprečna hitrost 174 km/h na 136 km dolžine ceste.
ja, sam takih kot je on je na prste ene roke, žal
Fun fact je, da večina zagriženih ev drkađij evja sploh nima. So pa glasni v 3pm in preglasijo normalne lastnike.
Recimo bolnik hojnik. Klasični EV ministrant, vozi pa starega dizla
Jaz imam to tak rešeno:Vozim pregovorno zelo neuporaben avto, k sedi samo dva in kuri samo bencin. Skoraj bolj petorlhead nemors bit.
Ampak kot je @Guinness izpostavo, nekateri si ne zastikamo uči, da more bit daily stedilnik zgolj in samo dizlca.
Ker v resnic je za stedilnik EV precej smiselna zadeva za mnogo ljudi, Sam nekateri si to se niso postudiral, zato raje pr svojem "stedilniku" se vedn vstrajajo na "plin".
V moji garazi bo vedno en zanimiv ICEjas. Kar se pa ne pomen, da zarad te ideologije nemors sprejet vse prednosti EVja kot daily driverja.
Sam eni ste preveč zabiti da bi to dojel. Mogoče premočne substance ?
Nice.Jaz imam to tak rešeno:
za dušo je garaži parkiran E21 320/6
"delovni" voz pa je EVjček
Nice.
Zdaj pa to razloži še ev hejterjom... Impossibro.
On voz starga SmartaRajši ti razloži zakaj vsakemu vsiljuješ mg5, sam pa voziš starega dizla kot daily driverja in mx5 za vikende
Rajši ti razloži zakaj vsakemu vsiljuješ mg5, sam pa voziš starega dizla kot daily driverja in mx5 za vikende
Ja če hočes voz, k smrdi, se dere in pride vsaj 2000km brez ustavljanja, potem EV defenitivo NI prava izbira.Mislim kere bolane fore, če so EVji res top šit, pol logično, da ne bom mel nobenega dinozavra več doma, samo da je keč v tem, da niso.
Jaz sam ne razumem, zakaj vsi delajo SUV EVje? EV bi vsaj zdaj morali biti primarno majhni za mestne in primestne vožnje. In ja, mam Y ki je “SUV” ampak pač želel sem Teslo zarad SCjev in softvera, 3 pa mi je na žalost nepraktična. Je pa res, da je VW z id7 zdaj prvi EV za normalno ceno, ki bi me morda zamikal, ampak vseeno mislim da zaradi SC-jev bi vseeno vzel Teslo.
Ne js "vozim" tvojo mt vsak večer. Sj je ista kot dizlski nemc; črna uzad in dere se k jo teras.On voz starga Smarta
Moji mt ti nisi dorasu, tko da sanjej dalje....Ne js "vozim" tvojo mt vsak večer. Sj je ista kot dizlski nemc; črna uzad in dere se k jo teras.