Ok razumem, da nisi zdaj šel gledat celega 50 minutnega videa, ampak Bjorn to že v prvih 5-ih minutah pove, da bi Tesla na "V-Max" zdržala kvečjemu 30 sekund, medtem ko lahko tega Audija teraš cel dan 250 km/h dokler je baterija polna.Bjorn je v DE testiral plaida pri 200kmh, sploh ni bilo problema. Lahko bi se peljal 1 uro, ker je bila poraba 100 kWh, toliko kot je velika baterija.
Pregrevanja seveda pri konsatntni hitrosti ni. "problem" je dirkališče - zaviranje, pospeševanje. Ampak mi se menimo o vožnji po cesti, ali ne?
BV mu razlagaš...Ok razumem, da nisi zdaj šel gledat celega 50 minutnega videa, ampak Bjorn to že v prvih 5-ih minutah pove, da bi Tesla na "V-Max" zdržala kvečjemu 30 sekund, medtem ko lahko tega Audija teraš cel dan 250 km/h dokler je baterija polna.
In pa 200-250 km/h mora biti čisto nekaj običajnega na nemških AC, razen če ni gužve seveda. Recimo na koncu videa vidiš, da je bila njegova povprečna hitrost 174 km/h na 136 km dolžine ceste.
ja, sam takih kot je on je na prste ene roke, žal
Fun fact je, da večina zagriženih ev drkađij evja sploh nima. So pa glasni v 3pm in preglasijo normalne lastnike.
Recimo bolnik hojnik. Klasični EV ministrant, vozi pa starega dizla