Okolju prijazni avtomobili

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.011
4.016
113
Zakaj bi ga polnil “na pumpi” 5min ce ga lahko vsako noc lepo doma v miru?
Ah sveta preproščina. Ker nimaš lastniškega parkplaza, ali pa ga imaš pa ta ni elektrificiran. Glede na to da večji delež slovencev živi v nekih socialističnih blokovskih naseljih je kar realna ovira tole ane?

Sicer pa trg se že odziva tudi na (ne)zanesljivost EVjev in problemov ki izhajajo iz tega. Preden začneš bluzit o superiornosti tesel, poglej koliko jih je pri 5+ letih pa 200k+ km (kar je nekako klasika za uvožene nemše premije ki jih slovenci povečini kupujejo) še brez kakšnih "serijskih" problemov. Seveda podobno je pri pri bolj kompleksnem ICE, ampak je malo razlike a ti elektromotor ali pa baterijo menja samo "nekdo v zagrebu" za par k EUR ali pa prvi vaški mehanik popravi 99% problemov na motorju. Ostale znamke in EVji so pa sploh mimosun, kar spremljam trg niti enega modela da bi rekel da je "buletproof".
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.756
10.214
113
za zeleni prehod pač rabiš ogromno denarja, torej da boš na "zeleno" potem šparal rabiš mučo denarja, stalnega pritoka. Zato pa jamramo, ker nimamo. Jaz brutalno kolebam, ker mi ni dat 75 kilo za zeleni prehod..elektrarna plus spodoben električar...
kupiš 20 let staro drvarnico za 2 do 3 kilo...pa si lahko zeleni prehod zataknejo, tankam in servisiram to 20+ for "free"... če štekaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco in Viper_XxL

mr_

Guru
20. sep 2007
9.255
2.635
113
Ah sveta preproščina. Ker nimaš lastniškega parkplaza, ali pa ga imaš pa ta ni elektrificiran. Glede na to da večji delež slovencev živi v nekih socialističnih blokovskih naseljih je kar realna ovira tole ane?

Sicer pa trg se že odziva tudi na (ne)zanesljivost EVjev in problemov ki izhajajo iz tega. Preden začneš bluzit o superiornosti tesel, poglej koliko jih je pri 5+ letih pa 200k+ km (kar je nekako klasika za uvožene nemše premije ki jih slovenci povečini kupujejo) še brez kakšnih "serijskih" problemov. Seveda podobno je pri pri bolj kompleksnem ICE, ampak je malo razlike a ti elektromotor ali pa baterijo menja samo "nekdo v zagrebu" za par k EUR ali pa prvi vaški mehanik popravi 99% problemov na motorju. Ostale znamke in EVji so pa sploh mimosun, kar spremljam trg niti enega modela da bi rekel da je "buletproof".
Ampak že čez nekaj let se bodo mogoče zapirali bencinski servisi, kjer jih je več na kupu, vukojebina so mogoče obvezne za ponudnike, vendar verjetno gorivo ne bo poceni.
Parkirišča se bodo pa elektrificirala, valda ni to neka znanost. Hitrih polnilnica bo več, firme bodo tudi elektrificirala parkirišča za delavce itd.
V Grapi boste dali panelne po Črni prsti, še kak propeler zraven, če bo premalo pa še kar zajezi celo grapo za HE. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in Utisevalec

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.426
5.586
113
Ampak že čez nekaj let se bodo mogoče zapirali bencinski servisi, kjer jih je več na kupu, vukojebina so mogoče obvezne za ponudnike, vendar verjetno gorivo ne bo poceni.
Parkirišča se bodo pa elektrificirala, valda ni to neka znanost. Hitrih polnilnica bo več, firme bodo tudi elektrificirala parkirišča za delavce itd.
V Grapi boste dali panelne po Črni prsti, še kak propeler zraven, če bo premalo pa še kar zajezi celo grapo za HE. :)
Hans Christian Andersen si to ti? :)
 
  • Haha
Reactions: NekdoK

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.519
260
83
Ni ignoranca če zadeva preveč stane in premalo ponuja. Kake pokaš :bonk:
Sem za "foro" preklikal konfigurator za "ljudsko" Škodo Octavio. Pa sem vzel srednjo opremo, 2.0 DSG + nekaj bonbončkov (npr usnje, druga barva in 18" platišča")
1726208454856.png


Komur doseg ni toliko pomemben (oz lahko polne doma ali službi) se cena EV še ne zdi pretirana, če gredamo sedaj razred okoli 30-35k€. Ker so na splošno cene vseh avtov šle za bruhat gor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in jonny77

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.469
1.036
113
Titograd
Sem za "foro" preklikal konfigurator za "ljudsko" Škodo Octavio. Pa sem vzel srednjo opremo, 2.0 DSG + nekaj bonbončkov (npr usnje, druga barva in 18" platišča")
Poglej priponko 92430

Komur doseg ni toliko pomemben (oz lahko polne doma ali službi) se cena EV še ne zdi pretirana, če gredamo sedaj razred okoli 30-35k€. Ker so na splošno cene vseh avtov šle za bruhat gor.
Smo kupovali škodo kakšno leto nazaj, skonfigurirali kaj hočemo in na vprašanje popusta dobili dobra 2,5k€ pa je bil to kamiq ki je bil 15 jurjev cenejši. Tako da tudi ta oktavija se dejansko proda za cca 33-34. Kar je tudi preveč. Doseg pa je pomemben, če si doma v bloku, nimaš elektrificiranega parkinga, delaš večkrat dolge relacije, si kdaj tudi v kaki vukojebini (sestrična je tako obstala z id4 ker se je pač spomnila vmes, da hoče iti del poti po lepši poti, ki pa je bila bolj hribovita in daljša). Tak da, to je pač minus jebiga.

Tudi ko bo kaj narobe, tudi čez več let, jo bo znal popravljati vsak mehanik v vsaki vasi.

S tem dosegom, dolžino polnjenja, servisiranjem ter samo ceno vozila je trenutno pač to to, 8% ali koliko že tržni delež pri nas. 90% je tesel in vagov, ostalo so praktično demo vozila. Za kaj več bo ev moral tudi ponuditi več in to za manjšo ceno.