Okolju prijazni avtomobili

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.011
4.016
113
Zakaj bi ga polnil “na pumpi” 5min ce ga lahko vsako noc lepo doma v miru?
Ah sveta preproščina. Ker nimaš lastniškega parkplaza, ali pa ga imaš pa ta ni elektrificiran. Glede na to da večji delež slovencev živi v nekih socialističnih blokovskih naseljih je kar realna ovira tole ane?

Sicer pa trg se že odziva tudi na (ne)zanesljivost EVjev in problemov ki izhajajo iz tega. Preden začneš bluzit o superiornosti tesel, poglej koliko jih je pri 5+ letih pa 200k+ km (kar je nekako klasika za uvožene nemše premije ki jih slovenci povečini kupujejo) še brez kakšnih "serijskih" problemov. Seveda podobno je pri pri bolj kompleksnem ICE, ampak je malo razlike a ti elektromotor ali pa baterijo menja samo "nekdo v zagrebu" za par k EUR ali pa prvi vaški mehanik popravi 99% problemov na motorju. Ostale znamke in EVji so pa sploh mimosun, kar spremljam trg niti enega modela da bi rekel da je "buletproof".
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.744
10.208
113
za zeleni prehod pač rabiš ogromno denarja, torej da boš na "zeleno" potem šparal rabiš mučo denarja, stalnega pritoka. Zato pa jamramo, ker nimamo. Jaz brutalno kolebam, ker mi ni dat 75 kilo za zeleni prehod..elektrarna plus spodoben električar...
kupiš 20 let staro drvarnico za 2 do 3 kilo...pa si lahko zeleni prehod zataknejo, tankam in servisiram to 20+ for "free"... če štekaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco in Viper_XxL

mr_

Guru
20. sep 2007
9.254
2.633
113
Ah sveta preproščina. Ker nimaš lastniškega parkplaza, ali pa ga imaš pa ta ni elektrificiran. Glede na to da večji delež slovencev živi v nekih socialističnih blokovskih naseljih je kar realna ovira tole ane?

Sicer pa trg se že odziva tudi na (ne)zanesljivost EVjev in problemov ki izhajajo iz tega. Preden začneš bluzit o superiornosti tesel, poglej koliko jih je pri 5+ letih pa 200k+ km (kar je nekako klasika za uvožene nemše premije ki jih slovenci povečini kupujejo) še brez kakšnih "serijskih" problemov. Seveda podobno je pri pri bolj kompleksnem ICE, ampak je malo razlike a ti elektromotor ali pa baterijo menja samo "nekdo v zagrebu" za par k EUR ali pa prvi vaški mehanik popravi 99% problemov na motorju. Ostale znamke in EVji so pa sploh mimosun, kar spremljam trg niti enega modela da bi rekel da je "buletproof".
Ampak že čez nekaj let se bodo mogoče zapirali bencinski servisi, kjer jih je več na kupu, vukojebina so mogoče obvezne za ponudnike, vendar verjetno gorivo ne bo poceni.
Parkirišča se bodo pa elektrificirala, valda ni to neka znanost. Hitrih polnilnica bo več, firme bodo tudi elektrificirala parkirišča za delavce itd.
V Grapi boste dali panelne po Črni prsti, še kak propeler zraven, če bo premalo pa še kar zajezi celo grapo za HE. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in Utisevalec

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.406
5.580
113
Ampak že čez nekaj let se bodo mogoče zapirali bencinski servisi, kjer jih je več na kupu, vukojebina so mogoče obvezne za ponudnike, vendar verjetno gorivo ne bo poceni.
Parkirišča se bodo pa elektrificirala, valda ni to neka znanost. Hitrih polnilnica bo več, firme bodo tudi elektrificirala parkirišča za delavce itd.
V Grapi boste dali panelne po Črni prsti, še kak propeler zraven, če bo premalo pa še kar zajezi celo grapo za HE. :)
Hans Christian Andersen si to ti? :)
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.519
259
83
Ni ignoranca če zadeva preveč stane in premalo ponuja. Kake pokaš :bonk:
Sem za "foro" preklikal konfigurator za "ljudsko" Škodo Octavio. Pa sem vzel srednjo opremo, 2.0 DSG + nekaj bonbončkov (npr usnje, druga barva in 18" platišča")
1726208454856.png


Komur doseg ni toliko pomemben (oz lahko polne doma ali službi) se cena EV še ne zdi pretirana, če gredamo sedaj razred okoli 30-35k€. Ker so na splošno cene vseh avtov šle za bruhat gor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77