Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
9.875
1.783
113
Kolk dnarja si upaš stavit v tole izjavo? Če ste EV hejterji tako prepričani v svoje domneve, zakaj enostavno ne začnete shortat vse firme, k se ukvarjajo zares z EV prodajo?

Uspeh in bogastvo zagotovljeno! Put your money where ur mouth is.

Hojnik kaj če bi ti šel budalit nazaj na slotech? Please?

Kojicurac short če sem ziher? Da budalim kontra...zakaj ti ne staviš z 10x vzvodom na njih, glede na to da si fanatična ev drkađija?
Put your money where ur mouth is pa to...?
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.415
528
113
43
Še vedno Rdeči revirji
A še ni noben potuhtal, da vse štorije z EV-ji uničujejo komplet evropsko gospodarstvo? Prodaja vseh avtomobilov pada. Tako bo dokler bo obstojala tehnološka negotovost. Danes se je težko odločiti avto s kakšnim pogonom kupiti. Posledično marsikdo odlaša z nakupom.
Če že hočejo na ravni EU promovirat EV-je, naj že sprejmejo zakonodajo, ki bo zahtevala servisabilnost baterij v EV-jih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.284
6.756
113
Zakaj pa bi? Novejse baterije komot prezivijo avto zato ni potrebe po servisiranju. Tiste izjeme pa vedno bodo.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.527
5.917
113
Zakaj lažeš?

Kako boš vedel, da novejše baterije preživijo avto - če se nobena ni preživela avta ker so še toliko nove?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.875
1.783
113

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
885
275
63
Hojnik kaj če bi ti šel budalit nazaj na slotech? Please?

Kojicurac short če sem ziher? Da budalim kontra...zakaj ti ne staviš z 10x vzvodom na njih, glede na to da si fanatična ev drkađija?
Put your money where ur mouth is pa to...?
Kaj pa če bi ta polna vreča hlevskega gnoja, k se kliče Steve šla nazaj v brlog iz katerga je pršla? Bo šlo?

Kaj pa ti veš, na kaj js stavim in kaj ne, pa z kakšnim rizikom. Js sprašujem tebe, k v vsaki temi nabijaš kontra, a svojih besed ne upaš podkrepit niti z 10€ stavo.

Pač vreča, polna hlevskega gnoja.
 
  • Objave ne odobravam
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in jest5

mr. snick

Majstr
5. mar 2020
294
396
63
te drzim za besedo, Sam potem boš vrgu 10x leverage v propad EVjov v protivrednosti MGja. Si za akcijo al si tut ti polna vreča ?
Benjaminček naš, EVji ne morejo propasti, ker jih bomo reševali vsi, pa magari z dodatnimi subvencijami, zato v takšno stavo ne morem iti. Pa v nekaterih pogojih so celo smiselni in uporabni, ne pa za vsako ceno. Ti pa le urno v nakup EVja, tako kot si šel v nakup Dacie na plin, ki si jo pred tem vestno priporočal vsem, ki so kadarkoli postavili vprašanje kaj kupiti.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
885
275
63
Benjaminček naš, EVji ne morejo propasti, ker jih bomo reševali vsi, pa magari z dodatnimi subvencijami, zato v takšno stavo ne morem iti. Pa v nekaterih pogojih so celo smiselni in uporabni, ne pa za vsako ceno. Ti pa le urno v nakup EVja, tako kot si šel v nakup Dacie na plin, ki si jo pred tem vestno priporočal vsem, ki so kadarkoli postavili vprašanje kaj kupiti.
Seprav k gre za res, you chicken out. Tipično...

Pa taksni hejterji ste in niti v svoj hajt in prepričanje ne zaupate več...

Too funny.
 
  • Objave ne odobravam
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in jest5

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.415
528
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ker so upgrade ze dokazano zanesljivih tehnologij.
Povprecno naredi slovenec 10k km letno, tak niti degradacije baterije ne bo opazil.
Zelo prepričljiv argument. Še nikoli ni bil upgrade dokazano zanesljive tehnologije nezanesljiv?
Še vedno menim, da bi morale biti posamezne celice baterije zamenljive, seveda pri ustrezno usposobljenih profesionalcih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.284
6.756
113
Prej raje karoserija, ne pa da ena malo bolj konkretna nesreca in avto gre v prešo.

starejse celice so imele problem zaradi vdora vlage, korozije, pregrevanja…nove si zaradi tega še bolj “zracnotesne” da ne pride do teh tezav.
Brez tega so pa baterije “vecne”, glede na preostale dele avta
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.144
1.608
113
40
Zunaj so novi podatki o prodaji vozil:

EV v slo letos imajo mizerni 5.8% tržni delež. Tretjina manj kot lani.
Grožnje, prepovedi, nižje cene, subvencije in prisili podjetij preko bonitete da kupujejo evje, je tržni delež konkretno manjši kot lani. Noben jih noče.

Eu povprečje je tudi padlo za 1% na okrog 14%.

Kaj sem jaz profet rekel v začetku leta? Peak EV je že za nami

Peak misliš kot število prodanih EV...ali kot delež proti ICE? Globalno, EU ali SLO?

Kakorkoli... jaz vidim situacijo takole:

- prvo se je ciljalo na navdušence in tiste z denarjem
- potem je tehnologija (in polnilna infrastruktura) nekaj napredovala in hkrati s tem je prišla pokoronska inflacija
- in če smo realni je šele "danes" situacija taka, da EV kot drugi avto v družini dobiš pod 30.000 eur (kar še vedno ni poceni) in kot primarnega za cca 50.000 eur (kar je dolgoročno po stroških še vedno ekvivalent dobremo passatu, recimo kakemu Audiju A4 in podobno). In ICE za 45.000 eur ni ciljni avto za večino SLO. Ali 3 leta rabljen za 20.000 eur ali pa novi za 25.000 eur - tu je masa.
Tako da pogoj, da prodaja EV preseže tistega od lani je, da dobiš rang električne octavije karavan (Peugeot 3008...) za neje med 30.000 in 35.000 eur...z baterijo, večjo od 75 kWh.

Lep primer je Tesla 3, kjer bo šla zdaj cena dol, ker pač vsak ne rabi leder hlajenih sedežev in miljon odtenkov osvetlitve in tako nepotrebno šaro...verjetno bo potrebno še kaki dve leti da rata konkurenca v tem razredu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad