Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.020
6.709
113
Bo ko bo potreba.

ali pa bo nateg, kot reciklaza plastike in priblematika kot z ostalimi odpadki. Zakaj naenkrat panika glede tega, ce glede ostalega ni?

ps, baterija in elektromotor imata zelo zelo daljso zivljenjsko dobo od ICR
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.824
1.736
113

Kaj bo pa zdaj Steve rekel?

To kar bi vsak rekel, ki ima vsaj zametke kritičnega razmišljanja. Ti to nimaš

Take novice se pojavljajo dnevno in ev inkvizitorji omedlevate od sreče.

Eno je test, nekaj čisto drugega pa je stvar spravit iz laboratorija v množično proizvodnjo po tržno sprejemljivi ceni.
Torej jaz bi počakal do trenutka, ko bo to v serijski proizvodnji za sprejemljivo ceno. Takrat bom omedleval od navdušenja.

Aja pa še en keč je...za to rabiš spet druge polnilnice. Te zdaj lahko fookneš stran
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.660
9.315
113
Vsi ti Ferrariji bodo prodani še preden jih bodo začeli delati. Oz. bo čakalna doba verjetno nekaj let. Članek je pa itak neumnost: 500 jurjev je veliko tudi za Ferrarija :valjamse: .
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.020
6.709
113
Zakaj potem to prodajaš kot nekaj, kar se dogaja, če se ne :zavijazocmi:

Jaz sem predlagal kolegu kaj naredi z odpadno baterijo od Leafa, za DIY majstre.

Zdaj je tudi aktualno, da za mali denar kupiš rabljeno teslo model S s free suc in 80kWh baterijo. Dobiš jih že za dobre 10k. Potem vozis in cakas, da bo tesla omogočila prenos free suc na novega, kupis novega, starega pa razdreš in uporabiš baterijo doma.
Potem pa še narediš enako za ženin avto in imaš naenkrat preko 150kWh baterije ki si jih dobil skoraj "zastonj", ker boš itak preko free suc dobil not tisti dinar za nakup te tesle...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.824
1.736
113
Iz današnje epizode "ko se pravljice srečajo z relanostjo":


"The reasons for the revision are higher costs and lower electricity prices that are compromising the profitability of these projects."

Z drugimi besedami, te igrače rabijo free money in drago elektriko, da so profitabilne.

Čakaj malo...ne pravi religija da je štrom iz propelerjev in panelov skoraj da zastonj?
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.998
9.676
113
1719568144698.png
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
985
1.006
93
Tudi Rusi niso imeli kaj več kot koncept, ne se slepit. Še najmanjši reaktor rabi 25 ton svinca okrog, da vsi okrog njega ne pocrkajo od gama sevanja.
Isti razlog, zakaj so oboji opustili tudi razvoj letal na nuklearni pogon.

Ladje in podmornice so pa druga scena. Tam pa 25 ton svinca gor ali dol, ne igra strašne vloge. Offsetaš s tem, da ne rabiš polnih rezervoarjev dizla. Pa še "gorivo" pri novih reaktorjih za slednje traja tudi 20 let med zamenjavami.
 
27. jan 2022
5.207
1.944
113
Nucleon je bil vsaj v načrtih in izdelana maketa, Volga Atom NIKOLI, ampak je na novo sproduciran PR Rusatoma v njihovem razstavnem paviljonu imenovanem Atom, na razstavi o nuklearni energiji. Postavljajo se celo vprašanja o kraji/zlorabi blagovne znamke GAZ in Volga in to v Rusiji!

Odprite link in si prevedite v angleščino.