Baterija gre najprej (ajde, recimo po 10 ali 15 letih) v 2nd life reuse (fiksne baterije), potem pa v reciklažo.
Proizvajalci baterij se že zdaj borijo (in podpisujejo pogodbe) za kvote baterij oz materialov iz njihove prihodnje reciklaže, ker bodo morali v baterije vgrajevati določen delež recikliranih materialov. Bo še bitka med 2nd use in kar takoj reciklažo ...
Čudovita teorija. Ampak tvoja sekta je polna tega.
2nd life? Kaj bi to naj bilo? Tiste zgodbice o odsluženih EV baterijah v kleteh? Zakaj bi to kdo hotel imeti? In če ja, kako spraviš pol tonsko baterijo v klet?
Zdaj pa mi povej koliko baterij si videl v praksi? Nobene. Koliko si jih videl odprtih? Nobene. Ker če bi, bi vedel da je reciklaža en navaden green washing.
Za razliko od tebe, sem jaz videl odprto. Videl sem tudi proizvodnjo. To je vse lepljeno in švasano. Ga ni junaka, ki bi si to upal trgat narazen, zaradi možnosti požara.
Vodja programa, ki nam je to kazal je bil poln pravljic kot ti glede reciklaže. Ob konkretnem vprašanju: kako točno boste to reciklirali, je bil odgovor: we don't know yet!!
To je izjava proizvajalca evjev, ne nekega ev haterja, kot bi da darjan označil.
Ampak njihov PR oddelek pa je poln bullshita, kot ga ti sam prodajaš.
Lahko ti tvoje stranke nateguješ s temi pravljicami, ki z realnostjo nimajo točno nobene veze
Internet je tudi poln teh neumnosti. Težko je najti kaj pametnega o tem, razen pravljic. To recimo
Electric Vehicle Battery Recycling
It is crucial that battery lifecycles are managed sustainably in order to meet the growing demand for electronics and EVs without depleting finite resources of raw materials, and to minimise the environmental damage associated with mining.
www.futuretracker.com
Trenutno se reciklira vrtoglavih 5%