Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
9.824
1.736
113
Baterija gre najprej (ajde, recimo po 10 ali 15 letih) v 2nd life reuse (fiksne baterije), potem pa v reciklažo.
Proizvajalci baterij se že zdaj borijo (in podpisujejo pogodbe) za kvote baterij oz materialov iz njihove prihodnje reciklaže, ker bodo morali v baterije vgrajevati določen delež recikliranih materialov. Bo še bitka med 2nd use in kar takoj reciklažo ...

Čudovita teorija. Ampak tvoja sekta je polna tega.
2nd life? Kaj bi to naj bilo? Tiste zgodbice o odsluženih EV baterijah v kleteh? Zakaj bi to kdo hotel imeti? In če ja, kako spraviš pol tonsko baterijo v klet?

Zdaj pa mi povej koliko baterij si videl v praksi? Nobene. Koliko si jih videl odprtih? Nobene. Ker če bi, bi vedel da je reciklaža en navaden green washing.

Za razliko od tebe, sem jaz videl odprto. Videl sem tudi proizvodnjo. To je vse lepljeno in švasano. Ga ni junaka, ki bi si to upal trgat narazen, zaradi možnosti požara.

Vodja programa, ki nam je to kazal je bil poln pravljic kot ti glede reciklaže. Ob konkretnem vprašanju: kako točno boste to reciklirali, je bil odgovor: we don't know yet!!
To je izjava proizvajalca evjev, ne nekega ev haterja, kot bi da darjan označil.

Ampak njihov PR oddelek pa je poln bullshita, kot ga ti sam prodajaš.

Lahko ti tvoje stranke nateguješ s temi pravljicami, ki z realnostjo nimajo točno nobene veze

Internet je tudi poln teh neumnosti. Težko je najti kaj pametnega o tem, razen pravljic. To recimo


Trenutno se reciklira vrtoglavih 5%
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

Steve

Guru
13. avg 2007
9.824
1.736
113
Upps
1000032937.png


Zmaga pa desno 2 razlog. TCO??? Ni ravno tco sveti gral ev sekte?
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.657
9.313
113
UppsPoglej priponko 88031

Zmaga pa desno 2 razlog. TCO??? Ni ravno tco sveti gral ev sekte?
Tisti, ki so vzeli leto, dve nazaj EV na lizing so zmagali. Takrat je bil trg obrnjen na glavo in je dejansko avto skoraj še pridobil na vrednosti, ker so požrešni proizvajalci skoraj mesečno dvigovali cene. Preostanek vrednosti je bil takrat ogromen in posledično so bili začetni zneski in potem mesečni obroki, zelo ugodni. Lizing hiše bodo pač požrle izgubo v teh primerih. Kdor je pa avto kupil, ta bo pač moral požreti nekaj tisočakov ali tudi 10 tisočakov globok cmok v grlu.
Itak je pa večina vozil bila prodanih podjetjem, tako da, tam je kalkulacija drugačna zaradi olajšav. In ne bo tako bolelo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.496
246
63
Predvsem je zanimivo da 24% od teh navede kot razlog da avta doma ne morejo polniti. Torej, ali so to "blokarji" ali pa nekdo ki ima opcijo polnjenja le v službi...
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
985
1.006
93
In ti res misliš, da je povprečnemu kupcu NOVEGA X5 & co. problem to plačat?
Ni. Saj zato je treba samo žežit.

Isto kot modele, ki kupujejo stanovanja po 15 jurjev na m2 za "naložbenje". Samo žeži 3% letni davek. Ne pa raji jemat pol plače.

Pa da beremo, da pol delavcev na upravnih enotah prejema dodatek do minimalne plače. Če država ne more sebe zrihtat, kako potem lahko zrihta ostalo ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.698
800
113
No še vedno jih bo 71% ostalo na EV, ali kako?

Polnilna infrastruktura je res tisto kar je treba izboljšat. TCO kot problem je izpostavilo 34% od teh 29%, torej 10% obstoječih lastnikov EV ima težave s TCO, če bi ugibal bi rekel, da so se nasrali s previsoko nakupno ceno v 2021/22 in/ali so primorani filat samo na javnih polnilnicah, ker doma ne morejo.

Ja je bil zgleda res malo preuranjen hype glede EV, pa je šel v nakup folk za katerega še niso primerni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.009
6.705
113
Polnilna je OK glede na potrebe. Ne more se postavit prvo miljon polnilnih mest sele pa potem EVje zacet prodajat. Postopoma.