Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.131
7.018
113
Več okvar kot ICE?
Lahko to podkrepiš s kakšnim podatkom?
Tam sosedji hrvati pišejo kak klump so hibridi in priporočajo ali bencinarja ali EV, da vmesna jajca nimajo smisla. Saj logično, hibrid ima obe "tehnologiji" in zato podvržen napakam ICE sklopa plus EV sklopa. Zadnje čase vsi silijo te hibride itak samo zaradi co2 izpustov, potem pa paklarijo s tem in izkrivljajo resnico.

Pa tudi hibridi veliko večkrat zagorijo

1729929786181.png
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: mags in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.752
113
Teorijo z YT in FB imaš v malem prstu.
Sedaj pa razloži, kako ta tvoja teorija sede na dejstvo, da so Toyotini hibridi eni izmed daleč najbolj zanesljivih vozil. Ne med hibridi, ampak vsemi vozili, vključno z ICE in EV.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kalbo in corsol

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Ok. Eno so hibridi (Toyota), ki se ze 20+ let razvijajo in preverjeno delujejo, drugo je pa EU klump, ki je skup zmetan iz razlogov, ki jih navajas. Podobno ima Tesla prednost pri EV, kar se tehnologije tice.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.049
1.001
113
Tam sosedji hrvati pišejo kak klump so hibridi in priporočajo ali bencinarja ali EV, da vmesna jajca nimajo smisla. Saj logično, hibrid ima obe "tehnologiji" in zato podvržen napakam ICE sklopa plus EV sklopa. Zadnje čase vsi silijo te hibride itak samo zaradi co2 izpustov, potem pa paklarijo s tem in izkrivljajo resnico.

Pa tudi hibridi veliko večkrat zagorijo

Poglej priponko 93875
Se delona strinjam , vendar ne glede statistike okvar.
Glede slikce, vir=?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.752
113
Toyota hibridi so zgleda solidne zadeve, ampak toyota =! celotna avtoindustrija. Ostali delajo hibride samo iz razloga co2 zadostitve.
In zakaj potem pljuvaš po celotni avtoindustriji? Ob tem, da ima Toyota daleč največji delež pri hibridih.
Aja, ostali sploh ne delajo hibridov zato, ker jih kupci kupujejo, samo zaradi co2ja. Lool. FB doktor.
In še to: tvoja velecenjena EV klinika je malo nazaj srala tudi po Toyotinih hibridih. Tak da nea vem, kak sedaj to pišeš, da so Toyotini hibridi solidni. Dej se že odloči.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.049
1.001
113

Toyota hibridi so zgleda solidne zadeve, ampak toyota =! celotna avtoindustrija. Ostali delajo hibride samo iz razloga co2 zadostitve.
Se mi je zdelo kje tiči zajec......."Car fire risk is strongly related to vehicle age, so EV fire frequency may increase with the average age of EVs on roads. "

Glede na napisano si mislim da so v statistiki vsi požari.....recimo avtov starih 20let(10,15,..),.......koliko je živih električarjev toliko starih?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.131
7.018
113
Pusti EV, provtno si vprasal o ICE vs hibrid.

sad saj solidno ne pomeni da so super, pac OK za to kar so - hibridi. Ni pa to blizu EVjev kar se tice “vsega”.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Ta akumulator se polni, ko avto normalno deluje - kot se pri običajnih preko alternatorja (tukaj pač tega ni).
Zaradi same narave celotnega sistema, pa polnjenje ne deluje, če ima človek ročico v N. In če človek vozi bolj kratke razdalje, avto dolgo stoji, se pogosto uporablja N za dlje časa (avtopralnice, parkirišča ...), se sčasoma lahko zgodi, da se akumulator izprazni. Med korono so pri Toyoti UK imeli celo obvestilo, da naj ljudje malo zapeljejo konjička ali ga vsaj prižgejo in postavijo v P.
Malo si ti zamešal. 12v se polni v trenutku ko zasveti lučka ready ko vse prevzame hibridna baterija.
V N se ne polni hibridna.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.
Večina folka ne razume kaj je baterija pri toyoti. 99% je menja aku, sistemsko baterijo le zelo redki.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113

Recap: "majstori" (ne rabim poimensko ali pac?) tukaj so prepricevali, kako ni mozen oz. prekompliciran je prenos el. energije na razdaljo etc... Evo decki, preberte si tole pa se mal poducite kako to zunaj enostavno nardijo in bol mal pametujejo. In pripravte se, EV won't go anywhere, ICE will do. Se hvala bogu da smo pecka v ajmru in se nase mnenje ne uposteva. K ne bi nikamor prosperiral, saj se nic ne da, ne splaca ... Drugje pa vidijo, da vedno nekje sije sonce. In podobnih 'nemoznih' projektov bo vedno vec. Ker se da ;)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.911
6.071
113
SmartSelect_20241027_081617_Samsung Internet.jpg

Modra barva je izguba pri pretvorbah in prenosu.

V deželici, ki po nadaljši osi ne meri niti 300km, imamo izgube pri prenosih in pretvorbah 27%. Prav zanimiv bo podatek koliko je to na razdalji 4000 kilometrov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Toliko kot so nafte naložli v iranu je pride do nemčije. Al misliš da skos malo ven teče iz tankerov?
Pri elektriki pa nekaj daš na eni strani žice not, in tega na drugi ne dobiš ven. Daljša kot je razdalja več je tega kar ne dobiš ven.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in MrDaco