Nemška premija ima več kot dovolj EVjev na trgu. Kje ti vidiš ignoranco? Ignoriramo jih kupci, ker jih nočemo. Zakaj smo že 1000x predebatirali. Avtoinduatrijo jr zaklala sama EU z njenimi pravilniki, ker dela na silo in ne pusti, da se prehod zgodi naravno po ekonomski poti.Ignoranca nemške premije do EV scene nas je pripeljala na rob propada avtoindustrije v EU? In kaj folk "govori"...le tako naprej, da bo le še smrdljivi ICE naprodaj, namesto da bi vsi čimprej prešli na EV...
Konačni dojam zadnjih nekoliko godina je da Kinezi ne pakuju vise samo EV proizvod, već je sam proizvod postao “statement”. Oni proizvode bolja i pouzdanija električna vozila a ono što je nekad bio sinonim “made in germany” danas je to Kina. Poruka koju salju je definitvno: “Oprosti, Njemačka, Game Over je." Europa je izgubila u svojoj vlastitoj igri zbog ignorancije i straha od nove, bolje tehnologije. Mnogi stručnjaci su upozoravali prije 10 godina da se ne lobira protiv EV-a i da se ulaže u tranziciju, ali su to ipak učinili i radili kontra... uglavnom britanske, njemačke i francuske kompanije svojim “science denial” infodemijskim propagandama (aston gate i slicni). Buducnost EU je zbog tih korpumiranih dizelskih lobija trenutno zastrašujuca i doci ce do kolapsa EU autoindustrije, jer kapitalizam se ponasa kao da je komunista. Kritike ne postoje, OEM placaju i podmazju novinare da iz modela u model pakuju sto vise led lampica, zvucnika u ispuhe i sto losije pogonske sustave da imaju odrzivu “vojsku” pretplatnika. Kinezi sa svojim proizvodima donose nesto neobicno, nesto cime su EU kupci godinama okovani, a to je da koriste dijelove u EV koji su komercijalno dostupni. Ovaj 600kw karbon sleave motor (kao 10 Passata) koristi komercijalne SKF lezajeve, dok recimo EU i korejanci koriste namjerno nedostupne dimenzije da morate motor baciti i kupiti novi. Svaki dio kineksog EV imate kupiti na web shop ili cak na aliexpressu, dok mi semering i ležaj za EQV trazimo 3 mjeseca. Pitanje je samo jel EU toliko sljepa da ne vidi siru sliku, jer cijela ekonomija EU ovisi iskljucivo od autoindustrije, industrije u kojoj su vec izgubili dominaciju a recesija kuca na vrata.
Z zelenimi baterijami bomo naredili zeleni svet.... ups čakaj...Nekje sem prebral, da bi dovolj naredili ze s tem, ce bi vsak delujoc trafo opremli z baterijami, na ta nacin bi uspesno razbremenil omrezje. Sam to se ne bo zgodilo. Razlog: neposreden strosek za upravljalca omrezja, zadnje tendence pa so prevalitev cimvec na stranko oz. koncnega uporabnika. Sploh one z EV (baterija). Jebite se, operaterji, postimajte omrezje, saj je vase. Profit pa seveda ugrabit zase... drzava, kok te mam rad, matr. Ta neoliberalni kapitalizem mi gre iskreno nekam. Ko je profit je kapitalizem, ko so potrebna vlaganja pa komunizem. Imamo kar volimo, res smo voli.
Da, to smo že obdelal, to so uspeli narediti s pomočjo nafte, ki jo prodajajo, in pa izjemno visokih davščin na ICE.Slashdot
m.slashdot.org
Pocasi pa sigurno.
Kitajci pa med tem tudi gradijo velike baterijske hranilnike in zapiranjo termo elektrarne na premog, saj so tudi te pri njih začele zahajati v ekonomsko nerentbilnost, po domače delat izgube.
To jim je uspelo z veliko količino korenčka in palice. Veliko korenčka za EV in velika palica za ICE. Komplet plansko gospodarstvo, china style. Ko pa je v igri demokracija in zmanjka za korenček, pa dobimo nemški scenarijDa, to smo že obdelal, to so uspeli narediti s pomočjo nafte, ki jo prodajajo, in pa izjemno visokih davščin na ICE.
Ej butec, baterije ne proizvajajo elektrike
Tak se dela.
Pri nas jamra ker se bo tes zaprlo…so what, namecite baterije tja pa gremo naprej z razvojem
Takih je zelo malo.Pa saj to pravim,
Vsaj za AC polnilnice bi bila cena 14 do 18 cent polna kapa,sploh za tiste ki so bile delane z subvencijami od eko sklada.
Lepa pridiga. To vam je župnik zjutraj predaval na EV maši, ali mami včeraj pravljico za lahko noč?
Pa še malo iz realnega sveta...
Kaj pa vaše elektrarne, ko prodajajo viške elektrike ko je cena 0€ takrat je vse kar je več profit.Takih je zelo malo.
Pa malo mi pokaži matematiko kako za 14-18 centov prodajat, pa da je všteta nabavna cena štroma, amortizacija, vzdrževanje + support (na strani lastnika) plus stroški ponudnika storitve polnjenja.
Hint: na večini polnilnic padeš že na prvi postavki, cena eletrike.