Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.952
9.136
113
Ja, namenoma izpostaviš edino stvar, kjer je EV slabši od ICE - dolge relacije, vse ostalo pa zanemariš ki kao ni pomembno, pa še kako je.
Filanje EV je trenutno izredno velik problem, ki bo samo še večji z rastjo uporabe. Zanimiv da se množično ne prime. Zakaj neki...go figure...... aja, zato, ker večina ljudi noče študirat kje bodo pušil in pil kofe na poti od A do B, da bodo lohk avto nafilal, al pa če jim bo šuko doza čez noč zadost nafilala avto, da bodo pršli do šihta in nazaj, eni imamo avto izključno zato, da nas pripelje iz točke A v točko B brez razmišljanja, če je dovolj baterija za to.......To počnete intuziasti in pol se vlečete za kamioni, zanimiv pol kr naenkrat tisti pospeški niso več pomembni. No ti ne, ti maš đabe. Ko boš colal, bo kr naenkrat druga lajna.

Seveda obstajajo tud normalni ljudje, ki uporabljajo EV iz različnih razlogov in jim je jasno, da bo ICE z nami še lep čas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.008
6.704
113
Bilo bi fino najt podatek, koliko EV voznikov uporablja javne polnilnice na dnevni ravni...če pa gre enkrat letno na hrvaško pa bo že preživel.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.775
5.720
113
Ne samo da ne ve kaj je, niti sanja se mu ne koliko to stane. Na kratko: več tega bomo imeli, dražja bo elektrika za končnega uporabnika

Vse res... End game je cimmanj cuzanja stroma iz omrezja, poloznice pa vseeno gor. In do tega cilja bo prislo, pa ce se ne vem kdo po trepalnicah meče. Kepa se je zacela kotalit...

In najdrazje bo za tiste, ki bodo ostali najbolj odvisni od omrezja in vse vlake za oblazitev tega zamudili. Takrat bo jok, kak ni fer. In to bo vse, kar bo za pokazat. Elektrika bo pa vseeno draga. Jokcanje pa jamranje ko otrok, da se noce nic drugace kot je zdaj, navadno ni uspešno
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.008
6.704
113

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.952
9.136
113
Vse res... End game je cimmanj cuzanja stroma iz omrezja, poloznice pa vseeno gor. In do tega cilja bo prislo, pa ce se ne vem kdo po trepalnicah meče. Kepa se je zacela kotalit...

In najdrazje bo za tiste, ki bodo ostali najbolj odvisni od omrezja in vse vlake za oblazitev tega zamudili. Takrat bo jok, kak ni fer. In to bo vse, kar bo za pokazat. Elektrika bo pa vseeno draga. Jokcanje pa jamranje ko otrok, da se noce nic drugace kot je zdaj, navadno ni uspešno
Zdej mi pa razloži en simpel račun. Vzameš še dva avta na štrom, zdele bi bla nora če ne bi vsaj enga in pol je dva meseca pozim bolj en klinc iz SE, tebe so pa nategnil ko v risanki za netmetering. Mimgrede, ko se enkrat enmu ne bo več splačal, bo hitr kak trik, da te bodo na suho v ritko in boš tud ti brez letnega meteringa, pa ti tega nikakor ne privoščim.... Kaj boš ti profitirala potem? Vozi se boš morala, gret in kuhat tudi, hranilnikov za poletno energijo spravt za zimo pa še lep lep čas ne bo, štrom bo pa drag točno zarad teh stvari, ki se jih greš ti ta hip.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.952
9.136
113

ampak... potentially roughly 30+ miles (48 km) per day per car

To ni povprečna razdalja ki jo napravi evropejec dnevno. Vseeno vidim da večina ljudi kupi EV zaradi prihranka na razdaljah. Ko bo vsaka bakica imela EV, bo druga zgodba...dejansko pride EV bolj prav za male razdalje, kot daljše, trenutna uporaba je pa ravno kontra.
Sej veš, da če maš eno nogo v vreli vodi, drugo pa v ledu, si v povprečju glih OK.
 
  • Haha
Reactions: CLIO15

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.775
5.720
113
Zdej mi pa razloži en simpel račun. Vzameš še dva avta na štrom, zdele bi bla nora če ne bi vsaj eng in pol je dva meseca pozim bolj en klinc iz SE, tebe so pa nategnil ko v risanki za netmetering. Mimgrede, ko se enkrat enmu ne bo več splačal, bo hitr kak trik, da te bodo na suho v ritko in boš tud ti brez letnega meteringa.... Kaj boš ti profitirala potem? Vozi se boš morala, gret in kuhat tudi, hranilnikov za poletno energijo spravt za zimo pa še lep lep čas ne bo.

Še tako simpl racun rabi vhodne podatke. Kako cifro bo treba ne samo pravljice. Tudi za simulacije in spekulacije.

Pol bomo pa računal, ce zelis. Jaz imam strasno veselje s tem
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

mr_

Guru
20. sep 2007
9.069
2.501
113
Še tako simpl racun rabi vhodne podatke. Kako cifro bo treba ne samo pravljice. Tudi za simulacije in spekulacije.

Pol bomo pa računal, ce zelis. Jaz imam strasno veselje s tem
Jaz bi rekel, da dokler nisi off grid boš 'nategnjena'.
Dvomim, da čez 10 let, ko bo EV in sončna na strehi odplačano, računica pokazala, da je TCO kaj dosti nižji od ICE in brez sončne.
Bo pa seveda na strehi sončna, tisti, ki je šel kasneje v to bo pa imel sončno+baterijo in bo mogoče celo na boljšem?
Tisti, ki bo pa šel v sončno čez 10 le pa mogoče še celo precej na boljšem.
Bomo videli, koliko bo netmetering še pomemben čez par let. Nekaj bodo že našli, da bodo cuzali evriče.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: sad in jonny77

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.775
5.720
113
če je treba panele menjavati na vsakih par let, potem je strošek nič, ker so v garanciji 10+ let. Izkušnje sicer pravijo, da je res tako - meni je en ckrnil in menjava zastonj...

kalbo
bom... ampak malo kasneje, zdaj štartam druge obveznosti
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.008
6.704
113
qcell piše 12 let garancije na izdelek in 25 let garancije na zmogljivost...ne vem kaj bi se kdo potem obremenjeval če crknejo?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.775
5.720
113
Ta najbrz darjana sprašujem... jaz se z njo ne ukvarjam kaj dosti aktivno razen ločevanja odpadkov in pošiljanja otrok na čistilne akcije.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.824
1.736
113
vv, nekaj insider informacij glede premije. Baje za drugo leto pripravljajo "nekaj velikega", nizka poraba, baterija polna v 15min, domet blizu 1000km, ipd...

zgleda so se vrgli v to, čeprav nas tu ICE privrženci prepričujejo kako vsi opuščajo EV razvoj?

Aha insider info iz pravljičnega sveta.

Medtem v resničnem svetu...planirana fabrika baterij v nemčiji...cancel.

"Sliding EV demand has also forced European auto battery manufacturer ACC, co-owned by Stellantis, Mercedes, and TotalEnergies, "to pause development of a site in Germany's Kaiserslautern," according to Bloomberg, citing local media outlet Rheinpfalz newspaper.

"Europe's drivers aren't ready in large numbers to exchange their old car for a new electric one," ACC's General Secretary Mathieu Hubert told Rheinpfalz. "

Ti prekleti ignoranti. Nočejo in nočejo videti kako ql igrače so evji