Okolju prijazni avtomobili

Schime

Guru
22. nov 2008
1.981
769
113

Tega bo vedno več.
Načeloma bi moral optimizator to preprečiti (če jih elektrarna ima), ker v primeru kratkega stika omeji napetost na 1V. Dodatno pa ima inverter še AFCI funkcijo ravno za primere kratkega stika, ki pa je na SE inverterjih pri nas skoraj 100% izključena. Ne vem pa kako je pri drugih tipih inverterjev.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.844
113
Na spiegel.de je bila nekaj dni nazaj reportaža. Prodaja rabljenih ne gre nikamor. Pojavljajo se China style parkirišča polna novih in rabljenih, ki jih noben ne povoha. Me res čudi, če pa je bojda TCO totalno v prid njim. Imamo tukaj tudi spreobrnjenega vernika, ki bojda to vsak dan računa. Servisiranja ne rabijo, polnjenje pa je itak đabe. Narobe svet?
 
  • Haha
Reactions: Najbolji

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.172
1.179
113
Če prodaja ne gre nikamor, je problem, da je cena previsoka, ne pa v tem, da so avti defektni.

Je pa treba gledat tako:
Folk si je recimo 2 leti nazaj kupil Teslo Model 3 Performance. Ker je bil orenk zagret, je zanjo pač v času YOLO in FOMO odkartal 65-70 jurjev EUR (recimo še kaka rdeča barva in podobni dodatki).
Leto dni kasneje, je bila istovrstna iz "zaloge" za 51 jurjev, oz 6 jurjev pod list price, ki je vmes tudi bil konkretno znižan.

Od česa boš sedaj določal ceno rabljene? Od 65-70 jurjev iz časov YOLO in FOMO ali od 51 jurjev leto dni kasneje?
Če si pripravljen pojest ekstra izgubo vrednosti, boš prodal. Če boš pa 2 leti star avto cenil po 50 jurjev, pa ne bo šlo.

Cel kup hendlerjev rabljenih se je tako najebalo v času po YOLO in FOMO. V času YOLO in FOMO so videli, kako cene hodijo gor in kako bodo zaslužili in so celo kopičili električarje.
Potem se je zamašek v proizvodnji odmašil in je Tesla samo v enem četrtletju (Q1 2023) spucala zaostanke za celo leto 2022 in zapovrh še imela viške proizvodnje, za katere je zbila cene.

In sedaj se pač hendlerji rabljenih bojijo električarjev kot hudič križa.
Porše Tajkan je pa sploh zadeva, ki se slabo prodaja že nov in je šel skozi iste cikle YOLO in FOMO nabijanja cen, sedaj pa nove dobiš za -35% cene od dveh let nazaj in še vedno se ne prodajajo. In hendlerji vedo, da jih za ovinkom čaka še dodatno znižanje novih Tajkanov. In da je ni ciganke, ki bi pošlogala pravo ceno rabljenega, da bi lahko ostali profitabilni.

Če si kupec, ki zgolj menjuje avte na 2-4 leta, boš pač moral požret ekstra izgube vrednosti.

Pa te izgube vrednosti sedaj čekajo tudi izpuharje. Popusti na nove slednje se tudi talajo in seveda vplivajo na cene rabljenih, ki so v upadu.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Po mojem videnju so EV-ji zelo zabrisali mejo med "normalnimi" in premijskimi vozili.

Kaj slednje sploh definira? Mirna voznja, miren tek motorja? Dobri pospeški? Tišina, udoben sedež..? Vsak ima malo svoj pogled..

Kakorkoli, EV-ji so veliko od tega odpravili... In zakaj bi dal 150.000 za Porša, Mercedesa... Ce se 98% enako pelješ z nekim avtom za recimo 60.000 eur (mislim na normalno vožnjo, ne dirkališča..).

Pa itak vse kar je nad 100.000 eur je, kot da bi si kar na pamet izmislili cene..in valda tu pada cena rebjenim.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.385
1.397
113
...ker se NE peljes enako? Sploh zmogljivosti pri vecini elektrikarjev NISO na ravni premije. Tam so pospeski pod 4s nekaj normalnega, enako hitrosti 250. In to ne za 20min, ampak za 4 ure! Pri elektroPionirjih je morda en avto tak, ostalo je pospesek 5sek, in max hitrost tam ene 180. Da o udobju sploh ne govorimo...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
...ker se NE peljes enako? Sploh zmogljivosti pri vecini elektrikarjev NISO na ravni premije. Tam so pospeski pod 4s nekaj normalnega, enako hitrosti 250. In to ne za 20min, ampak za 4 ure! Pri elektroPionirjih je morda en avto tak, ostalo je pospesek 5sek, in max hitrost tam ene 180. Da o udobju sploh ne govorimo...
Top 3 kandidat za najbolj idiotski post leta
 

Rekreacija

Majstr
7. avg 2019
974
547
93
...ker se NE peljes enako? Sploh zmogljivosti pri vecini elektrikarjev NISO na ravni premije. Tam so pospeski pod 4s nekaj normalnega, enako hitrosti 250. In to ne za 20min, ampak za 4 ure! Pri elektroPionirjih je morda en avto tak, ostalo je pospesek 5sek, in max hitrost tam ene 180. Da o udobju sploh ne govorimo...
A to so one premije ki imajo spredaj fajfo da jih tankajo z aviocisterno?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.717
5.876
113
Dejstvo je da se vsaka premija, pelje lahko več ur, več kot 200kmh. Električar nobeden. Sicer je taka vožnja nemogoča na večini avtocest, samo se da.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.684
1.043
113
Na spiegel.de je bila nekaj dni nazaj reportaža. Prodaja rabljenih ne gre nikamor. Pojavljajo se China style parkirišča polna novih in rabljenih, ki jih noben ne povoha. Me res čudi, če pa je bojda TCO totalno v prid njim. Imamo tukaj tudi spreobrnjenega vernika, ki bojda to vsak dan računa. Servisiranja ne rabijo, polnjenje pa je itak đabe. Narobe svet?

Ce nisi preprodajalec, svercer je to samo ok. Ce pa nategujes folk mas pa problem ja... :nazdravje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.684
1.043
113
Zakaj sem 99,9% da se nikdar v zivljenju se ni peljal niti s premijo, niti z EV.
Placam vse kazni ko se bo 4 ure vozil z 250km/h.
Oval na indycar ne steje.
Najbrz soloh se niso naredil premije ki bi lahko vozila 4 ure z 250kmh. Niti na indyju

Sicer ugibam ampak kak Veyron je verjetno se najblizje. Sam tankat bi vmes mogu (predvidevam), ostalo pa stima.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.995
968
113
Kakorkoli, EV-ji so veliko od tega odpravili... In zakaj bi dal 150.000 za Porša, Mercedesa... Ce se 98% enako pelješ z nekim avtom za recimo 60.000 eur (mislim na normalno vožnjo, ne dirkališča..).
Predvidevam , da kupci avtov za 150k nimajo takih težav oz. razmišljanj.....ker v tem rangu je cena drugotnega pomena,
Koliko pade cena, kakšna je poraba, itd....čist nepomembno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Sicer ugibam ampak kak Veyron je verjetno se najblizje. Sam tankat bi vmes mogu (predvidevam), ostalo pa stima.
Jaz sem mislil da je premija tukaj = mercedes, kar se nekako lahko kdo tu nabavi. O supersportnikih pa lahko samo sanjamo…no cez X let bo plaid za male denarce, ampak to je pod ponosom alterasov
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Predvidevam , da kupci avtov za 150k nimajo takih težav oz. razmišljanj.....ker v tem rangu je cena drugotnega pomena,
Koliko pade cena, kakšna je poraba, itd....čist nepomembno.
To se strinjam.. Saj ko ateju s klobukom na E klasi prodajo zimske gume za 3 jurčke, je njemu to vse ok. Nic narobe, taki spodbujajo ekonomijo :)

Sam tehnično gledano so jako malo razlike.. Recimo med novim Macanom in kako Y recimo.. Ali pa BMW elektro petica in recimo ID7... Mercedes EV SUV krave (imen ne ločim) pa so posebna cenovna liga.

Pisal sem predvsem zato, ker se je omenjalo ,kako takim precenjenim avtom pada cena.. Ja normalno da jim..