Ti boš rabu Kubo prej od mene.Super primerjava z razvito drzavo Kubo. Tja si zelimo ne? Pa poleg malo rusije in bo raj. No pa se malo kitajske, ki je tako oh in sploh…
Ti boš rabu Kubo prej od mene.Super primerjava z razvito drzavo Kubo. Tja si zelimo ne? Pa poleg malo rusije in bo raj. No pa se malo kitajske, ki je tako oh in sploh…
To bo hitr aftermarket podelu. En tak ekran ma proizvodno ceno zelo majhno.Po mojem bodo velik problem današnjih vozil pri vzdrževanju "tablice". Vprašanje, kaj se bo dalo dobiti, ko bo čez 10 let tablica s števci crknila. V promet pa tako vozilo ne more, verjetno tudi samo ne bo "hotelo".
Marsikatere mehanske komponente se da delati "obrtniško". Čipa ne bo v garaži nihče naredil. Če Kubanci leta 1961 na svojih tleh zadržali današnja vozila, bi sedaj hodili peš.
Tankam v vse upravičene "cviček". Upam, da se kak motor ne pritoži čez 5-10 let. Mi gre pa na živce ker moram dvakrat v poslovalnico, še pred tem pa se prebiti do točilnega mesta. Zamuda! Pod 10 min je skoraj nemogoče naliti, če je vse prazno. Med drugim "cviček" teče zelo počasi. Če je mal gužve je mimgrede 20+ min postanka.
Prej sem odkar sem opazil QR na točilnih mestih uporabljal aplikacijo. Čista zmaga kar se uporabnosti, enostavnosti, porabljenega časa ,..., tiče. Se pripelješ, uloviš QR, natočiš in greš. 4-5min...
Zame je ta varianta zuaradi nedelovanja aplikacije precej slabša kot je bilo. Resda se je nekaj € ujelo na FURS-u prek leta. A so bili sproščeni v času predsezonskih nabav v naslednjem letu. No dokler je bilo treba pošiljat račune je šlo nekaj časa jih iz fascikla pobrat. Obresti na FURS so bile enake kot na banki za depozite = 0.0%.
Skratka želim, upam,.. , da UPRAVIČENCEM čimprej omogočijo točenje KOEL-GK prek aplikacije.
Čakej, a ti res želiš primerjati tankanje kurilca v kmetijske stroje, ki so upravičeni do subvencije in tankanje avtomobila?Ko boste naslednjič o izgubi časa s polnjenjem baterije, si preberite tole:
Moja bivša usrana Opel Astra ima 200k kilometrov in še kar se vozi. Ti pa praviš da trojka in Y (za ceno 50k) niti nista narejena za tako kilometražo. Ohjoj, Darjanče, spet si prekosil samega sebe.Sicer ne razumem nemško, ampak tu sta modela 3 in Y, tega valda ne bo nihče imel za toliko kilometrine...
Voza od tesle sta samo dva, S in X, built to last. 3 in Y pa sta zato, da se je tesla približala raji z ugodnimi cenami, seveda se potem pozna na kvaliteti.