Za nekaj naročnikov smo pri nas uvedli oglaševanje na FB. Kakor so ti že napisali, je fajn imet prej definirano ciljno skupino in njim primerno narediti prilagojeno serijo oglasov.
V praksi smo na začetku pogosto izmenjevali ceno na klik in ceno na 1000 ogledov in na koncu dolgoročno izbrali varianto, ki je za naročnika nudila najboljše razmerje med ceno klika/prikaza in odzivom. Se pa trendi pogosto spreminjajo in je treba nadzorovati potek oglaševanja.
Če potegnem črto in analiziram lastne izvedbe, so bili naročniki večinoma bolj zadovoljni z dobro optimizacijo spletne strani, kombinirano s plačljivim oglaševanjem na spletnih iskalnikih. FB oglaševanje zato predvsem uporabljamo pri "sezonskih" storitvah, kot so npr vpisi na tečaje in pri storitvah/izdelkih, ki so namenjeni ozki ciljni skupini.
Pri oglaševanju na FB je pomembno, da pogosto obnavljaš oglase in jim osvežuješ izgled, sicer uporabniki nehajo klikat nanje. Ponavadi je tako, da je prvi dan objave kar veliko klikov, potem pa odzivi pade za cca 10-20% na dan.
Kar se cene oglaševanja tiče, je razpon kar velik. Bidi se začnejo pri nekaj centih in grejo tja do cca pol evra. Moraš malo eksperimentirat s ključnimi besedami v oglasu in pregledovati odzive, da dobiš optimalen izbor.
Če te bo še kaj zanimalo, lahko pomagam na PM.