Oglaševanje Facebooke

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Ja kdo že oglaševal tam?
Ni mi čisto jasno kako je z dnevnim limitom ki je minimalno 1 usd?

Skratka če je kdo ''bil že tam'' naj malo opiše zadevo:)
 

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
to lahko tudi mene vprašaš, mail imaš
evil.gif
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.644
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
In kaj ti ni jasno tu? mislim... definiraš lahko, kolk maš namen maximalno zapravit na dan. Sej imajo tudi ostali oglaševalci to možnost.

Aja, pa še to: facebook ima sistem, da "bidaš" za oglsno mesto, kar pomeni, res hočeš da se tvoj oglas pogosto prikazuje, "ponudiš" višjo ceno - verjetno si opazil, da cene klikov/ogledov niso fiksne.


Lp
 

ghost

Pripravnik
6. sep 2007
76
0
6
Odziv je odvisen od tega kakšen, oglas nardiš pa kaj ponuješ. Sicer na fb nisem nikol oglašval sem pa precej prek google adwords, ki ma podoben sistem. Po mojih izkušnjah je bolje da probaš čimbolj targetirat skupino, ki so potencialni kupci in je ne preveč široko zastavit ker potem dobiš velik klikov prodaš pa bolj malo. Na fb se da še bolj specifično zastavt kampanijo, ker maš več parametrov npr. država, starost, spol itd kolkr na googlu.
 

ghost

Pripravnik
6. sep 2007
76
0
6
Hmm zelo odvisno, npr za zadnji proizvod ki smo ga oglaševali ( je zelo specifičen za zelo omejeno tržno skupino + na oglaševane besede ni praktično nobene konkurence pri oglaševanju) smo budget postavili na 5€/dan porabili smo pa daleč manj mislim da v zadnjem mesecu okoli 25€ ampak smo dobili zelo poceni klike 3-8 centov. Npr za oglaševanje kontaktnih leč pa 200- 250€ na mesec pa še več bi bilo samo je bila tam postavljena omejitev budgeta (to je bil od frenda projekt tko da je ocena mal od oka kolikor sm spremljal).
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Za nekaj naročnikov smo pri nas uvedli oglaševanje na FB. Kakor so ti že napisali, je fajn imet prej definirano ciljno skupino in njim primerno narediti prilagojeno serijo oglasov.

V praksi smo na začetku pogosto izmenjevali ceno na klik in ceno na 1000 ogledov in na koncu dolgoročno izbrali varianto, ki je za naročnika nudila najboljše razmerje med ceno klika/prikaza in odzivom. Se pa trendi pogosto spreminjajo in je treba nadzorovati potek oglaševanja.

Če potegnem črto in analiziram lastne izvedbe, so bili naročniki večinoma bolj zadovoljni z dobro optimizacijo spletne strani, kombinirano s plačljivim oglaševanjem na spletnih iskalnikih. FB oglaševanje zato predvsem uporabljamo pri "sezonskih" storitvah, kot so npr vpisi na tečaje in pri storitvah/izdelkih, ki so namenjeni ozki ciljni skupini.

Pri oglaševanju na FB je pomembno, da pogosto obnavljaš oglase in jim osvežuješ izgled, sicer uporabniki nehajo klikat nanje. Ponavadi je tako, da je prvi dan objave kar veliko klikov, potem pa odzivi pade za cca 10-20% na dan.

Kar se cene oglaševanja tiče, je razpon kar velik. Bidi se začnejo pri nekaj centih in grejo tja do cca pol evra. Moraš malo eksperimentirat s ključnimi besedami v oglasu in pregledovati odzive, da dobiš optimalen izbor.

Če te bo še kaj zanimalo, lahko pomagam na PM.
 

COBO

Pripravnik
21. feb 2008
114
0
16
V zakup je potrebno vzeti to, da je na facebooku ogromno firbcev in temu primerno je ogromno nekvalitetnih klikov. Veliko bolje je oglaševati preko Googla.

Sicer je pa dosti odvisno od narave produkta, ki se trži. Če je to kak koncert ipd. je facebook seveda boljša metoda. Če je pa to izdelava kuhinj po meri, pa seveda to 99.9% ljudi prav malo briga.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Kaka je pa razlika med vtisi (CMP) in kliki (PNK)
Če dam tam dnevni budget 10€ imam 91 klikov pri vtisih imam pa 107 tisoč prikazov na dan.
V čem je fora?
Se oglas prikazuje dokler ne pride do 91 klikov in potem se neha?
Ker mi ni jasno da za isti denar dobiš 91 klikov ali pa 107 tisoč prikazov?
Ali so le prikazi na katere se ne da klikat; te oglas ne pelje na želeno stran?
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Malo eksperimentiraj z obojim. (CNP, CNK).

Boš kmalu videl, kaj se bolj izplača, oz. kater način bo za isti vložek prinesel več obiska na tvojo spletno stran.

Če uporabniki veliko klikajo na tvoje oglase, se ti (ponavadi) bolj splača zakupiti število ogledov.
V kolikor pa je klikov na tvoj oglas malo, se ti (ponavadi) bolj splača zakupiti klike, ker boš dobil več prikazov oglasa.
 

COBO

Pripravnik
21. feb 2008
114
0
16
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Kaka je pa razlika med vtisi (CMP) in kliki (PNK)
Če dam tam dnevni budget 10€ imam 91 klikov pri vtisih imam pa 107 tisoč prikazov na dan.
V čem je fora?
Se oglas prikazuje dokler ne pride do 91 klikov in potem se neha?
Ker mi ni jasno da za isti denar dobiš 91 klikov ali pa 107 tisoč prikazov?
Ali so le prikazi na katere se ne da klikat; te oglas ne pelje na želeno stran?

Ne vem kaj ni jasno. Pri Facebooku ne plačuješ prikazov ampak KLIKE. LAhko imaš 1 000 000 prikazov in 1 klik in bos plačal pač tistih 10 centov ali kolikor je pac klik.

Če pa ni jasno kaj je prikaz, je pa to pač kar samo ime pove PRIKAZ oglasa...ali ga kdo opazi, prebere ali celo klikne na njega je pa drugo. Prikazov omogoča FB ogromno saj se zamenjajo oglasi na vsako podstran ko kliknes ( le pri HOME ni oglasne pasice ).

Močno priporočam uporabo Google Analytics , da točno vidiš ali FB oglaševanje prinaša rezultate.

Sam sem kot že rečeno imel ogromno klikov, a večinoma sami firbci.
 

COBO

Pripravnik
21. feb 2008
114
0
16
P.s.: kot zanimivost lahko priporočam za vse, ki lahko v parih stavkih ( 2-3 ) opisete dejavnost in navedete se telefon, lahko dobite promet tudi popolnoma brezplacno.

Sam sem pred parimi meseci za določeno taxi sluzbo naredil oglas, ki se je prikazoval vsem in to par milijonkrat . Slika...dalo je vedet da je najcenejsi taxi v lj...cena in stevilka...klikov zanemarljivo malo saj je bilo vse razvidno v oglasu.

Priporocam
smile-1.gif